Hotel Kuur & Wellness Centrum Gowell

Hotel Kuur & Wellness Centrum Gowell

6.4Voldoende

België, Limburg (België), Wellen/Vrolingen

Op vakantie geweest naar Kuur & Wellness Centrum Gowell?

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kuur & Wellness Centrum Gowell voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Kuur & Wellness Centrum Gowell

• 8nathalie21-08-2013

goed

Toen ik de beoordeling las op Zoover had ik echt geen zin meer om te gaan. Maar al bij al is het nog goed meegevallen. Iedereen was er vriendelijk, we kregen wel uitleg. De kamers waren groot en proper. Het ontbijt kon beter. In het aquapaleis was er weinig volk dus plaats genoeg om te relaxen. Wij gaan zeker nog terug

Gereisd met partner in januari 2013

• 6fam uit Dendermonde14-05-2013

Goed maar geen tweede keer

Ontvangst allesbehalve. Nadat je jezelf hebt omgekleed moet je terug naar de receptie voor uitleg. Dit heeft ongeveer een uur geduurd vooraleer er iemand kwam opdagen. Uitleg was grondig en verrijkend maar alle behandelingen zijn veel te duur. Het Aquapaleis zelf: sauna's te dicht tegen elkaar. Gelukkig was er niet te veel volk anders riskeer je lang te moeten wachten eer je in de sauna kan. Het restaurant en ontbijt: niets op aan te merken, in orde maar ook niet luxueus, zelfs geen vers fruitsap. De kamers: proper maar de bedden heel slecht, lattenbodem stuk. De ijskast leeg, dus wat is het nut van een ijskast dan? Het toilet spoelde niet genoeg door. Je moet 3 keer doorspoelen om het toiletpapier weg te krijgen. Samengevat: we hebben er het beste van gemaakt maar centrum is verouderd en heeft heel dringend een opknapbeurt nodig. Pluspunten zijn kwaliteit en service restaurant en massageruimte en behandeling waren ook oke.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Anneleen16-06-2012

Ontspannen midden in Haspengouw

Na het zien van de foto's op deze website hadden we wat schrik, wat Totaal onterecht bleek. Het centrum is bezig aan een grondige renovatie, de kamers waren tip top inorde met nieuwe matrassen (persoonlijk nagekeken). Alsook het Aquapaleis met een nieuwe Jacuzzi en verfraaingswerken.

Wakker worden met een prachtig tuinuitzicht was zalig! Aan het eten was totaal niets op te merken, grote porties maar heel lekker.

De behandelingen waren allemaal zeer goed, opgeleid en vriendelijk personeel. Persoonlijk heb ik last van CVS, na de immuniteitsmassage heb ik me weken beter gevoeld, ook het advies dat ik kreeg was erg nuttig. Mijn partner heeft kunnen genieten van een relaxerende massage in dezelfde gezellige ruimte op hetzelfde ogenblik.

Verder was het onthaal heel vriendelijk alsook het volledige team.

Wij gaan heel zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2012

• 2Maaike10-05-2012

Dit nooit meer

ik ben met 3 andere daar geweest, we zijn na 1 dag naar huis gegaan, er is geen rekening gehouden met lactose intollerantie tijdens het eten ( we hebben het 4x door gegeven) en mijn rug deed na 1 nacht slapen zo'n pijn dat ik daar niet nog een nacht wou slapen. we hebben vantevoren alles moeten betalen en kregen dus ook geen geld terug. het eten wat niet te pruimen. als dit 4 sterren is dan weet ik niet meer waar naar gekeken wordt.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7Katrijn01-03-2011

Verzorgd, maar wel wat verouderd

Wij zijn het weekend van 26-27 februari naar dit hotel gegaan. Het wellnesscentrum was eerder druk. Er zijn talrijke sauna's, vier tuin, twee binnen, een twee jacuzzi's en een caledarium. De meeste sauna's zijn echter wel aan de kleine kant, waardoor ze reeds volzet zijn wanneer er vier personen inzitten. Door de drukte, kon je hierdoor soms in geen enkele sauna terecht. Verder is er ook geen aangenaam muziekje te horen op te achtergrond, waardoor je eerder een zwembadgevoel dan een wellnessgevoel hebt in het centrum. Het restaurant is echter fantastisch! Heerlijk eten, een gevarieerde kaart, snelle bediening, grote porties en niet te prijzig. Het centrum is proper en verzorgd, maar een opknapbeurt zou wel welkom zijn. Verschillende hoeken en kantjes in de sauna's zijn wat afgesloten en zelfs was verrot. Het groene licht in de kleuren-sauna is bijvoorbeeld nog steeds stuk (dit was het vier jaar geleden ook al!) Samengevat: een fijn hotel prijs-kwaliteit, maar geen top luxe.

Gereisd met partner in februari 2011

• 9lusi11-08-2009

Gezellig

hotelkamer was echt super, we kregen de suite ipv van een gewone hotelkamer. Eten was heerlijk maar wel wat prijzig voor tagiatelli met kip 12,95€ De behandelingen zijn niet de goedkoopste, eigenaares doet er wel alles aan om ze te verkopen. Hot stone massage met scrub een aanrader. aquapaleis is goed maar dode zee bad vond ik niet zo netjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Bert22-04-2009

zalig onthaasten

Na 2 dagen volledig ontstresst. Zalig ontspannend, lekker eten, je kan gewoon in je badjas in het restaurant of op het terras, dus geen gedoe met omkleden en zo. Behandelingen en massages erg duur, maar interessante betaalbare arrangementen verkrijgbaar.

Gereisd met partner in april 2009

• 113-11-2008

Dit nooit meer!!

Ik heb samen met een vriendin via de reisorganisatie puurenkuur een vierdaagse sapkuur geboekt. Met als intensie om eens even goed met je lichaam bezig te zijn na een periode van chemo en andere narigheid. Het was een kostbaar drama!! De begeleiding liet ernstig te wensen over. Er was geen programma en het personeel leek niet te weten wat wij nu wel en niet mochten: sterker nog we kregen meer dan eens tegengestelde adviezen. Daarnaast was de sauna smerig. We hebben onze op-en aanmerkingen bij het centrum aangegeven, bij "Puurenkuur" de helft van onze reiskosten teruggevorderd ( de massage's ed waren goed) en ze het advies gegeven deze "uitspanning" van de website te halen ( alles is inmiddels gebeurd)

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7zita13-03-2008

De infrastructuur is prima al mist het wel "finesse". De gastvrouw verkoopt graag en is minder geinteresseerd in de echte behoefte van de klant. De slaapkamers zijn goed in orde en proper. De massages zijn zéér goed. Ontbijt is beneden alle peil, pistoles van twee dagen oud vind ik niet kunnen wanneer je 15 Euro PP moet betalen.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Hotel Kuur & Wellness Centrum Gowell info