Tijdelijk €25 aanbetaling

• 6Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

71 Reviews over Heidestrand

• 9Pieter Peerenboom24-08-2022

Prettig verblijf tijdens Pukkelpop weekend

We verbleven 4 nachten op de camping tijdens het Pukkelpop weekend. De ontvangst was erg vriendelijk en we werden door een leuke medewerker naar onze plek gebracht. We lagen op een veld dat speciaal ingericht was voor Pukkelpop. De vakken waren keurig uitgezet, de stroom werkte feilloos en er was een extra toilet unit geplaatst. Het vaste sanitair was verouderd maar wel keurig schoon, met altijd voldoende wc papier. Het zwembad is prachtig met twee grote glijbanen en drie duikplanken. De camping ziet er mooi uit met de meertjes, het restaurant is mooi met vriendelijke bediening. Bij de camping winkel hebben ze een prima assortiment en voldoende heerlijk brood. Wij kwamen natuurlijk 's nachts terug op de camping en dan was er toezicht bij de ingang. Ondanks Pukkelpop was het vrij rustig tijdens de nacht. Wij hebben het verblijf als erg prettig ervaren.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 5Marga16-08-2022

Nooit meer

Wij kampeerden hier met eigen caravan, maar komen nooit meer terug. De camping stond stampvol. Op sommige plekken stonden wel 6 tentjes bij elkaar. Of 2 tenten plus partytent en 2 auto's. Kon allemaal en was geen uitzondering. Weinig vuilnisbakken of containers. Geen gescheiden afvalinzameling. Weinig en verouderd sanitair dat ook nog eens kapot was. (Kapotte wc brillen, drukknoppen, douches waarvan je de knop elke 15 sec opnieuw moest indrukken. Geen zitbanken in de douchecabines. Weinig watertappunten en punten voor elektriciteit waardoor je extra verlengkabels bij de receptie moest halen. Verlengkabels die trouwens volgens mijn man niet veilig waren (van plastic). Geen handhaving ( lawaai). Personeel was overigens wel heel vriendelijk. Jammer van de camping. Maar hier moet echt wel wat veranderen. Niet van deze tijd.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Familie van Kempen10-08-2022

Genieten!

Verrassend mooie camping. Schaduw plaatsen of plaatsen aan een zwemmeertje. Vriendelijk personeel en bewaking. Het enige minpuntje vind ik dat hoewel de douches schoon waren en regelmatig schoon werden gemaakt, hing er permanent een muffe lucht.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 4S01-08-2022

Nooit meer

‘s Nachts veel herrie van feestende jongeren, dit ging door tot diep in de nacht waardoor we niet konden slapen. Het leek meer een jongerencamping en dat was precies wat wij NIET zochten. Het sanitair is verouderd en ver weg van de kampeerplaatsen. De afwas kon gedaan worden in dezelfde ruimte als de dames douches/toiletten, niet erg prettig. Bij aankomst moesten we zelf een plek zoeken, waardoor alle fijne plekken al bezet waren. Er zijn geen faciliteiten voor het afval, dit moesten we ergens naast een boom zetten. De wifi is vreselijk en ook 4G/5G werkt niet op de camping. Wat voor ons een ontspannen tijd had moeten worden, zorgde er eigenlijk voor dat we na terugkomst alweer toe waren aan een nieuwe vakantie. Hier komen wij nooit meer terug.

• 5Eetgelegenheden
  • 3Stefaan adam05-07-2022

Nooit meer

Nooit meer, hiermee is alles gezegd.

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6Stefaan adam05-07-2022

Weet niet of we nog terug komen hier.

In de nacht veel lawaai van jonge gasten die geen rekening houden met anderen. Het zwemwater in het zwembad veel te koud. Bij aankomst vast gesteld dat de glijbaan van het zwembad gesloten was wegens werken, dit was niet vermeld op de site dit had moeten klaar zijn tegen de zomer vakantie. Er zou toch moeten een nachtwaker aanwezig zijn om lawaaimakers stil te houden. Het water in de douches was koud tot lauw. De kaart voor de slagboom om het terrein te verlaten of binnen te komen werkte maar half.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3RVer10-08-2021

Gedateerde camping, vervallen en onhygiënisch!

Veel te dure camping waar je geen rust vindt. Bij aankomst receptie 2 dagen gesloten. Veel herrie en lawaai tot diep in de nacht! Vuile en onhygiënische toiletten en douches. Echt jammer, daar camping in een prachtig natuurgebied ligt!

• 4Eetgelegenheden
  • 8Daeleman Kristel27-07-2021

Uiteindelijk verrassend aangenaam

Een heel aangename ervaring. Stacaravan gehuurd met zicht op het water. Heel mooie, propere huisjes. Zwembad misschien wat verouderd maar zeker niet onaangenaam of vies of dergelijke en zeer vriendelijke mensen . Zowel aan receptie als brasserie.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Lisa11-07-2021

Zeer slecht onderhouden camping

Zoek maar een plekje werd verteld bij de receptie. een mooi plekje aan het water gevonden. Maar wat kan dit een zoveel betere camping zijn. In Nederland zou een speeltuin als deze meteen afgekeurd worden. Sanitair vies tot smerig! . Zwembad was oké maar ook erg oud en achterstallig onderhoud. Ondanks de nadelen hebben we genoten van een weekend weg met vrienden en onze kindjes maar we komen hier nooit meer terug. Tips aan de eigenaar: zorg dat je alles opknapt. Nieuwe speeltuin/ sanitair en wijs je gasten een plekje aan. Zorg dat op iedere plek een water en stroompunt is. Er is ook totaal geen beheer op de camping. Veel geluidsoverlast gehad tot diep in de nacht.

• 6Eetgelegenheden
  • 5Marij van den Bergh22-06-2021

Bij het binnenrijden echt een vakantie gevoel

Wij hadden een schitterende plaats aan de vijver. Dus wat betreft het uitzicht en dergelijke was het echt wauw. Maar het sanitair was echt slecht. Vooral bij dr dames. Huisvuil kon je niet kwijt. Zwembad, winkeltje en speeltuin achterstallig onderhoud.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar