Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Vroling

BelgiëLimburg (België)Wellen/Vrolingen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Vroling voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 12 reviews

Super vriendelijke mensen,top verblijf

Super vriendelijke mensen. Goede service leuk Haspengouw arrangement

• 10Gino22-09-2018

Fantastisch!

Prachtige locatie en supergoede ontvangst door Marcel en Lieve. Zeer mooie kamer (wij logeerden in de “appel”), boxspring bed, alle voorzieningen... Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt, gastheer vraagt elke dag wat voor eitje je wenst! Hier kom je zeker niets tekort. Dranken die je verbruikt schrijf je gewoon op een blad en later reken je af bij vertrek. Na onze fietstochten in de late namiddag, steeds koffie en taart voorzien door de uitbaters. Wij hebben 2 electrische fietsen gehuurd voor 2 dagen, zeer behulpzame uitbaters. Alles was top in deze B&B. Dank u Marcel en Lieve voor dit prettig verblijf! Wij komen zeker terug tijdens de bloesemperiode. Een echte aanrader! Gino & Jenny.

• 10Peirlinck François30-04-2017

Wij gaan zeker opnieuw!

Lieve en Marcel zijn een vriendelijke, hartelijke en professionele gastvrouw en heer. Wij logeerden in een kraaknette,ruime en stille kamer voorzien van alles wat nodig was. Het ontbijt was lekker ,vers ,voldoende en ruim van keuze. Dank u voor deze verwennerij!

• 10Eliane De Troch29-04-2017

De Vroling maakt je vrolijk!

Een goed gelegen B&B. Hartelijk en welgemeend onthaal door gastvrouw Lieve, die er alles aan doet om je vrolijk te stemmen. Mooie kamers, hedendaags ingericht, goede bedden, mooi beddengoed, fijne en goed verwarmde badkamer! Uitgebreid ontbijtbuffet en een extra eitje, gekookt, omeletje of spiegelei met de glimlach van Lieve erbij! Dranken kan je zelf uitschenken en noteren, verpozen in de zithoek met grote dig. TV. Wifi gratis. Tuin achteraan, tuinzetels en ruime parking. Kortom een dikke 10 voor Lieve en Marcel. Merci!

• 9M van Esbroeck07-08-2014

Hier komen we zeker terug.

Lieve en Marcel verstaan de kunst om mensen op hun gemak te stellen en een echt vakantiegevoel te geven. Mooie schone kamers, een heerlijk ontbijt en altijd thee of koffie met taart als je na een lange fietstocht weer terugkwam. Ook hadden zij goede tips voor fietstochten in de omgeving. Zij gaven ook goed advies waar het goed te dineren was.

• 10michelle03-09-2012

Heel fijn!

De vroling was echt een plezier! De mensen waren super vriendelijk en de kamers waren heel mooi, we mochten kiezen in welke kamer we zaten omdat we de enige waren in de B&B. Heel fijn dus! Ontbijt was ook geweldig!

• 10Bertry15-02-2012

Komen zeker terug

Mooie nette kamers in een (zelfs in de winter)mooie streek.Wij waren er maar kort, voor een feestje in de buurt,maar komen zeker terug voor de bloesems!(en voor het ontbijt en de boxspring bedden)

• 10Jorn04-01-2012

Perfect!

Perfecte B&B, hele nettte en nieuwe kamers met fruitige kleuren als thema. Heel gezellig want iedereen heeft een andere kamer. Wij hadden de kers (rood) en vrienden de appel (groen). Het onybijt was zeer compleet en de broodjes en kofiekoeken kwamen net uit de oven. Super lekker.

• 10Jorn04-01-2012

Geweldige B&B

We zij er afgelopen lente met vrienden geweest en we waren enorm tevreden over de hele propere en gezellig ingerichte kamers, de warme ontvangst en de hulpvaardigheid van de gastheer. Ook het ontbijt was zeer compleet en uitermate vers. Wij gaan zeker nog terug.

• 9Johan Van Liefde21-04-2011

Een echte aanrader !!!

Vriendelijke uitbaters en personeel! Netjes! Lekker verzorgd uitgebreid ontbijt met streekproducten! De vesparit is zeker een aanbeveling! Johan Van Liefde en Marie-Jeanne Vermassen

Bed & Breakfast De Vroling info

Het complex