Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Im's & Wim's

BelgiëLimburg (België)Vroenhoven

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Im's & Wim's voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 27 reviews
+36/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 27 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

27 Reviews over Im's & Wim's

• 9Willaert Sabien24-04-2019

Prima vriendenweekend

Zeer aangenaam verblijf om er met een vriendengroep te verblijven. Wij hadden de 5 kamers voor ons gezelschap. Lekker ontbijt, mogelijkheid om samen te zitten. Men serveert er ook een extra drankje en wat versnaperingen aangeboden door het huis. Zeker een aanrader !

• 10Eddy en Diana Weemaes19-08-2018

Super!

Geweldige gastvrouw, heerlijk eten,rustige omgeving,in 1 woord SUPER! Zeker aan te raden!

• 9Georgette Biguzzi06-06-2017

Een super mooie plek van rust

Bij Im's en Wim's kom je echt tot rust met een super goede bediening,heerlijk eten,klantvriendelijk en schoon.Echt een aanrader als je naar Maastricht gaat met de Auto.Net buiten de stad Maastricht in Belgie gratis parkeren voor de deur.

• 9Standaert Christophe25-04-2017

Aanrader

Aangenaam vertoeven, zeer vriendelijke gastvrouw.

• 10Arjan Postma19-03-2017

Zalig!

Deze B&B is zeer luxe voor de prijs die mijns inziens erg laag is. Ik reis veel, maar dit kom je zelden tegen!

• 10Herman Jamers28-09-2015

Echte voltreffer *****

Super gastvrouw en heer. Fijne ligging voor veelzijdige uitstappen. Hou je nu van shoppen of trekt de natuur je meer aan. Maastricht ligt op een oogwenk met de wagen, na het shoppen is er een waaier aan restaurants. Ook is de ligging ideaal als vertrekpunt of tussenstop bij het verkennen van de Maasvallei. Mocht je toch praktische vragen hebben de gastvrouw en heer trekken alle registers open om een passend en correct antwoord te geven. Kortom allen daarheen, maar let wel wij willen voor de 6de keer ook nog een plaatsje.

• 9Noortje Overvoorde09-10-2014

super gastvrij

de BenB is erg vriendelijk en gastvrij. de kamer was ruim en schoon. Bij de inrichting is echt aan alles gedacht. Ondanks het late tijdstip dat we aan kwamen gefietst (rond21 uur) werden we heel warm onthaald met koffie en appelgebak. In de ochtend was er een uitgebreid ontbijt . We zouden willen dat er meer van zulke B en B's waren!

• 9Rachel28-01-2014

Heerlijke plek!

We hadden een prachtige kamer met een goed bed, prachtige badkamer met alles erop en eraan. Douche, bad, heerlijk luxe. Hygiëne top. Zelfs tussendoor is de kamer nog schoongemaakt/opgeruimd. Vroenhoven is op 3 km van Maastricht dus met het openbaar vervoer/auto goed af te leggen! Aantal restaurants in de buurt, prima eten. Ontbijt bij B&B is heerlijk en erg uitgebreid.

• 9Gerda12-01-2014

Centraal gelegen en toch landelijk

Wij hebben in het najaar van 2013 een geweldige overnachting gehad in een prachtige kamer met een heerlijk ontbijt! De ontvangst was uiterst vriendelijk en de waxinelichtjes op de trap completeerde het geheel. Ontbijt was heerlijk in een gezellige ambiance! Omgeving prachtig, landelijk maar toch centraal gelegen.

• 6esther04-01-2014

leuke bnb echter niet veilig!

Kamer en ontbijt is goed.nadeel heukelom kamer dat toilet beneden is. Tevens is de nooduitgang op de kamer verspert! Er staan ten eerste stoelen voor en als je die opzij schuift en de nooddeur opent loop je dood tegen een matras welke onverplaatsbaar is. De branblusser op de gang mist de spuitmond. En wel kaarsen branden op de traptreden!

Bed & Breakfast Im's & Wim's info

Het complex