Bed and Breakfast Casa Roman

Meer bedandbreakfastinfo

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 9Danielle11-03-2014

Super leuke Bed en Breakfast

Zeer leuke B&B in Zonhoven. Vrij rustige plek maar genoeg te beleven in de omgeving. Ontbijt was heerlijk en de mensen zijn heel gastbrij. Je voelt je er gewoon welkom en thuis. Echt een aanrader voor iedereen!!!

Anders

• 9Lemmens Gaston10-03-2014

een echte aanrader

We hebben genoten van de gastvrije bediening zowel door Giacomo als Nadia. Het lekkere ontbijt was tevens zeer gezellig dankzij de gulle lach van onze gastvrouw. Iemand die slechtgezind binnenkomt gaat er goed gezind buiten.

• 7Rosselle12-01-2014

Gewoon en eenvoudige b&b

Simpele bed &breakfast.propere kamer, ontbijtruimte te druk ingericht. Vriendelijke gastvrouw. Eenvoudig ontbijt. Prijs/kwaliteit klopt niet. Geen aanrader.

• 9PEETERS02-10-2013

leuk er eens tussenuit !

zeer rustige omgeving om te wandelen ( wandeling in gebied "de Teut") en zeer mooie fietsroutes door bosrijke omgeving. Kort bij Hasselt en Genk

• 10Dirk & Sabine Verzee- De Baets16-09-2013

in 1 woord "SUPER"

Heel gastvriendelijke ontvangst met veel info, alle kamers heel netjes en ruim met mooie badkamer. Heel uitgebreid ontbijt in mooie ontbijtkamer. Je voelt je er direct thuis. Alles naar wens, zeker een AANRADER en daarbij nog een hele mooie streek om te fietsen/wandelen. Alvast eens doen!!! Wij komen zeker terug.

Sabine & Dirk

• 10Boen Luc14-09-2013

Fantastische plek om terug te keren!!!!

B&B casaroman is aan iedereen aan te bevelen die een rustige,prijsvriendelijke,verzorgde en klantvriendelijke vacantie wil doorbrengen met of zonder kinderen.Het is echt een plek om terug te zien.

• 9Annelies Creve29-08-2013

"Casa Roman", een plek waar je thuis komt

Casa Roman, een plek waar passie voor gastvrijheid, ontmoeting, gebulderlach, vriendelijkheid en gezelligheid in de lucht hangt. Een plaats waar je thuiskomt, het gevoel dat je deel uitmaakt van een grote familie.

Je kan niet naast de passie voor hun B&B kijken, je voelt het, het straalt door Zonhoven. Zowel Nadja, Marijke als de man des huizes (wie een fantastische fietstour van 55 km uitstippelde in de buurt) beschikken over een gezonde portie energie.

Kortweg een plaats waar je zeker in de toekomst naar terugkeert.

• 9De kaarters van waregem26-08-2013

3x50 jaar

Ongelooflijke ontvangst en mooie locatie. Ideaal om de zinnen eens op iets anders te zetten. Met onze groep de kaarters uit Waregem hebben we ons super geamuseerd en genoten van het goeie eten(en drank). Onze kruidenkenner Rik heeft zelfs met Nadia geprobeerd de juiste kruiden te zoeken om ons menu nog beter te maken. Ontbijt was zeer uitgebreid en super lekker met heerlijke verse koffie. Ook de kamers zijn heel mooi en proper. Zeker een aanrader voor iedereen die eens wil genieten. Dank Nadia&Giacomo en Marijke

• 10Wesley07-08-2013

Een echte aanrader

We waren heel goed ontvangen; De kamers weren proper en Marijke was heel vriendelijk. Super! We komen zeker terug! Fam. Ghyselbrecht

• 10Belletje03-08-2013

Superformiweldigeindefantakolosachtig

Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Casa Roman bij Nadia en Giacomo. Je voelt je er meteen thuis. Supervriendelijke mensen met héél véél gevoel voor humor. Nadia is echt een zotte doos :-) Het beste is niet goed genoeg! Ik raad het aan iedereen aan! Een collega is er geweest na mijn enthousiasme met haar familie en ook zij waren supercontent. Wij gaan er met 3 koppels heen omdat wij Rimpelrockers zijn en waar kan je dan beter terecht om te overnachten... bij Casa Roman! Het zou al te gek zijn nog 2 uur naar huis te rijden als het middernacht is na een ganse dag Rimpelrock... Dit jaar nemen we alvast ons zwempak mee want bij mooi weer kan je gebruik maken van hun mooi zwembad. Tot zondag Nadia en Giacomo... we zien er allen naar uit! Groetjes van jullie trouwe Rimpelrockers :-)

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info