Bed and Breakfast Casa Roman

Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Bed and Breakfast Casa Roman
9,6

106 reviews over Bed and Breakfast Casa Roman in het Nederlands

Een hartverwarmend, heerlijk verblijf.

Benny en Kristel
1-8-2018

Nadia en Giacomo ontvangen je met een gezellige, aangename uitstraling. Kamers zijn heel tof, mooi ingericht en netjes. Ontbijt is super. Het zwembad is in deze warme periode een topper. We verbleven hier elke dag samen met andere leuke gasten. Het was zo fijn en voor ons waren twee nachten veel te kort, we boekten dus snel nog een nachtje bij. Gelukkig was dit net mogelijk. Nog eens dankjewel. Wij komen zeker terug.

We boekten een verfijnde keuken arrangement, maar blijkbaar was dit bij aankomst niet zo. Dit werd wel ruimschoots goed gemaakt door een groot aanbod van goeie restaurants.

Fantastische B&B

Tine Slegers
25-7-2018

De gastvrijheid van Nadia is TOP!

Je voelt je er direct thuis!!

Aangenaam

Kurt tempels
25-3-2018

Zeer aangenaam. Zalige rust. Proper. Vriendelijke ontvangst.

Kan door kort verblijf geen beoordeling geven op zwembad, maar kom da zeker nog eens testen

Formidabel!....

Chris
18-2-2018

Bedankt voor de hartelijke ontvangst dit weekeind.

Nadia je hebt ons culinair verwend met je zelfgemaakte confituur, yoghurt, brood en de versgebakken appelcrumble. Dit smaakt echt naar meer. Als we volgende keer terugkomen gaan we het avondmaal uitproberen want als dit in de lijn ligt van het ontbijt dan vrees ik dat we ferm verdikt zijn als we naar huis gaan 😊

Nogmaals een dikke merci van de Border Friends 🐾🐾🐾

Super!

Christine Jooris
30-6-2017

Deze B&B is super gezellig en heel mooi ingericht. De ontvangst is zeer vriendelijk en het ontbijt top!

zeker voor herhaling vatbaar

mart bosch
7-1-2017

alles gewoonweg super , de kamers , het ontbijt , de ontvangst , kortom het gehele concept

Het was er super!

Wilfried
28-8-2016

De uitbaters Nadia en Giacomo zijn echt lieve mensen ze hebben ons van harte verwelkomt met een drankje en een lekker hapje. Hebben ons vooral zeer familiaal ontvangen. Wij hadden al veel B&B gedaan maar deze heeft al de andere overtroffen, ik zou zeggen zeker 5 bedjes waard en dat op alle gebied, zowel op de ontvangst, als ontbijt en slaap comfort.. Daarnaast is er een pracht van een tuin die uit nodigt tot rust en dat met een zwembad. Ook ons hondje was een welgekomen gaste .Wij van onze kant vonden het geweldig fijn en super om daar te zijn.We komen zeker nog eens terug en voor toekomstige B&B ers zeker een aanrader Doen en al vast echt genieten! Daaaaag !

alles dik in orde

Lieve
13-7-2016

prima ontvangst, prima kamer, prima ontbijt

lekker brede bedden

allervriendelijkste mensen

Dubbel en dik genieten in casa Roman!

Jo en Hilde en compagnie
21-2-2016

We bedanken Nadia en Giacomo van harte voor het zeer gastvrije onthaal. Het was echt genieten van het lekkere Italiaanse dineetje, van het verzorgde en uitgebreide ontbijt, van de mooie en comfortabele kamers.

Kortom een heerlijk weekendje Limburg.

2 tips voor uitstap: bezoek olv gids Jef (oud-mijnwerker) aan de mijn van Beringen: formidabele verteller die het harde werken in de steenkoolmijnen weer tot leven bracht. Tochtje doorheen de omgeving met huifkar met Marc en Trees!

Gewoon fantastisch, super.

Kinnart Francis
27-10-2015

Super gezellige gastvrouw die weet om met haar gasten om te gaan. Kraaknette kamers, super ontbijt, eitje naar wens , pannenkoek, huisgemaakt brood, eigen gemaakt gebak. Gewoon een aanrader. Alvast bedankt om ons een gezellig weekend te bezorgen. Spijtig dat we niet konden genieten van het mooie zwembad, was iets te koud.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Roman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Roman in Zonhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Roman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.