Bed and Breakfast

107 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman in het Nederlands

Super leuke Bed en Breakfast

Danielle
11-3-2014

Zeer leuke B&B in Zonhoven. Vrij rustige plek maar genoeg te beleven in de omgeving. Ontbijt was heerlijk en de mensen zijn heel gastbrij. Je voelt je er gewoon welkom en thuis. Echt een aanrader voor iedereen!!!

Gereisd Anders in maart 2014

een echte aanrader

Lemmens Gaston
10-3-2014

We hebben genoten van de gastvrije bediening zowel door Giacomo als Nadia. Het lekkere ontbijt was tevens zeer gezellig dankzij de gulle lach van onze gastvrouw. Iemand die slechtgezind binnenkomt gaat er goed gezind buiten.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon en eenvoudige b&b

Rosselle
12-1-2014

Simpele bed &breakfast.propere kamer, ontbijtruimte te druk ingericht. Vriendelijke gastvrouw. Eenvoudig ontbijt. Prijs/kwaliteit klopt niet. Geen aanrader.

Gereisd Met partner in december 2013

leuk er eens tussenuit !

PEETERS
2-10-2013

zeer rustige omgeving om te wandelen ( wandeling in gebied "de Teut") en zeer mooie fietsroutes door bosrijke omgeving. Kort bij Hasselt en Genk

in 1 woord "SUPER"

Dirk & Sabine Verzee- De Baets
16-9-2013

Heel gastvriendelijke ontvangst met veel info, alle kamers heel netjes en ruim met mooie badkamer. Heel uitgebreid ontbijt in mooie ontbijtkamer. Je voelt je er direct thuis. Alles naar wens, zeker een AANRADER en daarbij nog een hele mooie streek om te fietsen/wandelen. Alvast eens doen!!! Wij komen zeker terug.

Sabine & Dirk

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastische plek om terug te keren!!!!

Boen Luc
14-9-2013

B&B casaroman is aan iedereen aan te bevelen die een rustige,prijsvriendelijke,verzorgde en klantvriendelijke vacantie wil doorbrengen met of zonder kinderen.Het is echt een plek om terug te zien.

Gereisd Met partner in september 2013

"Casa Roman", een plek waar je thuis komt

Annelies Creve
29-8-2013

Casa Roman, een plek waar passie voor gastvrijheid, ontmoeting, gebulderlach, vriendelijkheid en gezelligheid in de lucht hangt. Een plaats waar je thuiskomt, het gevoel dat je deel uitmaakt van een grote familie.

Je kan niet naast de passie voor hun B&B kijken, je voelt het, het straalt door Zonhoven. Zowel Nadja, Marijke als de man des huizes (wie een fantastische fietstour van 55 km uitstippelde in de buurt) beschikken over een gezonde portie energie.

Kortweg een plaats waar je zeker in de toekomst naar terugkeert.

Gereisd Met partner in augustus 2013

3x50 jaar

De kaarters van waregem
26-8-2013

Ongelooflijke ontvangst en mooie locatie. Ideaal om de zinnen eens op iets anders te zetten. Met onze groep de kaarters uit Waregem hebben we ons super geamuseerd en genoten van het goeie eten(en drank). Onze kruidenkenner Rik heeft zelfs met Nadia geprobeerd de juiste kruiden te zoeken om ons menu nog beter te maken. Ontbijt was zeer uitgebreid en super lekker met heerlijke verse koffie. Ook de kamers zijn heel mooi en proper. Zeker een aanrader voor iedereen die eens wil genieten. Dank Nadia&Giacomo en Marijke

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Een echte aanrader

Wesley
7-8-2013

We waren heel goed ontvangen; De kamers weren proper en Marijke was heel vriendelijk. Super! We komen zeker terug! Fam. Ghyselbrecht

Gereisd Met vrienden in juli 2013

Superformiweldigeindefantakolosachtig

Belletje
      3-8-2013

Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Casa Roman bij Nadia en Giacomo. Je voelt je er meteen thuis. Supervriendelijke mensen met héél véél gevoel voor humor. Nadia is echt een zotte doos :-) Het beste is niet goed genoeg! Ik raad het aan iedereen aan! Een collega is er geweest na mijn enthousiasme met haar familie en ook zij waren supercontent. Wij gaan er met 3 koppels heen omdat wij Rimpelrockers zijn en waar kan je dan beter terecht om te overnachten... bij Casa Roman! Het zou al te gek zijn nog 2 uur naar huis te rijden als het middernacht is na een ganse dag Rimpelrock... Dit jaar nemen we alvast ons zwempak mee want bij mooi weer kan je gebruik maken van hun mooi zwembad. Tot zondag Nadia en Giacomo... we zien er allen naar uit! Groetjes van jullie trouwe Rimpelrockers :-)

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Bed and Breakfast info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBibliotheek
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Roman in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Roman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.