Bed and Breakfast Casa Roman

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfastinfo

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 10Marina en Danny -Stabroek01-04-2019

We hebben een super weekend beleefd met een groep van 10 hadden we de B&B voor ons alleen. We zijn super ontvangen door Nadia we voelden ons onmiddellijk thuis. Ook haar man Giacomo is een zeer aangenaam en gastvrij persoon. We hebben 's avond heel lekker gegeten goed gelachen en goed geslapen. Dan bij het ontbijt allemaal verse producten door Nadia bereid. Het was heerlijk. Bedankt Nadia & Giacomo.

• 2018
    10Benny en Kristel01-08-2018

Een hartverwarmend, heerlijk verblijf.

Nadia en Giacomo ontvangen je met een gezellige, aangename uitstraling. Kamers zijn heel tof, mooi ingericht en netjes. Ontbijt is super. Het zwembad is in deze warme periode een topper. We verbleven hier elke dag samen met andere leuke gasten. Het was zo fijn en voor ons waren twee nachten veel te kort, we boekten dus snel nog een nachtje bij. Gelukkig was dit net mogelijk. Nog eens dankjewel. Wij komen zeker terug. We boekten een verfijnde keuken arrangement, maar blijkbaar was dit bij aankomst niet zo. Dit werd wel ruimschoots goed gemaakt door een groot aanbod van goeie restaurants.

• 10Tine Slegers25-07-2018

Fantastische B&B

De gastvrijheid van Nadia is TOP! Je voelt je er direct thuis!!

• 10Kurt tempels25-03-2018

Aangenaam

Zeer aangenaam. Zalige rust. Proper. Vriendelijke ontvangst. Kan door kort verblijf geen beoordeling geven op zwembad, maar kom da zeker nog eens testen

Zakelijk

• 10Chris18-02-2018

Formidabel!....

Bedankt voor de hartelijke ontvangst dit weekeind. Nadia je hebt ons culinair verwend met je zelfgemaakte confituur, yoghurt, brood en de versgebakken appelcrumble. Dit smaakt echt naar meer. Als we volgende keer terugkomen gaan we het avondmaal uitproberen want als dit in de lijn ligt van het ontbijt dan vrees ik dat we ferm verdikt zijn als we naar huis gaan 😊 Nogmaals een dikke merci van de Border Friends 🐾🐾🐾

• 2017
    10Christine Jooris30-06-2017

Super!

Deze B&B is super gezellig en heel mooi ingericht. De ontvangst is zeer vriendelijk en het ontbijt top!

Met oudere kinderen

• 9mart bosch07-01-2017

zeker voor herhaling vatbaar

alles gewoonweg super , de kamers , het ontbijt , de ontvangst , kortom het gehele concept

Met oudere kinderen

• Oude reviews

10Wilfried28-08-2016

Het was er super!

De uitbaters Nadia en Giacomo zijn echt lieve mensen ze hebben ons van harte verwelkomt met een drankje en een lekker hapje. Hebben ons vooral zeer familiaal ontvangen. Wij hadden al veel B&B gedaan maar deze heeft al de andere overtroffen, ik zou zeggen zeker 5 bedjes waard en dat op alle gebied, zowel op de ontvangst, als ontbijt en slaap comfort.. Daarnaast is er een pracht van een tuin die uit nodigt tot rust en dat met een zwembad. Ook ons hondje was een welgekomen gaste .Wij van onze kant vonden het geweldig fijn en super om daar te zijn.We komen zeker nog eens terug en voor toekomstige B&B ers zeker een aanrader Doen en al vast echt genieten! Daaaaag !

• 10Lieve13-07-2016

alles dik in orde

prima ontvangst, prima kamer, prima ontbijt

lekker brede bedden

allervriendelijkste mensen

• 9Jo en Hilde en compagnie21-02-2016

Dubbel en dik genieten in casa Roman!

We bedanken Nadia en Giacomo van harte voor het zeer gastvrije onthaal. Het was echt genieten van het lekkere Italiaanse dineetje, van het verzorgde en uitgebreide ontbijt, van de mooie en comfortabele kamers. Kortom een heerlijk weekendje Limburg. 2 tips voor uitstap: bezoek olv gids Jef (oud-mijnwerker) aan de mijn van Beringen: formidabele verteller die het harde werken in de steenkoolmijnen weer tot leven bracht. Tochtje doorheen de omgeving met huifkar met Marc en Trees!

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info