Bed and Breakfast

10 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar

Lemmens Frank
26-10-2014

Nadia, dé perfecte dame om samen met Marijke een B&B te runnen. Al onze wensen zijn vervuld. Verzorgd ontbijt en kraaknette kamers.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

super verblijf

marijke
9-9-2014

Alles was er dik in orde , mooie grote en propere kamers en ruime badkamer . Het ontbijt was uitgebreid en ruim voldoende . We kijken al uit naar ons volgende verlof .

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

al twee keer geweest, genieten van begin tot eind!

lies demeersseman
13-7-2013

We werden twee keer supergoed ontvangen. Prachtige mensen, ook Marijke verdient een pluim! Heel kindvriendelijk, onze drie kinderen hadden een super tweedaagse. Ligt heel dicht bij Bokrijk, een aanrader voor de kinderen! Super super super, echt genieten!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

'Fantastisch'

Putzeys Nancy
6-2-2013

Alles is super, vriendelijkheid, sfeer, netheid enz... in een woord 'fantastisch'

Gereisd Met jonge kinderen in november 2012

geweldig

andy knockaert
19-8-2012

super ontbijt,alles vers ook op de kamer alles in orde. de badkamer is ook zeer proper. prachtige tuin met zwembad. Marijke was supervriendelijk. zorgeloos genieten!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

volop genieten van een beetje italië in zonhoven

ivan vandesompele
29-7-2012

heel aangename ontvangst door de gastheer, een super uitgebreid ontbijt waarbij de gastvrouw ons op een ludieke manier entertainde en zo in contact bracht met de andere gasten een héél handige gastheer die binnen de 12 uur op onze vraag een verwarmde douche installeerde aan het zwembad waar wij uren in hebben gezwommen en geravot met onze zoon de gastheer verzorgde ook een baby egeltje in zijn tuin en is zeer diervriendelijk de omgeving is er prachtig om via fietsknooppunten te ontdekken een adres om zeker terug te gaan want er is nog zoveel dat wij niet hebben verkend in die streek

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

10 de bezoek

Ann en Cian Matte
6-6-2012

Het was terug oooohh zo fijn om bij Casa Roman voor de 10de keer op bezoek te zijn.. Jammer genoeg moesten we na 1nachtje slapen naar huis, want onverwachts 1keer langer blijven, was onmogelijk...zelfs geen plaats voor een muis!!!

Giacomo en Nadia zijn vrienden van heel diep in ons hart, die we nooit meer kwijt willen. Want niet enkel het verblijf is er 'Formidabel', zij als 'mens' zijn gewoon 'FANTASTISCH'..

liefs Ann en Cian xxx

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Een vaste waarde

Peter Fordel
7-11-2011

Alle wegen leiden naar Casa Roman. Tenminste als je wil genieten van een zorgeloos en tot in de puntjes geregeld verblijf. Opnieuw voelde ons verblijf als thuis komen. Ook tijdens dit 4e bezoek werden we in de watten gelegd. De uitbundige bereidwilligheid van gastvrouw Nadia kent geen grenzen. Ik tel nu al af naar het volgende bezoek Nogmaals bedankt ! Groeten, Peter Fordel

Gereisd Met jonge kinderen in november 2011

trouwe fan!!!!!

Ann Matte
23-6-2011

Er was eens............... 'EEN CASA', niet in het bos, noch aan het strand.

Daarin staan twee lieve, fantastische uitbaters met een warm hart voor je klaar....samen met hun personeel-->niet te vergeten!(want ze hebben succes, alleen kan je zoiets niet volhouden)...

NADIA en GIACOMO is hun naam, want Hans en Grietje blijven alleen in sprookjes bestaan....

bij stortregen of zonneschijn moet je in HUN sprookje zijn... (Giacomo vindt wel altijd een oplossing)

Zelfs na ons 9de bezoek, vinden we nog steeds die mooie hoek.....

Nb=en!! goed nieuws!! ze zijn nog altijd niet gek, want een B&B in Italië wordt binnenkort een nieuwe plek...

veel succes!!!!........

ANN en zoontje CIAN xxx

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Super!!!

Steven en Miet
30-5-2011

Vorig jaar verbleven we een weekend in casa roman, een weekend om nooit te vergeten!! alles was super! vandaar... in juli komen we terug om even terug op adem te komen, en te genieten van het mooie limburg, en vooral ook genieten van jullie super verblijf!!! Bekaert Steven, Miet, Ferre en Alix

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBibliotheek
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Roman in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Roman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.