Bed and Breakfast Casa Roman

Meer bedandbreakfastinfo

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 9Lemmens Frank26-10-2014

zeker voor herhaling vatbaar

Nadia, dé perfecte dame om samen met Marijke een B&B te runnen. Al onze wensen zijn vervuld. Verzorgd ontbijt en kraaknette kamers.

• 10marijke09-09-2014

super verblijf

Alles was er dik in orde , mooie grote en propere kamers en ruime badkamer . Het ontbijt was uitgebreid en ruim voldoende . We kijken al uit naar ons volgende verlof .

• 10lies demeersseman13-07-2013

al twee keer geweest, genieten van begin tot eind!

We werden twee keer supergoed ontvangen. Prachtige mensen, ook Marijke verdient een pluim! Heel kindvriendelijk, onze drie kinderen hadden een super tweedaagse. Ligt heel dicht bij Bokrijk, een aanrader voor de kinderen! Super super super, echt genieten!!!!

• 10Putzeys Nancy06-02-2013

'Fantastisch'

Alles is super, vriendelijkheid, sfeer, netheid enz... in een woord 'fantastisch'

• 8andy knockaert19-08-2012

geweldig

super ontbijt,alles vers ook op de kamer alles in orde. de badkamer is ook zeer proper. prachtige tuin met zwembad. Marijke was supervriendelijk. zorgeloos genieten!!

• 9ivan vandesompele29-07-2012

volop genieten van een beetje italië in zonhoven

heel aangename ontvangst door de gastheer, een super uitgebreid ontbijt waarbij de gastvrouw ons op een ludieke manier entertainde en zo in contact bracht met de andere gasten een héél handige gastheer die binnen de 12 uur op onze vraag een verwarmde douche installeerde aan het zwembad waar wij uren in hebben gezwommen en geravot met onze zoon de gastheer verzorgde ook een baby egeltje in zijn tuin en is zeer diervriendelijk de omgeving is er prachtig om via fietsknooppunten te ontdekken een adres om zeker terug te gaan want er is nog zoveel dat wij niet hebben verkend in die streek

• 10Ann en Cian Matte06-06-2012

10 de bezoek

Het was terug oooohh zo fijn om bij Casa Roman voor de 10de keer op bezoek te zijn.. Jammer genoeg moesten we na 1nachtje slapen naar huis, want onverwachts 1keer langer blijven, was onmogelijk...zelfs geen plaats voor een muis!!!

Giacomo en Nadia zijn vrienden van heel diep in ons hart, die we nooit meer kwijt willen. Want niet enkel het verblijf is er 'Formidabel', zij als 'mens' zijn gewoon 'FANTASTISCH'..

liefs Ann en Cian xxx

• 10Peter Fordel07-11-2011

Een vaste waarde

Alle wegen leiden naar Casa Roman. Tenminste als je wil genieten van een zorgeloos en tot in de puntjes geregeld verblijf. Opnieuw voelde ons verblijf als thuis komen. Ook tijdens dit 4e bezoek werden we in de watten gelegd. De uitbundige bereidwilligheid van gastvrouw Nadia kent geen grenzen. Ik tel nu al af naar het volgende bezoek Nogmaals bedankt ! Groeten, Peter Fordel

• 10Ann Matte23-06-2011

trouwe fan!!!!!

Er was eens............... 'EEN CASA', niet in het bos, noch aan het strand.

Daarin staan twee lieve, fantastische uitbaters met een warm hart voor je klaar....samen met hun personeel-->niet te vergeten!(want ze hebben succes, alleen kan je zoiets niet volhouden)...

NADIA en GIACOMO is hun naam, want Hans en Grietje blijven alleen in sprookjes bestaan....

bij stortregen of zonneschijn moet je in HUN sprookje zijn... (Giacomo vindt wel altijd een oplossing)

Zelfs na ons 9de bezoek, vinden we nog steeds die mooie hoek.....

Nb=en!! goed nieuws!! ze zijn nog altijd niet gek, want een B&B in Italië wordt binnenkort een nieuwe plek...

veel succes!!!!........

ANN en zoontje CIAN xxx

• 10Steven en Miet30-05-2011

Super!!!

Vorig jaar verbleven we een weekend in casa roman, een weekend om nooit te vergeten!! alles was super! vandaar... in juli komen we terug om even terug op adem te komen, en te genieten van het mooie limburg, en vooral ook genieten van jullie super verblijf!!! Bekaert Steven, Miet, Ferre en Alix

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info