Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Casa Roman

BelgiëLimburg (België)Zonhoven

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Roman voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 122 reviews

Meer bed & breakfast info

126 Reviews over Casa Roman

• 9Reinhilde10-08-2021

Absolute aanrader !

Geboekt omwille van faciliteiten, uitstekende ligging voor wandel- en fietstochten en eerdere positieve reviews. Enorm goed meegevallen. Kamer met alle voorzieningen en verzorgd ontbijt. Prachtige tuin en groot verwarmd zwembad. Maar bovenal vriendelijke uitbaters die alles doen om je verblijf nog aangenamer te maken. We komen zeker nog een keer terug !

• 10Marina en Danny -Stabroek01-04-2019

We hebben een super weekend beleefd met een groep van 10 hadden we de B&B voor ons alleen. We zijn super ontvangen door Nadia we voelden ons onmiddellijk thuis. Ook haar man Giacomo is een zeer aangenaam en gastvrij persoon. We hebben 's avond heel lekker gegeten goed gelachen en goed geslapen. Dan bij het ontbijt allemaal verse producten door Nadia bereid. Het was heerlijk. Bedankt Nadia & Giacomo.

• 10Benny en Kristel01-08-2018

Een hartverwarmend, heerlijk verblijf.

Nadia en Giacomo ontvangen je met een gezellige, aangename uitstraling. Kamers zijn heel tof, mooi ingericht en netjes. Ontbijt is super. Het zwembad is in deze warme periode een topper. We verbleven hier elke dag samen met andere leuke gasten. Het was zo fijn en voor ons waren twee nachten veel te kort, we boekten dus snel nog een nachtje bij. Gelukkig was dit net mogelijk. Nog eens dankjewel. Wij komen zeker terug. We boekten een verfijnde keuken arrangement, maar blijkbaar was dit bij aankomst niet zo. Dit werd wel ruimschoots goed gemaakt door een groot aanbod van goeie restaurants.

• 10Tine Slegers25-07-2018

Fantastische B&B

De gastvrijheid van Nadia is TOP! Je voelt je er direct thuis!!

• 10Kurt tempels25-03-2018

Aangenaam

Zeer aangenaam. Zalige rust. Proper. Vriendelijke ontvangst. Kan door kort verblijf geen beoordeling geven op zwembad, maar kom da zeker nog eens testen

• 10Chris18-02-2018

Formidabel!....

Bedankt voor de hartelijke ontvangst dit weekeind. Nadia je hebt ons culinair verwend met je zelfgemaakte confituur, yoghurt, brood en de versgebakken appelcrumble. Dit smaakt echt naar meer. Als we volgende keer terugkomen gaan we het avondmaal uitproberen want als dit in de lijn ligt van het ontbijt dan vrees ik dat we ferm verdikt zijn als we naar huis gaan 😊 Nogmaals een dikke merci van de Border Friends 🐾🐾🐾

• 10Christine Jooris30-06-2017

Super!

Deze B&B is super gezellig en heel mooi ingericht. De ontvangst is zeer vriendelijk en het ontbijt top!

• 9mart bosch07-01-2017

zeker voor herhaling vatbaar

alles gewoonweg super , de kamers , het ontbijt , de ontvangst , kortom het gehele concept

• 10Wilfried28-08-2016

Het was er super!

De uitbaters Nadia en Giacomo zijn echt lieve mensen ze hebben ons van harte verwelkomt met een drankje en een lekker hapje. Hebben ons vooral zeer familiaal ontvangen. Wij hadden al veel B&B gedaan maar deze heeft al de andere overtroffen, ik zou zeggen zeker 5 bedjes waard en dat op alle gebied, zowel op de ontvangst, als ontbijt en slaap comfort.. Daarnaast is er een pracht van een tuin die uit nodigt tot rust en dat met een zwembad. Ook ons hondje was een welgekomen gaste .Wij van onze kant vonden het geweldig fijn en super om daar te zijn.We komen zeker nog eens terug en voor toekomstige B&B ers zeker een aanrader Doen en al vast echt genieten! Daaaaag !

• 10Lieve13-07-2016

alles dik in orde

prima ontvangst, prima kamer, prima ontbijt

lekker brede bedden

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden