Bed and Breakfast Casa Roman

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfastinfo

125 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman

• 10Marina en Danny -Stabroek01-04-2019

We hebben een super weekend beleefd met een groep van 10 hadden we de B&B voor ons alleen. We zijn super ontvangen door Nadia we voelden ons onmiddellijk thuis. Ook haar man Giacomo is een zeer aangenaam en gastvrij persoon. We hebben 's avond heel lekker gegeten goed gelachen en goed geslapen. Dan bij het ontbijt allemaal verse producten door Nadia bereid. Het was heerlijk. Bedankt Nadia & Giacomo.

• 2018
    10Tine Slegers25-07-2018

Fantastische B&B

De gastvrijheid van Nadia is TOP! Je voelt je er direct thuis!!

• 10Chris18-02-2018

Formidabel!....

Bedankt voor de hartelijke ontvangst dit weekeind. Nadia je hebt ons culinair verwend met je zelfgemaakte confituur, yoghurt, brood en de versgebakken appelcrumble. Dit smaakt echt naar meer. Als we volgende keer terugkomen gaan we het avondmaal uitproberen want als dit in de lijn ligt van het ontbijt dan vrees ik dat we ferm verdikt zijn als we naar huis gaan 😊 Nogmaals een dikke merci van de Border Friends 🐾🐾🐾

• Oude reviews

9Jo en Hilde en compagnie21-02-2016

Dubbel en dik genieten in casa Roman!

We bedanken Nadia en Giacomo van harte voor het zeer gastvrije onthaal. Het was echt genieten van het lekkere Italiaanse dineetje, van het verzorgde en uitgebreide ontbijt, van de mooie en comfortabele kamers. Kortom een heerlijk weekendje Limburg. 2 tips voor uitstap: bezoek olv gids Jef (oud-mijnwerker) aan de mijn van Beringen: formidabele verteller die het harde werken in de steenkoolmijnen weer tot leven bracht. Tochtje doorheen de omgeving met huifkar met Marc en Trees!

• 10Karen Van Quekelberghe05-10-2014

Motovriendelijke B&B

Net terug van een weekendje Zonhoven, samen met 3 andere koppels, met de moto. We zijn heel hartelijk en warm ontvangen. Het verrassingsmenu de eerste avond was zeer rijkelijk en ook heel aangenaam dat we niet meer op stap moesten om te gaan eten na een lange motorit... Het ontbijt was heel gevarieerd en was de tweede ochtend weer helemaal anders dan de eerste ochtend, aangename verrassing. Toen we na het ontbijt terug op de kamer kwamen, was ons bed al opgemaakt en de handdoeken al vervangen! Knappe service!

Voor ons zit de prijs/kwaliteitverhouding goed. Een echte aanrader... zeker voor motoliefhebbers!

• 10Marieke02-09-2014

Perfect!

Heel leuke Italiaanse B&B, het ontbijt Supervers en Superveel, vooral de Bio-broodjes met noten en rozijnen waren uitzonderlijk lekker. Verse pannenkoeken met "stiereboter" waar vind je dat nog? De gastheer Giacomo Roman en de gastvrouw Nadia doen er alles aan om het naar de gasten naar hun zin te maken.Uitstekende B&B wij gaan er al voor de 16 de keer dat zegt genoeg he een echte aanrader!

• 10Carine Ghekiere11-06-2014

Fantastische plek

Je wordt er verwend door gastvrijheid, de gezellige inrichting, in een ambiance waarin u zich direct In den Zevende Hemel waant EN je eet er rijstpap met gouden lepeltjes.

• 9De kaarters van waregem26-08-2013

3x50 jaar

Ongelooflijke ontvangst en mooie locatie. Ideaal om de zinnen eens op iets anders te zetten. Met onze groep de kaarters uit Waregem hebben we ons super geamuseerd en genoten van het goeie eten(en drank). Onze kruidenkenner Rik heeft zelfs met Nadia geprobeerd de juiste kruiden te zoeken om ons menu nog beter te maken. Ontbijt was zeer uitgebreid en super lekker met heerlijke verse koffie. Ook de kamers zijn heel mooi en proper. Zeker een aanrader voor iedereen die eens wil genieten. Dank Nadia&Giacomo en Marijke

• 10Wesley07-08-2013

Een echte aanrader

We waren heel goed ontvangen; De kamers weren proper en Marijke was heel vriendelijk. Super! We komen zeker terug! Fam. Ghyselbrecht

• 10Belletje03-08-2013

Superformiweldigeindefantakolosachtig

Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Casa Roman bij Nadia en Giacomo. Je voelt je er meteen thuis. Supervriendelijke mensen met héél véél gevoel voor humor. Nadia is echt een zotte doos :-) Het beste is niet goed genoeg! Ik raad het aan iedereen aan! Een collega is er geweest na mijn enthousiasme met haar familie en ook zij waren supercontent. Wij gaan er met 3 koppels heen omdat wij Rimpelrockers zijn en waar kan je dan beter terecht om te overnachten... bij Casa Roman! Het zou al te gek zijn nog 2 uur naar huis te rijden als het middernacht is na een ganse dag Rimpelrock... Dit jaar nemen we alvast ons zwempak mee want bij mooi weer kan je gebruik maken van hun mooi zwembad. Tot zondag Nadia en Giacomo... we zien er allen naar uit! Groetjes van jullie trouwe Rimpelrockers :-)

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

• galle geert, 09-06-2014

Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI

• margriet, 29-01-2012

stapels gastenboeken vol met foto's e.d. Erg leuk om even in te kijken!

• Danielle, 11-03-2014

Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Roman

Bed and Breakfast info