Géén boekingskosten

Vakantiehuis De Heurwinning

BelgiëLimburg (België)Tongeren

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis De Heurwinning voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 4 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 4 reviews
  • 7Waardering

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over De Heurwinning

• 4B. Vdkerckhove01-01-2017

Veel te klein en vergane glorie

Het huis voor 14 personen is veel te klein voor 14 personen. De keuken kan je niet gebruiken voor zoveel personen. 2 badkamers, waarvan 1 piepklein en ook geen aparte wc. Het huis in het algemeen heeft een grondige opfrisbeurt nodig. Het huis is echt vuil tot spinnenwebben, gaten in de muren en vooral vuil.. de kussens, de donsdekens de zetel... En de beloofde wifi valt gedurig uit. Nee echt geen aanrader !

• 8Nico Legley23-09-2009

Ideaal voor weekendje Tongeren

Ons appartement was groot genoeg voor 4 volwassenen en 3 kleine kinderen. Accomodatie was in orde. Voor kinderen zandbak en diertjes. Ideaal om omgeving van Tongeren te verkennen.

• 9FAM. SCHREURS24-07-2009

HEEL ERG GEZELLIG

Een midweek bij de Heurwinning is echt fantastisch, hele fijne gastvrouw en gastheer, je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld. Camiel en Lucienne bedankt voor de fijne vakantie.

Lucienne, Gastvrouw, 30-03-2019

Jammer dat jullie niet tevreden zijn. Het vakantiehuis dat jullie geboekt hadden is voor 12 personen en niet voor 14. Jammer dat u niet gemeld heeft dat jullie met 14 waren ipv 12 dan hadden jullie een extra huisje kunnen huren. Doordat we vrij afgelegen liggen hebben we inderdaad problemen gehad met wifi. Dat probleem is gelukkig opgelost. We proberen onze vakantiehuisjes zoveel mogelijk proper te houden maar soms zijn de huisjes zo veel verhuurd dat we niet altijd de kans krijgen om zetelovertrekken,..te wassen zoals we graag zouden willen. Toch doen we echt ons uiterste best om dit zoveel mogelijk bij te houden en krijgen we hierover heel weinig klachten.

• 7Luk Goossens03-12-2008

herfstweekend

We verbeleven een lang weekend in de Heurwinning in een huisje voor 4 personen. Ons huisje was eigenlijk te klein voor 4 personen waardoor de inrichting van de living een beetje raar was en in de winter zit je 's avonds toch een beetje krap. Anderzijds wel mooi keukenblok. Goede ligging : aan de rand van de Haspengouw, op relatief kleine afstand van Voerstreek en Hoge Venen. Hadden al bij al een mooi verblijf.

Vakantiehuis De Heurwinning info

• CafeNiet beschikbaar