Géén boekingskosten

Meer camping info

69 Reviews over Heidestrand

• 4Lisa10-08-2021

Zeer slecht onderhouden camping

Zoek maar een plekje werd verteld bij de receptie. een mooi plekje aan het water gevonden. Maar wat kan dit een zoveel betere camping zijn. In Nederland zou een speeltuin als deze meteen afgekeurd worden. Sanitair vies tot smerig! .Zwembad was oké maar ook erg oud en achterstallig onderhoud. Ondanks de nadelen hebben we genoten van een weekend weg met vrienden en onze kindjes maar we komen hier nooit meer terug. Tips aan de eigenaar: zorg dat je alles opknapt. Nieuwe speeltuin/ sanitair en wijs je gasten een plekje aan. Zorg dat op iedere plek een water en stroompunt is. Er is ook totaal geen beheer op de camping. Veel geluidsoverlast gehad tot diep in de nacht.

• 6Eetgelegenheden
  • 3RVer10-08-2021

Gedateerde camping, vervallen en onhygiënisch!

Veel te dure camping waar je geen rust vindt. Bij aankomst receptie 2 dagen gesloten. Veel herrie en lawaai tot diep in de nacht! Vuile en onhygiënische toiletten en douches. Echt jammer, daar camping in een prachtig natuurgebied ligt!

• 4Eetgelegenheden
  • 8Daeleman Kristel27-07-2021

Uiteindelijk verrassend aangenaam

Een heel aangename ervaring. Stacaravan gehuurd met zicht op het water. Heel mooie, propere huisjes. Zwembad misschien wat verouderd maar zeker niet onaangenaam of vies of dergelijke en zeer vriendelijke mensen . Zowel aan receptie als brasserie.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Marij van den Bergh22-06-2021

Bij het binnenrijden echt een vakantie gevoel

Wij hadden een schitterende plaats aan de vijver. Dus wat betreft het uitzicht en dergelijke was het echt wauw. Maar het sanitair was echt slecht. Vooral bij dr dames. Huisvuil kon je niet kwijt. Zwembad, winkeltje en speeltuin achterstallig onderhoud.

• 5Eetgelegenheden
  • 10Marleen17-05-2021

Top camping !! Super mooi - rustig - prachtig onderhouden ! Geweldige natuur ! Fietsen - wandelen ! Geweldige 3 dagen ! Echt een aanrader !!

• 10Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 5Nele15-09-2020

Goed voor 1 nacht, maar niet langer.

Ligging en omgeving zijn mooi, maar accommodaties kunnen beter. Heel summiere uitleg aan receptie, sanitair echt ver. Prijs is niet in verhouding toe de kwaliteit.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 8Nancy25-08-2020

hele mooie camping

Ik kan me niet echt vinden in vorige reviews. We hebben hier graag 3 weken gestaan. We hadden een stacaravan van hun gehuurd met echt alles erop en aan . Een hele mooie goed als nieuwe caravan met zelfs vaatwasser . Huurprijzen waren laag , we zijn veel hogere prijzen gewend van Italië. Zwemvijver lag voor de deur en ook zwembad was niet druk. Maar dat kwam ook omdat er geen dagjes mensen meer werden toegelaten .Fijn cafetaria en uitgebreide winkel waar veel dingen zelfs goedkoper waren dan bij Albert Hein. Al met al een prima camping die ik iedereen kan aanraden.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 1Anoniem18-10-2019

Nooit meer

Met mooi weer ligt de prioriteit bij de dagjes gasten van het zwembad. Het toiletgebouw daar werd je niet meer in gelaten. Politie kwam meerdere malen per dag, echt een veilig gevoel! De kinderen pasten niet meer in het zwembad zo over vol was het. Bij slecht weer zal het vele malen beter zijn, maar dat tuig moeten ze echt niet op hun camping willen ze verpesten het voor iedereen

• 1Eetgelegenheden
  • 3Louis24-09-2019

Geen drie sterren waardig!

Dit zou één van de mooiste campings in België kunnen zijn, maar niets is minder waar. Uitbaters nemen het niet zo nauw met reglementering. Geen degelijk beleid. Politie komt regelmatig op bezoek ivm drugs. Tijdens warme zomerdagen ook regelmatig vechtpartijen. Vele allochtone jongeren die de vaste campingbewoners verdrijven met wiet, waterpijpen en barbeques aan zwembad. Weinig respect naar elkaar toe. Je betaalt ook veel voor Wifi. Voor ontvangst heb je ook nog eens dure receiver nodig en de helft van de tijd valt de Wifi gewoon uit. Verouderde speeltuin en sanitair in slecht onderhouden toestand. Camping algemeen vuil en vies. Voor kinderen is er weinig of niets te doen. Animatie, zowel voor kinderen als volwassenen is miniem...kienen, petanque, karaoke... Positief is dat het alleen maar kan beteren ;-)

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 1anoniem27-07-2019

Slecht!!!

Wat een slechte camping! Net terug van een weekje verblijf daar ivm de WK BMX in Zolder. Het zwembad is leuk maar niet als je daar nog een paar honderd niet campinggasten toelaat. Overvol zwembad wat levensgevaarlijk is. Op de zonneweides wordt er van alles gebruikt oa lachgas, jointjes en andere drugs! Ook vechtpartijen! De politie is ieder dag wel langs geweest! Ik snap niet dat je dit wilt als campingeigenaren. Wij komen nooit meer en ik zou het ook aan niemand aanraden. Onze kinderen konden niet eens normaal zemmen

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar