Bed and Breakfast Casa Roman ****

Review geschreven door Wilfried

Het was er super!

Wilfried
28-8-2016

De uitbaters Nadia en Giacomo zijn echt lieve mensen ze hebben ons van harte verwelkomt met een drankje en een lekker hapje. Hebben ons vooral zeer familiaal ontvangen. Wij hadden al veel B&B gedaan maar deze heeft al de andere overtroffen, ik zou zeggen zeker 5 bedjes waard en dat op alle gebied, zowel op de ontvangst, als ontbijt en slaap comfort.. Daarnaast is er een pracht van een tuin die uit nodigt tot rust en dat met een zwembad. Ook ons hondje was een welgekomen gaste .Wij van onze kant vonden het geweldig fijn en super om daar te zijn.We komen zeker nog eens terug en voor toekomstige B&B ers zeker een aanrader Doen en al vast echt genieten! Daaaaag !

Gereisd Met partner in augustus 2016