Bed and Breakfast Casa Roman

Tonen op kaart

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 7FONS EN LINDA27-08-2011

Goed maar niet super

Het was goed maar niet super, de hoge scoren die ze tot nu toe kregen vinden wij overdreven. De uitbaters zijn wel vriendelijk en behulpzaam maar wij hadden een Vespa geboekt op voorhand en er was niets voorbereid van routes, hebben dus lang moeten wachten voor we konden vertrekken . Het ontbijt is goed maar gewoon, niets speciaals.Dan hadden wij ook een verfijnde keuken arrangement geboekt en dat is echt overdreven betaalt voor wat ge terugkrijgt, 50 euro p.p. voor een 4-gangen menu in een eethuis zonder aperitief en wijn, die wij dan nog apart bijbetaald hebben en ook nog eens veel te duur was voor een huiswijntje 15,50 euro voor een karaf van 1/2 liter. De kamers zijn mooi en proper. Sorry de uitbaters zijn heel vriendelijk maar voor ons is het niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Guido en Wilma Hilversum31-07-2011

Geweldige lieve mensen!

Wat een ontvangst door de fam. Roman. Hele vriendelijke mensen. Het eten was perfect en de kamer was zeer schoon. Wij hebben er 2 heerlijke dagen gehad. Dank jullie wel!

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Luc en Ingrid uit Zuienkerke12-07-2011

een echte aanrader

superligging op fietsafstand van zowel Hasselt , Bokrijk en Genk. zelden zo een proper , comfortabel en vooral supervriendelijk verblijf meegemaakt!! we komen er zeker nog eens terug!

Luc en Ingrid Coppens uit Zuienkerke

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Katrien Behaeghel12-07-2011

Gezellige en schitterende familie

We kunnen het iedereen aanraden. Wij gaan zeker terug. Zo'n ontvangst hebben wij nog nooit meegemaakt. Echt schitterende mensen.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 9Martin Van Assche29-06-2011

SUPER MOOI FIETSVRIENDELIJK LIMBURG

in CASA ROMAN verblijven is verblijven bij familie,Nadia is een fantastische gastvrouw altijd vriendelijk en behulpzaam zonder daarbij Giacomo te vergeten,alle kamers waren mooi,vooral de rode,daar houden we wel een speciale herinnering aan.. he Rita &Hub ,superlekker ontbijt en avondmaal daarom bedanken volgens Nadia de plezanste bende van tien onze gastvrouw en gastheer voor een superleuk weekendje en hopen elkaar zeker terug te zien in Casa Roman.Groetjes uit Kruishoutem,Nazareth en Hertsberge (Martin,Hilda,Benoit,Paulette,Gabu,Rita,Fernand,Arlette,Rita,Hubert)

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 10Ann Matte23-06-2011

trouwe fan!!!!!

Er was eens............... 'EEN CASA', niet in het bos, noch aan het strand.

Daarin staan twee lieve, fantastische uitbaters met een warm hart voor je klaar....samen met hun personeel-->niet te vergeten!(want ze hebben succes, alleen kan je zoiets niet volhouden)...

NADIA en GIACOMO is hun naam, want Hans en Grietje blijven alleen in sprookjes bestaan....

bij stortregen of zonneschijn moet je in HUN sprookje zijn... (Giacomo vindt wel altijd een oplossing)

Zelfs na ons 9de bezoek, vinden we nog steeds die mooie hoek.....

Nb=en!! goed nieuws!! ze zijn nog altijd niet gek, want een B&B in Italië wordt binnenkort een nieuwe plek...

veel succes!!!!........

ANN en zoontje CIAN xxx

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10paul&liliane zandhoven19-06-2011

zeer goed smaakt naar meer !!!!

NADIA was een zeer goede gastvrouw met veel talent voor vermaak en plezier bedankt voor het vele plezier!!!?? tot de volgende keer
    PAUL&liliane

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Fam. Peeters17-06-2011

Onze familie gaat zeker terug!

Onze familie, bestaande uit 16 personen, gaat ieder jaar naar een andere plaats... Maar de gastvrijheid in Casa Roman is ronduit schitterend! Dus heeft de familie unaniem beslist om volgend jaar terug te gaan naar Casa Roman! Het leuke daaraan is dat wij het hele complex en het prachtige nieuwe zwembad voor ons alleen hebben. Iedereen samen, alles gelijksvloers en toch ieder zijn eigen privacy. Casa Roman is een heel proper hotel en het sanitair is er uitstekend verzorgd en van alle comfort voorzien. De kamer heeft zijn eigenheid met prachtige antieke meubels en design lampen. We hebben er genoten van een heel lekker uitgebreid ontbijt en een SUPER lekkere barbeque. Giacomo en Nadia, de gastheer en -vrouw, zijn so'n lieve mensen die alles met heel veel liefde en toewijding doen. In totaal waren wij met een een groep van 16 personen ( grootouders, kinderen en kleinkinderen). Iedereen heeft zich fantastich geamuseerd, zowel jong als oud. Wij gaan volgend jaar zeker terug!!!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Antoine12-06-2011

zeer vriendelijke ontvangst en super goede service

de uitbaters zijn supergemotiveerd om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

Gereisd met partner in mei 2011

• 10Filip Wouters12-06-2011

Ons familieweekendje

Je wordt hier ondergedompeld door de alom gekende Italiaanse gastvrijheid. En alsof dat nog niet voldoende is kan je jezelf ook onderdompelen in het prachtige (net vernieuwd!!!) buitenzwembad. Een dikke pluim over de hele lijn voor Nadia en Giaccomo

Filip, Gwendoline en Hannelore

Gereisd met vrienden in juni 2011

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info