Wellnesscentrum Yolande Buekers

3.7Onvoldoende

Op vakantie geweest naar Wellnesscentrum Yolande Buekers?

• 6Gerhard Norré19-02-2019

1 malig

niet wat we hadden verwacht, drijfbad is niet warm zoals beschreven, enkel drijven met behulp van drijfbuizen. 1 van de 3 yaccuzies werkte niet. Uitleg in bureau was precies bij de directrice in een school. Mooie tuin en restaurant was wel in orde. Het is wel een mooie locatie maar we hadden er meer van verwacht. Therm baden in Hongarije zijn wel iets anders. Zij richten zich op het Chinese maar dat zal enkel op de massages zijn denk ik.

Gereisd met partner in februari 2019

• 1Melania19-08-2018

Nooit meer

Hier kom ik nooit meer slecht onthaal het was te veel om uitleg te geven hier is u sleutel zoek je kamer maar. Te klein zwembad niet proper jacuzzi vuil en schimmel de sauna dat je geen sauna kan noemen . Het is oud en tijd aan verandering toe. De kamer slecht bed wat een matras heeft de oorlog meegemaakt die was vuil er lagen geen propere lakens op kamer was niet gekuist Badkamer schimmel geen warm water niet gekuist Heel de nacht lawaai

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Jacobs18-02-2018

Slecht

Er is een fantastisch tuin, maar al de rest is echt verouderd, op het moment dat wij er waren werkten 2 sauna's niet naar behoren, véél te koud. Ook was er geen water in het dompelbad om u af te koelen en emmers waren niet gevuld met water.Van de bubbelbaden was er ook ééntje wat niet werkte. Groenaanslag aan zwembadrand en geen muziek meer onder water. Ook de voegen in de douche op de kamer zat vol met schimmel. Personeel in restaurant had precies niet veel zin om te werken en aan het ontbijt hadden we geen brood of broodjes meer! Bij het afrekenen van ons verblijf hadden we de kortingsbon vergeten en kregen ook niet de kans om het naar hun mailadres te sturen. "Vergeten is vergeten en je moet nu maar volle pot betalen" zo zei de receptioniste!

Gereisd met partner in februari 2018

• 1Cynsmans08-01-2018

Slecht

Afspraken niet nagekomen. Geboekt voor een gelaatsverzorging van 1 uur (3 personen!!). Slechts half uur. Overboekt (sauna’s overvol). Veel te duur. Geen reactie op klacht.

december 2017

• 1Kim14-03-2017

Dit nooit meer, afrader

De tuin was mooi, verzorgd. 1 van de jacuzzi's buiten was erg oud en viel bijna uit elkaar. Binnen kwamen we ook een aantal minpunten tegen. Schimmel op de deurklink van het Turks stoombad, insecten in de lampen van een sauna. Geelgroen aangeslagen tegels in een voetenbad en het enigste bad wat er was vonden we erg klein. Alles was verouderd, onverzorgd, onhygiënisch. Sommige delen waren met tape afgeplakt. Een van ons liet een gezichtsbehandeling doen. De mevrouw sprak geen Nederlands. Dit zou 90 min duren. Die zijn makkelijk behalen aangezien er een gezichtsmasker werd opgebracht en de masseuse voor 35 min verdween. De prijs van de kamers zijn ontzettend duur ivg met de kwaliteit. Schimmel in de badkamer, insecten binnen, zwart water in wc. We besloten om de tweede dag toch niet meer naar de wellness te gaan aangezien we alles hadden gezien en ons verblijf erg tegenviel. Simpelweg gezegd; dit is even afrader

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 1Om snel te vergeten01-03-2017

Om snel te vergeten

Om te beginnen moesten we een verklaring tekenen dat er rookverbod was op de kamers en op het terras met boete tot maar liefst 500 euro... Ik rook nooit op de kamers maar de manier waarop was al een goeie entree. Na het omkleden werden we apart geroepen in een bureel waar ons uitleg werd gegeven, Ook nog nooit meegemaakt. Maximum 10 minuten per saunabeurt en verplicht afkoelen... hallo, is dat hier een welness of een strafkamp... de uitleg nadien over de behandelingen was niks anders dan verkoopstrukken, Eens in het zogenaamd aquapaleis, wat ons bijzonder klein en chaotisch leek, zagen we mensen in zwembroek en bikini. Even gaan vragen hoe het zat en badkledij was verplicht.... Dat werd ons bij de telefonische reservering niet gezegd. Natuurlijk hadden we niks bij en daar was ook niks te koop of te huur. "Ga maar naar het dorp en koop daar in de winkels maar badkledij". Neen dat doen we dus niet en mogen wij ons 50 euro reservatiekosten terug want wij zijn hier weg. "Neen en ga maar naar huis want jullie passen hier niet." Excuseer ?? Bij het omkleden kwam er een andere mevrouw ons zeggen dat we ook in ons ondergoed ook wel binnen mochten. Ja watte .... Had beter eerst online gaan zien dan had ik de slechte beoordelingen kunnen zien. Nooit meer. Een schande.

Gereisd met partner in maart 2017

• 3ischa thevis09-09-2015

nooit meer

Zogenaamde promoties, ze geven ze om klanten te lokken, niks mis mee. Maar hou er dan ook rekening mee dat ze dat toch niet doen.Dus wordt ge toch een beetje in zak gezet. Ik gaf zelf een bonnetje af, maar de secretaresse is het kwijt geraakt, dus ja kon ik fluiten naar mijn korting van 10 euro. Sauna ziet er nog net zo uit als 15 jaar terug. Bubbelbad bubbelde niet, zeer kleine kleedkamers (5) en zeer kleine lockers. Mij zien ze er althans nooit meer

Gereisd in september 2015

• 5marc14-11-2014

We hadden er vel mer van verwacht !

De ontvangst verliep vlot en de werknemers in het ganse complex waren zéér vriendelijk. Het restaurant/bar gedeelte gaf een trieste/koude uitstraling. De kamers voldoen voor en kort verblijf en waren kraak net. Het aquapaleis omvat verschillende sauna'tjes + stoomkamer'tje + binnen zwembad'je + infraroodcabinne'tje + de gangen tussen de sauna's zijn smalle'tjes + het gedeelte waar de locker'tjes staan is zéér zéér benepen. Idd alles is klein en alles is tje. Men ontvangt 'te' veel bezoekers naargelang de capaciteit van het aquapaleis, het is dikwijls zoeken waar er en plaats is in de sauna's. Verder is er de rustplaats die eigenlijk geen rustplaats is want om van de binnensauna's naar de buitensauna's te gaan moet men door de rustplaats gaan wat constant een verloop van pratende mensen geeft. We hadden er veel meer van verwacht.

Gereisd met partner in november 2014

• 3Koen Hoekstra20-08-2014

Prachtige accommodatie, slecht restaurant

Het Kuur- en Wellnesshotel Yolande Bueker is een uiterst nette accommodatie. Het entree beloofd veel goeds. Mooi natuurstenen interieur en nette mensen achter de balie die vriendelijk uitleggen hoe het zogeheten Aquapaleis is ingedeeld en hoe het verblijf in het hotel in zijn werk gaat. Binnen en buiten zijn sauna's en baden om volledig tot rust te kunnen komen. Dit alles straalt luxe en klasse uit. De hotelkamers passen volledig in deze uitstraling. Ze zijn ruim en brandschoon.

Het restaurant komt niet boven het niveau van de gemiddelde cafetaria. Er staan verschillende meubeltypes door elkaar wat het een rommelige uitstraling geeft. Daarbij was het duidelijk dat het restaurantpersoneel geen horecamensen waren. De basisetiquette waren niet bekend. Het diner moest in de middag al gekozen worden. Deze viel vervolgens enorm tegen. Het goede stuk vlees was volledig in de saus ondergedompeld en de garnituur was veel vetter dan nodig. Verder vlogen er constant vliegen rond.*

Gereisd met partner in augustus 2014