Bed and Breakfast

27 reviews over Bed and Breakfast Im's & Wim's in het Nederlands

Prima vriendenweekend

Willaert Sabien
24-4-2019

Zeer aangenaam verblijf om er met een vriendengroep te verblijven. Wij hadden de 5 kamers voor ons gezelschap. Lekker ontbijt, mogelijkheid om samen te zitten. Men serveert er ook een extra drankje en wat versnaperingen aangeboden door het huis. Zeker een aanrader !

Gereisd Met vrienden in april 2019

Super!

Eddy en Diana Weemaes
19-8-2018

Geweldige gastvrouw, heerlijk eten,rustige omgeving,in 1 woord SUPER! Zeker aan te raden!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een super mooie plek van rust

Georgette Biguzzi
6-6-2017

Bij Im's en Wim's kom je echt tot rust met een super goede bediening,heerlijk eten,klantvriendelijk en schoon.Echt een aanrader als je naar Maastricht gaat met de Auto.Net buiten de stad Maastricht in Belgie gratis parkeren voor de deur.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Aanrader

Standaert Christophe
25-4-2017

Aangenaam vertoeven, zeer vriendelijke gastvrouw.

Gereisd Met partner in januari 2017

Zalig!

Arjan Postma
19-3-2017

Deze B&B is zeer luxe voor de prijs die mijns inziens erg laag is. Ik reis veel, maar dit kom je zelden tegen!

Gereisd Alleenreizend in maart 2017

Echte voltreffer *****

Herman Jamers
28-9-2015

Super gastvrouw en heer. Fijne ligging voor veelzijdige uitstappen. Hou je nu van shoppen of trekt de natuur je meer aan. Maastricht ligt op een oogwenk met de wagen, na het shoppen is er een waaier aan restaurants. Ook is de ligging ideaal als vertrekpunt of tussenstop bij het verkennen van de Maasvallei. Mocht je toch praktische vragen hebben de gastvrouw en heer trekken alle registers open om een passend en correct antwoord te geven. Kortom allen daarheen, maar let wel wij willen voor de 6de keer ook nog een plaatsje.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

super gastvrij

Noortje Overvoorde
9-10-2014

de BenB is erg vriendelijk en gastvrij. de kamer was ruim en schoon. Bij de inrichting is echt aan alles gedacht. Ondanks het late tijdstip dat we aan kwamen gefietst (rond21 uur) werden we heel warm onthaald met koffie en appelgebak. In de ochtend was er een uitgebreid ontbijt . We zouden willen dat er meer van zulke B en B's waren!

Gereisd Anders in september 2014

Heerlijke plek!

Rachel
28-1-2014

We hadden een prachtige kamer met een goed bed, prachtige badkamer met alles erop en eraan. Douche, bad, heerlijk luxe. Hygiëne top. Zelfs tussendoor is de kamer nog schoongemaakt/opgeruimd. Vroenhoven is op 3 km van Maastricht dus met het openbaar vervoer/auto goed af te leggen! Aantal restaurants in de buurt, prima eten. Ontbijt bij B&B is heerlijk en erg uitgebreid.

Gereisd Met partner in januari 2014

Centraal gelegen en toch landelijk

Gerda
12-1-2014

Wij hebben in het najaar van 2013 een geweldige overnachting gehad in een prachtige kamer met een heerlijk ontbijt! De ontvangst was uiterst vriendelijk en de waxinelichtjes op de trap completeerde het geheel. Ontbijt was heerlijk in een gezellige ambiance! Omgeving prachtig, landelijk maar toch centraal gelegen.

Gereisd Met partner in januari 2014

leuke bnb echter niet veilig!

esther
4-1-2014

Kamer en ontbijt is goed.nadeel heukelom kamer dat toilet beneden is. Tevens is de nooduitgang op de kamer verspert! Er staan ten eerste stoelen voor en als je die opzij schuift en de nooddeur opent loop je dood tegen een matras welke onverplaatsbaar is. De branblusser op de gang mist de spuitmond. En wel kaarsen branden op de traptreden!

Gereisd Alleenreizend in november 2013

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Im's & Wim's in Vroenhoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Im's & Wim's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.