Géén boekingskosten

Hotel Eburon

BelgiëLimburg (België)Tongeren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Eburon voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 58 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 58 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk

58 Reviews over Eburon

• 7Pauline Bohm10-08-2021

Niet het niveau wat ik verwachte

Op (foto)plaatje mooier dan in werkelijkheid. Gebouw is prachtig, lobby ziet er mooi uit en de ontbijtzaal ook.In verband met het prachtige weer buiten het ontbijt genuttigd. Jammer dat dan het stukje gras slecht onderhouden is (veel troep en viezigheid). Onze kamer had nogal wat zichtbaar achterstallig onderhoud. Muren mochten wel een likje verf gebruiken, douchedeur sloot niet, vies kitwerk, los zittend toiletgarnituur, defecte entree deur, stortdouche maakte heel veel herrie.Bedden (matrassen) waren top en ook het ontbijt was super, veel keuze.

• 6Bart Hosten25-09-2020

goed, zonder ontbijt voor maximum 3 dagen

Het hotel zelf ligt prima en de inrichting is mooi, modern, maar de witte muren kunnen al best een likje verf gebruiken, te veel kleine plekken. Het hotel maakt deel uit van een groter geheel met 2 restaurants en een winkelcentrum (dewelke volledig leeg stond op een paar winkels na). Die leegstand zie je ook her en der in de winkelstraat naar de markt. Samengevat zou ik het hotel aanraden voor zijn ligging en zijn mooie renovatie van klooster naar hotel. Langer dan 3 dagen zou ik er niet verblijven.

Het ontbijt (19euro) wordt in buffetvorm geserveerd, wat in corona eigenlijk niet mag en al zeker niet zonder mondmasker. Dag één was dit constant zonder ingrijpen van het personeel, op dag 2 heb ik de ober aangesproken en dan heeft hij de mensen erop gewezen. Het ontbijt zelf is zeer gewoon, alles uit potjes en met voorgebakken pistolets. Voor 19€ mag dit met verse producten en al zeker verse pistolets en broodjes (ontbijt 1.5/5).

• 10PF Ztmr05-08-2020

Lekker er even tussen uit...

Zo maar een weekendje weg, met prachtig zomerweer. Het Hotel ligt idd hartje centrum, geen antiekmarkt op zondag. Corona tijd! Overal mondkapjes op, binnen en buiten, behalve aan tafel. Tongeren een oud, mooi, veel te zien stadje. Het begijnhof en haar museum, de Basiliek, het Teseum en de kerkschatten, wel reserveren van te voren. Combikaart nemen spotgoedkoop. Mooie wandelingen langs de Jeker. Belgische "kinderkoppenstraten". Ook langs de Middeleeuwse en Romeinse muren. De terrassen in overvloed, prima restaurants. Coronaproof! Parkeren gratis op P4 of P5 vlakbij het centrum, 5 minuten lopen naar het hotel. Het Hotel, van buiten idd Kloostergebouw, van binnen niets van terug te zien. Hoge gangen en kamers. Strak, steriel wit. Kamers idem. Heerlijke bedden, een dubbele regendouche, te kleine stoelen, TV alleen maar Nederl 1 en 3 verder allemaal buitenlands. Ontbijt uitgebreid. Air conditioning constant 21 graden voelt kouder aan.

• 10Rene van den Berg25-06-2019

echt een fantastisch hotel, moet je meemaken!!

het hotel is vroeger een klooster geweest. Alle oude elementen zijn nog aanwezig. De kamers zijn wel vierenhalf meter hoog, lekker ruim en alles keurig afgewerkt. Midden in de stad en als zondags de antiekmarkt is, (iedere zondag) loop je vanuit het hotel direct naar de kraampjes.

• 9Michèl Ravesloot30-06-2018

Tongeren......een stad om terug te komen.

Tongeren is de oudste stad van België maar onderbelicht bij de meeste mensen. Het is een gezellige stad met veel bezienswaardigheden en een goed "culinair klimaat". Het Hotel Eburon "oud klooster" herbergt niet alleen historie maar ook prettige nette kamers, fijn personeel en een smaakvol ontbijt.

• 10Kalli22-04-2017

Superschönes, neu renoviertes Hotel

Superschönes, neu renoviertes Hotel, direkt in der Stadtmitte. Zimmer mit Kingsisebett und Badewanne im Zimmer. Saugeil. Parkhaus um die Ecke, für nur 10 Euro für 24 Stunden. Servicekräfte sehr kundenorientiert und sehr freundlich. Frühstück leider nur Standard. Leider nichts besonderes oder außergewöhnliches mit Aha-Effekt. Trotzdem sehr zu empfehlen. Immer wieder gern.

• 8Top06-03-2017

Super (maar met een prijsje)

Een uniek hotel midden in de stad met mooie ruime kamers,met hele leuke badkamer. Voor de prijs die we betaald hebben vonden we wel dat er koffie- en theefaciliteiten bij mochten zijn.Het ontbijt was lekker en gevarieerd. Vermits het hotel in het centrum ligt is de nabij gelegen parking erg duur.

• 9Wendy19-04-2016

Fijn hotel!

Een super leuke locatie in het hartje van Tongeren. Een heel hartelijk onthaal en echt heel vriendelijk. Kamers ruim en mooi , wifi soms wat moeilijk. Ontbijt is in orde, uitgebreid en verzorgd. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen!!

• 10Linda25-12-2015

Super!

Wat hebben we genoten van ons verblijf. Mooie, schone hotelkamer met heerlijke bedden! Zo goed dat we ons de 1e ochtend verslapen hadden en het ontbijt misten. Anderhalf uur later werd er op ons deur geklopt en werden er broodjes, fruit en yoghurtjes gebracht. Wat een verrassing. Echte verwennerij. Op kerstavond waren wel alle restaurants dicht, we vonden een afhaalchinees in de maastrichterstraat. Dat mochten we in de ontbijtzaal van ons hotel opeten. Erg vriendelijke dames, erg behulpzaam, waarvoor dank! Zeker een aanrader dit hotel, kom nog wel eens terug 😄👍

• 8marcel14-06-2015

Modern goed gelegen

zeer goed gelegen voor ons bezoek in Tongeren prachtige kamer ( upgrade ) persoonlijk vond ik het ontbijt matig ivm de prijs wifi uitstekend en gratis parking is een eindje stappen als je het gratis wil ,zeer attent en vriendelijk personeel + alles zeer netjes en onderhouden

Hotel Eburon info

• AirconditioningNiet beschikbaar