Bed and Breakfast Emily's Place

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Parel van Zonhoven!

deblauwe katie
29-4-2015

reeds enkele keren in emely's place geweest en altijd een plezier om terug te keren, schitterende service van 2 supervriendelijke mensen! tot de volgende keer

Geweldige B&B

fam. ten Brink
6-4-2015

Een gastvrij ontvangst en bijzonder goed ontbijt en kregen nuttige tips van onze gastvrouw en er was een info boek aanwezig met alle goede restaurants en bezienswaardigheden, erg prettig.. We kregen tevens een kaart van Hasselt bij ontvangst.

Absoluut een aanrader!

Sigrid Van Grimbergen
5-11-2012

Emely's Place is een mooie en gezellige B&B. Vriendelijke, gastvrije en persoonlijke aanpak. Leuke babbels met de gastvrouw en haar echtgenoot. Piekfijne kamer met moderne en praktische badkamer. Een fantastisch en heel uitgebreid ontbijt. Verwend worden van begin tot einde. Veel tips en ideeën. Ruim huis met veel lichtinval. Warm en smaakvol interieur. Heel aangename sfeer. Authenticiteit.

Super

Eddy & Kathy
17-8-2011

Goede ontvangst heel vriendelijk, lekker ontbijt zeker een aanrader.

Fantastisch weekend gehad

Collyns
26-7-2011

Uitstekend B & B. Veel wandelingen in de omgeving. We hebben van ons weekend genoten. Het ontbijt was heel lekker. Emilia en haar man zijn heel vriendelijke mensen. We kunnen hun B & B aan iedereen aanraden.

Aanrader !

Stéphane, Ann, Fleur & Wout
24-7-2011

We werden zeer goed opgevangen, onmiddellijk het thuisgevoel.

De kamer was super. De kinderen hebben genoten van de aandacht van de gastvrouw (en de poes). Zeker een aanrader als uitvalsbasis om Limburg te ontdekken.

Goede tips gekregen wat restaurants betreft, uitstappen, etc.

De tips die wij kregen waren stuk voor stuk top !

Wij komen zeker en vast terug.

authentieke B&B waar gast koning is

peter en greet en ouders
30-4-2011

wij deden met ons 4 het 3-daags fietsarrangement en het was top: goed en warm onthaal, lekker ontbijt, kraaknette ruimtes, oprechte bezorgdheid toen een van ons is gevallen, goede culinaire tips,..

het feit dat we zeker nog eens terug gaan zegt wellicht genoeg?!

authentieke B&B waar gasten koning zijn

peter en greet ( + ouders ) uit anzegem
30-4-2011

we gingen met zijn 4'en naar Emilia haar b en b en werden aangenaam verrast door haar hulpvaardigheid, haar lekkere ontbijt, haar oprechte bezorgdheid toen één van de gasten was gevallen, de lekkere tips,...

teveel om op te noemen

het feit dat we zeker nog eens teruggaan zegt wellicht genoeg?!

Het beste B&B in België

Patrick Vandenbogaerde
14-3-2011

Emely's place : vriendelijk, het thuisgevoel, behulpzaam

Heel leuk en gezellig vertoeven

Tamara Verstaen
14-3-2011

De gastvrouw is enorm vriendelijk en staat steeds voor je klaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Emily's Place in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Emily's Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Emily's Place scoort een 9.48 uit 10 op basis van 41 reviews.