Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Villa Esperanza in het Nederlands

Prachtige B & B

Den
17-3-2013

Deze Bed and Breakfast trok ons aan qua prijs/kwaliteit verhouding. Maar Ondertussen kwamen we er reeds meerdere malen terug. Aangename verwelkoming met een hapje en een drankje. Verzorgde en propere kamers. Het ontbijd is overheerlijk! Leuke extraatje was de prive parking. Het ligt op een steenworp van Tongeren, ideaal om de stad van Ambiorix te ontdekken. Ook de arrangementen met Thermen Sané zijn een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals thuis maar dan véél beter

Wendy
28-7-2011

Ongelooflijk tof ontvangst met wijn en zoetjes. Fantastisch ontbijt. Aangenaam contact en veel tips en info over de streek. Leuk ingerichte kamers. Mooi huis en mooie omgeving. Fantastische ligging. 10 min wandelen van het centrum.

Gereisd Met partner in Thu Jun 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super romatische kamer

Carin & Imar
3-5-2009

Het overtrof onze verwachting. Wat een mooie romatische kamer met geweldig tweepersoons jacuzzi en bed. Wij hadden kamer La Tentation.

's Ochtends wordt je wakker met de heerlijke geur van vers brood, gebakken eieren, spek, pannekoeken etc. Dit alles wordt gemaakt door de gastheer Gustaaf. En het was overheerlijk en té veel...

Bij ontvangst krijg je een glas wijn aangeboden die wij hadden afgeslagen waardoor we bij vertrek een klein flesje wijn mee naar huis kregen. Zoiets aardigs hebben wij niet eerder meegemaakt.

De villa ligt op ca. 800m van het kleine centrum van Tongeren.

Gereisd Met partner in mei 2009

2008

Gezellig ontspannen

Els & Daan
16-11-2008

Wij verbleven in de 'gouden kamer' van deze oude villa aan de rand van Tongeren. Het gebouw is meer dan 100 jaar oud, maar werd met oog voor het oude karakter gemoderniseerd. Onze kamer beschikte over zalige boxspring-bedden en een ruim bad met jetstream (relax dus). We werden vriendelijk verwelkomd met een glaasje wijn in het salon en 's morgens was er een uitgebreid ontbijt voorzien. In samenwerking met deze B&B genoten we ook van een heerlijk menu in een klein restaurantje in Hoeselt. Enige minpuntje is misschien de ligging, beetje een drukke weg. Maar wij hebben er onze slaap zeker niet voor gelaten!

Gereisd Met partner in november 2008

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Esperanza in Tongeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Esperanza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.