Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Hoeve Roosbeek

BelgiëLimburg (België)Zepperen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Hoeve Roosbeek voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 13 reviews

Meer bed & breakfast info

13 Reviews over Hoeve Roosbeek

• 9h hofman02-05-2019

zo goed,moeilijk te evenaren

rust wandelen fietsen boomgaarden platteland: in belgie.daarvoor bestaat naar mijn weten geen beter adres.

• 9ROLAND29-04-2015

super

zijn er een weekendje geweest met een bon fietsweekend . het weer zat niet volledig mee maar we hebben er toch van genoten het verblijf was super !!!! wij verbleven in het bijgebouwtje achteraan de tuin het was er leuk verblijven daar er niets rondom is .het ontbijt was ok maar het avondeten was zeer lekker klaar gemaakt . de bediening verdient een pluim daar alles met veel liefde aangekondigd werd !!!!! het avondmenu was in verschillende vormen verkrijgbaar en dat werd van naaltje tot draadje uitgelegd . we kregen daar een fietsroute aan geboden van een 50 km namelijk de appelroute en het is een aanrader , het leukst is dat je hem rijd met een E-bike dan ga het wa makkelijker en kan je meer genieten van de omgeving . het jammere was dat we juist te vroeg waren voor de bloeisems !!!!

• 9DeeBee26-08-2014

Cleane, ruime kamers en goede service

Pas terug van 1 nachtje hoeve Roosbeek. Overnachting gebeurde in het kader van een zakelijke meeting. Service was meer dan prima, de jongeheer van dienst deed op een zeer spontane manier perfect wat hij doen moest. Mooie ruime kamers, cleane bedden met goede matras. Bij het ontbijt werd me gevraagd of ik een eitje wou. Kon op alle diversewijzen klaargemaakt worden. Buffet was zeer uitgebreid en spontaan werd de ochtendkrant op mijn tafeltje neergelegd. Goed gedaan! Hier geef ik graag een mooie score aan.

• 9m vogel07-08-2013

B&B met luxe uitstraling en ongedwongen sfeer

Rustig gelegen en zeer goed onderhouden B&B. Mooi ingericht, fijne bedden en een prima ontbijt. Van het restaurant konden wij helaas geen gebruik maken ('s maandags gesloten) en hebben wij op advies van een medewerker gegeten in Zepperen in Taverne Haspengouw. Zeker een aanrader. Zeer mooie en rustige omgeving om te fietsen. Fietsen kunnen via het B&B gehuurd worden (een dag van te voren reserveren).

• 9Bruno Vissers14-07-2013

Heerlijk vertoeven in Haspengouw

Zeer vriendelijke ontvangst in prachtlocatie. Zeer lekker gegeten, aangenaam kader. Betaalbare wijnarrangementen- sommige wijntjes konden beter.

• 9C.W.06-04-2013

Aanrader!

Zeer verzorgde b&b met hotelformule. Alles was tip top in orde, zeer netjes en zeer vriendelijke mensen. We geven net geen 10/10 omdat de kamer wel wat frisjes was en het wel wat tijd vroeg om hem op te warmen (waren wel zeer koude nachten van -8°C buitentemperatuur). Leuke zeepjes van Rituals, uitgebreid ontbijt met eitjes en veel faciliteiten in de sauna. We keren zeker terug!

• 9Cauwenbergh01-02-2013

Mooi en zeker een aanrader

Mooie,locatie en zeeeeeer lekker gegeten. Een aanrader. Vriendelijke ontvangst.

• 10vermeulen berlinda05-10-2012

de max

gewoon zen !!! zalig rustig en heel netjes een echte aanrader!!

• 6Els van Houts en Annie ten Cate08-05-2012

wij komen niet meer terug!

Bed & Breakfast Roosbeek ziet er inderdaad veel belovend uit. Vriendelijke ontvangst dat wel. Maar bij feitelijke klachten word je niet gehoord c.q. niet serieus genomen. De eigenaars zijn jonge, ambitieuze mensen die de puntjes op de" i" willen zetten en dat is te waarderen. Echter als er gegronde klachten zijn dient men die loyaal en royaal op te lossen zodat de klant zich gehoord voelt en zich serieus genomen voelt.Ook dat is zakelijk én verstandig. Immers één ontevreden klant, is er een teveel! Er waren in onze situatie een 5-tal klachten en daar is op geen enkele manier ook maar iets aan gedaan.

• 9ivette en freddy27-03-2012

gewoon fantastisch

deze b&b is super met alles erop en eraan geen enkel min puntje, rustig en mooie vertrekplaats voor te fietsen een paar KM rijden en u bent op de fietsknooppunten route, wij gaan zeker eens terug als de fruitbomen in bloei staan.

Bed & Breakfast Hoeve Roosbeek info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden