Bed and Breakfast Casa Roman

Meer bedandbreakfastinfo

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 8Pascal Van den bergh02-08-2013

Italië in eigen land

Wij waren in juni in de Casa met de World Vespadays die voor het eerst in ons land werden gehouden. Een betere locatie hadden we niet durven dromen. Het italiaanse gevoel was er al meteen van toen ik het gangetje binnenkwam en de oude scooter passeerde. De rode kamer was een schot in de roos. Perfecte romantiek.... En het eten... sublieme pasta en....

• 10Carine.rammeloo (een van de WW'tjes)15-07-2013

Om zeker terug te keren !!! Fantastisch

We waren verwittigd dat we stil moesten zijn....we hebben ons onmiddellijk aangepast, lol :)) We zijn zeer hartelijk ontvangen op Italiaanse wijze ! Na een gezellig dagje shoppen in Hasselt met meerdere stopplaatsen (vooral de gezellige "luchthaven" van Kiewit) zijn we terug in de B&B beland. Daar hebben we genoten van een supergezellige overheerlijk diner met gastronomische tips van onze gastvrouw Nadia. Een bijna nachtelijke zwempartij heeft ons deugd gedaan. Gastheer Giacomo zorgde voor sfeer en muziek. Daarna hebben we verbroederd met de andere gasten, superleuke avond !!! En toen was de stilte weg.... ' s Morgens genoten we van een fantastisch, uitgebreid ontbijt. Een echte aanrader, voor herhaling vatbaar !!! De WW's uit Heist aan zee

Met vrienden

• 10lies demeersseman13-07-2013

al twee keer geweest, genieten van begin tot eind!

We werden twee keer supergoed ontvangen. Prachtige mensen, ook Marijke verdient een pluim! Heel kindvriendelijk, onze drie kinderen hadden een super tweedaagse. Ligt heel dicht bij Bokrijk, een aanrader voor de kinderen! Super super super, echt genieten!!!!

Met jonge kinderen

• 10vandenberghe marc08-07-2013

TOP!!!!!!!!

Beste Nadia,Giacomo en Marijke. Wij hebben Casa Roman uitgekozen via internet,en we zijn het tevreden dat we dit hebben gedaan. Het was een super super ontvangst. Giacomo en Nadia zijn erg lief,we voelden ons direct thuis. Zeer mooie kamers ,alles erg netjes. Het ontbijt is erg lekker,en het italiaans menu op zaterdagavond is een echte aanrader. Op zaterdagavond konden we verbroederen met een leuke bende uit Heist " de W.W .tjes"wat een zotte bende. De maandag voor ons vertrek terug een super ontbijt gehad, we zijn vertrokken met de zekerheid dat we spoedig terugkomen. Nadia ,Giacomo nogmaals bedankt voor het schitterend weekend.

Aurelia en Marc uit Oudenburg.

• 10harry.forceville07-07-2013

fantastisch

beste nadia, giacoma en marijke, wij waren op zaterdag 6 juli uitgenodigd bij vrienden op de genkerbaan. De terugweg 's avonds zagen we echter niet zitten. Na lang zoeken, bellen, en nog eens zoeken, kreeg ik op woensdagavond om 22u38.55sec het lumineus idee om nog eens te proberen en wat dacht je........ Gelukt

Een super B§B, vriendelijk, gastvrij enz en als surplus die avond (aan het prachtige zwembad)en bij het ontbijt een bende gezellige westvlamingen. Dit kon niet meer stuk, we komen zeker terug en doen dit nog eens over bedankt aan de crew grtjs van harry en anita uit bornem

• 10Marcel Van der Meynsbrugge24-06-2013

Fantastische ervaring

Hebben met onze groep tijdens de vespaworlddays mogen genieten van de gastvrijheid,de luxe,het heerlijke eten en de rust van Casa Roman. Bedankt en zeker tot de volgende keer.

Met vrienden

• 10Schouvorst Eric13-05-2013

Marijke bedankt voor alles,maar doe het beetje rustig want je bent precies speedy gonzales,je verdient een gouden trofee

• 10sterken-vanhoolst01-05-2013

super geweldig fantastisch!

" ik vint het hier leuk" (jesse 6 jaar) In het wilde weg kwamen we op 30/04/13 naar hier vanuit Aartselaar. De ontvangst was hier supereen zeer aangename gastvrouw bood ons koffie aan! De kamer(TERRA) is supermooi zeer goed bedden, ontbijt was verzorgd,lekkere pistolets en zelf gebakken brood, zelf gemaakt confituur,fruit,yoghurt....Met de nodige fotosessies door en met onze gastvrouw :) We komen zeker nog terug!!! Peter,Annik,Jesse Sterken (AARTSELAAR)

• 10David and Nicole11-02-2013

Thank you

We had a wonderful stay both times we visited. Thanks Nadia for making it real and enjoyable. We will be back again. :) When everything is wonderful, why would you go anywhere else?

Love, David and Nicole

• 10Putzeys Nancy06-02-2013

'Fantastisch'

Alles is super, vriendelijkheid, sfeer, netheid enz... in een woord 'fantastisch'

Met jonge kinderen

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info