Bed and Breakfast

107 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman in het Nederlands

Motovriendelijke B&B

Karen Van Quekelberghe
5-10-2014

Net terug van een weekendje Zonhoven, samen met 3 andere koppels, met de moto. We zijn heel hartelijk en warm ontvangen. Het verrassingsmenu de eerste avond was zeer rijkelijk en ook heel aangenaam dat we niet meer op stap moesten om te gaan eten na een lange motorit... Het ontbijt was heel gevarieerd en was de tweede ochtend weer helemaal anders dan de eerste ochtend, aangename verrassing. Toen we na het ontbijt terug op de kamer kwamen, was ons bed al opgemaakt en de handdoeken al vervangen! Knappe service!

Voor ons zit de prijs/kwaliteitverhouding goed. Een echte aanrader... zeker voor motoliefhebbers!

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

super verblijf

marijke
9-9-2014

Alles was er dik in orde , mooie grote en propere kamers en ruime badkamer . Het ontbijt was uitgebreid en ruim voldoende . We kijken al uit naar ons volgende verlof .

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfect!

Marieke
2-9-2014

Heel leuke Italiaanse B&B, het ontbijt Supervers en Superveel, vooral de Bio-broodjes met noten en rozijnen waren uitzonderlijk lekker. Verse pannenkoeken met "stiereboter" waar vind je dat nog? De gastheer Giacomo Roman en de gastvrouw Nadia doen er alles aan om het naar de gasten naar hun zin te maken.Uitstekende B&B wij gaan er al voor de 16 de keer dat zegt genoeg he een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in september 2014

Hotels.nl

Hier komen we zeker nog terug

Debaere Rita
30-8-2014

Een heel vriendelijk onthaal, heel proper. Het ontbijt is superlekker en heel veel keuze, alles wordt constant bijgevuld en zelfgemaakte rijstpap en yoghurt als toetje, en als je dan denkt dat het alles was dan komen er nog versgebakken pannenkoeken. hier komen we zeker nog terug

Gereisd Met partner in augustus 2014

great place

Math Krist
7-8-2014

We vonden het heel gezellig en een huiselijke omgrving. Leuk om te verblijven . En zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon Aug 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk verblijf

Aertsen Frans en joke- may en roger Van de mierop
3-8-2014

casa roman is gelegen in een mooie omgeving voor de fietsliefhebbers, dicht bij knooppunten van de fietsroutes, de B&B heeft mooie kamers een mooie tuin met zwembad en het ontbijt is zeker O.K. In één woord het was " top "

Gereisd Met partner in augustus 2014

Ons verblijf was TOP!

Linda en Hugo Volkaerts- Hendrickx
9-7-2014

Fijne B&B met verzorgde kamers en lekker ontbijt. Er heerst een aangename ontspannen sfeer. Mooie en piekfijn onderhouden tuin met zwembad en zeer vriendelijke en gastvrije mensen waardoor we besloten om ons verblijf nog met een nacht te verlengen! Dat zegt wel genoeg over onze ervaring! Nadia, Giacomo en Marijke, doe zo verder!

Gereisd Met partner in juli 2014

Fantastische plek

Carine Ghekiere
11-6-2014

Je wordt er verwend door gastvrijheid, de gezellige inrichting, in een ambiance waarin u zich direct In den Zevende Hemel waant EN je eet er rijstpap met gouden lepeltjes.

Gereisd Met vrienden in april 2014

b&b casa roman

Fache Jean-claude & Chantal
4-5-2014

voor de 1e maal bij giacommo en nadia, wat een super onthaal. we waanden ons echt in bella Italia, de gastvrouw is super. het voelde net aan of we er al jaren vriend aan huis waren. Het menu op zijn italiaans was enorm lekker, het ontbijt meer dan verzorgd. We hadden ons hondje mee en die was zeker meer dan welkom. Is zeker een b&b om iedereen aan te bevelen. Het namiddagje met de vespa is onvergetelijk, twas voor ons dan ook een heel mooi weekend grtjs j-cl & ch uit Ieper

Gereisd Met partner in januari 2014

prachtige B&B

Depla Dany
18-4-2014

De ontvangst was zeer familiaal , rustig en oprecht gemeend waardoor je je direct op uw gemak voel mooie ruime kamers , zeer proper en een mooie ruime badkamer Mooie tuin met zwembad waar het bij goed weer zeker heel aangenaam vertoeven is Deze Italiaanse B&B heeft een selectie van goede Italiaanse wijnen Zeer gezellig 's avonds om dit bij mooi weer aan het zwembad te consumeren De kamers zijn groot genoeg om 2 stapelbedden op de kamer bij te plaatsen voor gezinnen met 2 kinderen . De ligging is perfect gelegen op kleine afstand van vele mooie uitstappen. De gastvrouw Nadia heeft een prachtige map uitgewerkt met mooie uitstappen , bezienswaardigheden , restaurants etc... Een geruststelling voor wie niet voorbereid vertrekt Gratis koffie , thee .De stilte en de rust die is hier formidabel Gastvrouw Nadia is speciaal ons komen uitwuiven ondanks haar persoonlijke problemen, klasse . Nadia, Marijke hartelijk dank voor deze v prachtige dagen . Veel succes en doe zo verder

Gereisd Met partner in april 2014

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBibliotheek
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Roman in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Roman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.