Bed and Breakfast Casa Roman

Kleine hotelsWeer vandaag21°12°
Bed and Breakfast Casa Roman

12 tips over Bed and Breakfast Casa Roman

Linda en Hugo Volkaerts- Hendrickx, 9-7-2014
Ideale omgeving om te fietsen en te wandelen en allerlei bezienswaardigheden te bezoeken.
galle geert, 9-6-2014
Voor maximaal gebruik van internet zit je best buiten aan de achterdeur. Op de kamers is het signaal langs de zwakke kant. In de tuin totaal geen ontvangst van WIFI
Danielle, 11-3-2014
Combineer dit uitstapje met leuke uitjes, zeer veel te zien en te doen in de buurt. Ook zo in Nederland (Maastricht).

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Roman voor je op een rij gezet:

Annelies Creve, 29-8-2013

Een zeer leuke buurt om te fietsen, ligt niet ver van Alken (20 min met de auto) waar je leuk kan fietsen tussen de fruitbomen.

Ook voor kinderen is er heel wat te beleven. Ligt in de buurt van Bokrijk en Zutendaal (blote voetenpad)

Pascal Van den bergh, 2-8-2013
RODE KAMER is een absolute aanrader.
Familie Spano , 2-2-2013
Leuk om de mijn cite van Beringen te bezichtigen.

Elisabetha, 29-1-2013
De mijngebouwen te Beringen en Genk en de stad maastricht, prachtig gewoon!
josee Vanbuel, 3-10-2012
Vanuit Sacile ben je in een uurtje in het mooie Venetie of in Bibione aan de zee, waar het op 28/09/2012 nog 29 gr was en rustig op deze tijd van het jaar.Het vakantiehuis is ook gelegen op 25 km afstand van skigebieden zoals Piancavallo. Wie graag kastelen bezoekt heeft met 1 week vakantie niet genoeg.Het is een echte aanrader, dus wie wil gaan, niet aarzelen, maar boeken en vertrekken.
Cauwenbergh, 15-7-2012
Te veel om op te noemen. Je kan in de map op de kamer alle bezienswaardigheden vinden.
Christine en Frans (Oostkamp), 18-3-2012
Lekker eten op 5 minuutjes van casa roman kan je in eetcafé "SJIEK" te Zonhoven. Ook een aanrader is restaurant "La Botte" in Gent !

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Roman voor je op een rij gezet: