Bed and Breakfast Villa Esperanza

Bed and Breakfast Villa Esperanza

9.9Fenomenaal

België, Limburg (België), Tongeren

Op vakantie geweest naar Villa Esperanza?

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Villa Esperanza

• 2019
    10petra keyen17-11-2019

Buitengewoon fantastisch!

Mijn verblijf was niet voor een heerlijke vakantie, woningbrand...een tijdelijk verblijf gezocht. Na de brand, wat daarop volgde, was het een verademing hier aan te komen! De warme ontvangst, het begrip, helemaal niet opdringerig, toch weet/voel je meteen, dat je op Gustaaf en Maria kan rekenen, als je met iets zit. Lieve Maria, lieve Gustaaf geen woorden kunnen uitdrukken wat u beide en Villa Esperanza voor mij betekenen, de rust die ik hier vond na elke hectische dag, vaak vol teleurstelling, het uitzicht naar hier te komen was dan enorm, elke avond een nieuwe explosie van gevoelens, woede, frustratie, onbegrip ook wel begrip voor..... , zovéél gevoelens uiteindelijk, weet ik niet meer weet ik voel.... Enkel HOOP dat weet ik wel. Toch vond ik steeds de rust keren, soms de gedachte dat ik naar hier kwam die me kalmte bracht, soms na een heftige dag..... pas als ik er was. Mijn eerste lichtpunt, in deze duisternis, Villa Esperanza!

Alleen gereisd in november 2019

• Oude reviews

10Den17-03-2013

Prachtige B & B

Deze Bed and Breakfast trok ons aan qua prijs/kwaliteit verhouding. Maar Ondertussen kwamen we er reeds meerdere malen terug. Aangename verwelkoming met een hapje en een drankje. Verzorgde en propere kamers. Het ontbijd is overheerlijk! Leuke extraatje was de prive parking. Het ligt op een steenworp van Tongeren, ideaal om de stad van Ambiorix te ontdekken. Ook de arrangementen met Thermen Sané zijn een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10Wendy28-07-2011

Zoals thuis maar dan véél beter

Ongelooflijk tof ontvangst met wijn en zoetjes. Fantastisch ontbijt. Aangenaam contact en veel tips en info over de streek. Leuk ingerichte kamers. Mooi huis en mooie omgeving. Fantastische ligging. 10 min wandelen van het centrum.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Carin & Imar03-05-2009

Super romatische kamer

Het overtrof onze verwachting. Wat een mooie romatische kamer met geweldig tweepersoons jacuzzi en bed. Wij hadden kamer La Tentation.

's Ochtends wordt je wakker met de heerlijke geur van vers brood, gebakken eieren, spek, pannekoeken etc. Dit alles wordt gemaakt door de gastheer Gustaaf. En het was overheerlijk en té veel...

Bij ontvangst krijg je een glas wijn aangeboden die wij hadden afgeslagen waardoor we bij vertrek een klein flesje wijn mee naar huis kregen. Zoiets aardigs hebben wij niet eerder meegemaakt.

De villa ligt op ca. 800m van het kleine centrum van Tongeren.

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Els & Daan16-11-2008

Gezellig ontspannen

Wij verbleven in de 'gouden kamer' van deze oude villa aan de rand van Tongeren. Het gebouw is meer dan 100 jaar oud, maar werd met oog voor het oude karakter gemoderniseerd. Onze kamer beschikte over zalige boxspring-bedden en een ruim bad met jetstream (relax dus). We werden vriendelijk verwelkomd met een glaasje wijn in het salon en 's morgens was er een uitgebreid ontbijt voorzien. In samenwerking met deze B&B genoten we ook van een heerlijk menu in een klein restaurantje in Hoeselt. Enige minpuntje is misschien de ligging, beetje een drukke weg. Maar wij hebben er onze slaap zeker niet voor gelaten!

Gereisd met partner in november 2008

Bed and Breakfast Villa Esperanza info