Camping Heidestrand

58 reviews over Camping Heidestrand in het Nederlands

fantastisch

Veugen,
19-1-2019

Fijne vakantie gehad. Mooi gebied om vakantie te vieren. Ons kind wilde helemaal niet van de camping af, zelfs niet voor een ijsje. Alles schoon en goed verzorgd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fantastisch

Janssen,
11-1-2019

Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reacties. Beveiliging loopt bij het zwembad en letten goed op. Iedere dag verse producten in het winkeltje. Restaurant is niet heel uitgebreid met alle maaltijden zijn warm en goed op smaak. Heerlijk uitrusten en genieten. De kinderen willen volgend jaar terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische mooie camping

Bart van Meijel,
19-9-2018

We hebben er een lang weekend gestaan en dat was dus een heerlijk weekend

Gereisd met partner in september 2018

Een keer, nooit meer!

Lili,
6-8-2018

Als ouders van 4 kinderen zijn wij op zoek naar een levendige en vooral kindvriendelijke camping met strand en zwembad. Na ons 1 dag bezoekje van 2 uur aan heidestrand bleek dat ik onderstaande beweringen moet bevestigen. Al bij het uitstappen op de parking zagen wij bijna geen belgen. Aangekomen op de camping , nog erger, je moet werkelijk zoeken naar witte kopjes! Het zwembad overvol, je kan je echt niet meer bijzetten, dus voor de kids enkel nog het meer dat optie is. Over de camping zelf,moet je eerst lange wandeling maken totdat je eindelijk 1 toiletblok en de vaste stacaravannen tegenkomt. Alle recreatie ligt voor kinderen veel te ver af van de caravan, ouders verplicht mee te gaan als ze willen spelen. eigenlijk niet veel positiefs, de ene caravan op de andere, vuilnis van de vaste kampeerders wordt gestort op de lege staanplaatsen. Op het recreatiegebied inderdaad jointrokers, werden bijna high door de geur bij wijze van spreken! Als de camping leeg zou staan, dan heb je een mooi gebied waar je je goed zou moeten voelen, mooie uitstraling, maar eenmaal de deuren open, laat maar zijn, onveilig gevoel, geen rust en veel drugsgebruikers! Ik zou er als ouder niet naartoe gaan met mijn kinderen, als je de dagjesmensen buiten zou houden, dan denk ik er mss anders over. Sorry heidestrand, jullie kunnen er iets waardevols van maken, jammer maar helaas.....

Gereisd met partner in augustus 2018

Harde aanpak verpaupering nodig!

Jeroen,
3-8-2018

Negatief:

1. Veel (allochtone) dagjesmensen. Hierdoor is het zwembad overvol en waan je je overdags bij het zwembad in Noord Afrika. Machogedrag, wietroken en vliegende voetballen.

2. Hasselt is dik een half uur fietsen wat net te ver is.

3. Sanitair (douches) zijn ver weg en niet altijd schoon.

4. Veel vliegjes vanwege het meer.

Positief:

1. Mooi en leuk zwembad met duikplatform en glijbanen. Genoeg te kijken.

2. Veel bomen.

3. Prijs kwaliteit is prima.

Vanaf de plaatjes straalt de camping status en luxe uit met de mooie rieten gebouwen, maar de verpaupering is hier al even aan de gang. Het nektasjes gehalte ligt hoog. Voor ons veel te hoog. Zonder de grote getalen paupers die er komen en een flinke aanpak van het sanitair, zou dit echt een pareltje kunnen zijn. Helaas (nog lange) niet!

Gereisd met partner in augustus 2018

Never nooit meer

Vincent,
13-7-2018

Heel veel drugsgebruik en allochtone jongeren....verschrikkelijk. Eten vies, toiletten en douches vies...en alleen maar koud water. Speeltuin vervallen met wietzakjes in het zand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Klazien,
12-7-2018

Zwembad was mooi. Sanitair erg verouderd.

Niet schoongemaakt(vies)

Geen warm water

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Leuke camping maar veel drugs gebruikers

De vet,
10-7-2018

Leuke camping maar teveel dagjes mensen. 2 beveiligers en volgens hun nu regels aangepast . Werd oa wiet gerookt en waterpijpen ed . Niet fijn met kinderen . Sanitair werd goed schoongemaakt maar sommige mensen weten zich niet te gedragen . Friture lange wachtrij kon wel meer frites pannen en personeel .

Gereisd met vrienden in juli 2018

Veel dagjesmensen met drugsgebruik.

Joshua,
8-7-2018

Heel veel dagjesmensen op de camping, volgens mij komt heel Molenbeek hiernaartoe. Zitten uitgebreid te bbq-en bij het zwembad, en allemaal aan de waterpijp. En dan van het vele drugsgebruik nog maar te zwijgen. Er word overal marihuana gebruikt. Kinderen kunnen bijna niet veilig rondlopen bij het zwembad ivm BBQ's overal en de drugszakjes. Er zijn beveiligers aanwezig, maar 2 man is echt te weinig.....

Verschrikkelijk, camping zou beter zijn zonder dit dagjestuig dat alleen komt "zwemmen"

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping

Ilse de vet,
1-8-2017

Leuke camping. Sanitair wat ouder . Douches erg ver lopen . En nadeel wc bereikbaar met trap en geen douches erbij . Zwembad ok . Speeltuin wat vervallen .gezellig maar om voor je rust te gaan moet je er niet zijn . Zaterdag na playback show werd er naakt gezwommen en behoorlijk wat lawaai gemaakt tot 04.30 u wel jammer .

Gereisd met vrienden in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heidestrand in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heidestrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.