Bed and Breakfast Casa Roman

Meer bedandbreakfast info

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 9De Raedt24-01-2013

Een fantastisch verblijf.

Casa Roman ligt in een rustige buurt. De ontvangst is warm. Mooie kamers met zeer goede bedden. We werden verwend met een uitgebreid ontbijt, heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

• 10boogaerts-styns14-01-2013

fantastisch

lieve Nadia en Giacomo, zo dicht bij huis zo een parel te ontdekken met een zo'n attente uitbaters. wij voelden ons hier direct thuis. uiteraard ook het mooie Limburg.de allerbeste service, ontvangst en altijd wel ergens een verrassing.zelfs rokers zoals wij, worden niet uitgesloten. bedankt voor de fantastische dagen. Chantal Dirk

Gereisd met partner in januari 2013

• 10gwenda scheyving07-11-2012

Fantastisch verblijf !

Lieve, lieve Nadia, jij bent echt een supergastvrouw ! Van het moment dat we binnenstapten in "Casa Roman" voelden wij ons thuis, een geweldig tof gevoel ! We komen zeker en vast nog eens terug en dan gaan we Tongeren en Maastricht bezoeken, zoveel te zien daar bij jullie in de buurt ! Blijf alstublief zoals je bent, een SUPERMADAM ! Lieve kus, Gwenda en Rudi

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Steven en Steffie Lemarcq-Braekeveldt04-11-2012

gastvrij en hartelijk

De sympathieke en temperamentvolle gastvrouw ontvangt je net alsof je mekaar al jaren kent, ze stelt je ook voor aan de andere gasten waardoor het ijs onmiddellijk gebroken is. Het ontbijt is schitterend met o.a. zelfgebakken brood en zelfgemaakte confituur. Een aanrader om hier te komen logeren!

Gereisd met partner in november 2012

• 9Marcel en Mariette14-09-2012

Aards paradijs

Het was een aards paradijs. Splendid, schitterend! Mariette en Marcel

Gereisd met partner in september 2012

• 10wilan03-09-2012

uitstekend

Prachtige ontvangst,goeie ligging,mooie uitstekende kamers,thuisgevoel,prima ontbijt vind je niet in veel hotels,goed voor fietsers dicht bij Limburgs knooppunten netwerk,een dikke pluim voor Nadia en Marijke,bedankt voor de suprise op onze huwelijks verjaardag.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Ingrid Seynaeve27-08-2012

Een adres om te onthouden en terug te keren!

Niets dan pluspunten: ruime parking; prachtige tuin en zwembad, oprecht hartelijk onthaal; kamers die je een spontaan “wauw” ontlokken: stijlvol ingericht met heel veel oog voor detail; prachtige antieken meubels! Oog voor detail en wensen van de gasten wordt doorgetrokken over de hele lijn: niet alleen bij het ontbijt, maar ook bij de uitgebreide toeristische informatie ter beschikking in elke kamer. Op een gegeven ogenblik toonde mijn man aan gastvrouw Nadia een nieuwe folder “Hasselt Ontdekkingsgids 2012”. Nadia kende het niet; ongelofelijk maar waar, toen wij ’s avonds terug op de kamer kwamen, had zij er al voor gezorgd dat in elke kamer een “inkijk exemplaar” beschikbaar was. Nadia en Giacomo verstaan, elk in hun eigen stijl, de kunst om mensen te ontvangen en ze een “thuis” gevoel te geven. Wij zijn met een tevreden gevoel terug naar huis gereden en komen zeker terug. Ingrid & Gilbert, Blankenberge

• 8andy knockaert19-08-2012

geweldig

super ontbijt,alles vers ook op de kamer alles in orde. de badkamer is ook zeer proper. prachtige tuin met zwembad. Marijke was supervriendelijk. zorgeloos genieten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9ivan vandesompele29-07-2012

volop genieten van een beetje italië in zonhoven

heel aangename ontvangst door de gastheer, een super uitgebreid ontbijt waarbij de gastvrouw ons op een ludieke manier entertainde en zo in contact bracht met de andere gasten een héél handige gastheer die binnen de 12 uur op onze vraag een verwarmde douche installeerde aan het zwembad waar wij uren in hebben gezwommen en geravot met onze zoon de gastheer verzorgde ook een baby egeltje in zijn tuin en is zeer diervriendelijk de omgeving is er prachtig om via fietsknooppunten te ontdekken een adres om zeker terug te gaan want er is nog zoveel dat wij niet hebben verkend in die streek

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Cauwenbergh15-07-2012

Prachtige en aangename B&B

Alles tip top in orde. Kamers piccobello. Avondeten was superlekker. 1e dag 5 gangen de 2e dag pizzadag , alles zelf bereid en met verse producten. Echt Italiaans en à volonté. De bij het eten geserveerde wijnen aan zeer democratische prijzen ( 12euro per fles, en hij wasecht lekker ) . De kamers werden dagelijks gepoetst alsook de badkamer dagelijks volledig gekuist. Het ontbijt kon gewoon niet beter, het zelfgemaakte brood en de appeltaart waren super. Wandelkaarten en fietskaarten op de kamer alsook het boek met de bezienswaardigheden, ( zeker eens doorbladeren ) . En dan mogen we zeker Nadia en Giacomo niet vergeten, Zo gastvrij en aangename mensen. Bedankt en zeker tot juni 2013

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info