Géén boekingskosten

9.1FenomenaalScore uit 9 reviews

• Rolstoel toegankelijk

9 Reviews over De Dubbelmolen

• 9Wij28-05-2017

Erg goed verzorgd op een mooie lokatie

Vriendelijke en enthousiaste gastvrouw en -heer, net en ruim 6 persoons appartement in een historisch gebouw. Perfect ontbijt (vers gebakken croissants). Erg vriendelijk voor onze drie kinderen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving (Bokrijk, Maastricht of de kolenmijn van Blegny). Het centrum van Tongeren is jammer genoeg net te ver om te lopen.

• 9sofie reynders03-04-2017

Aanrader !

Ontzettend warm onthaal door zeer gastvrije mensen. Ze zetten alles in het werk om je verblijf naar wens te laten verlopen. Toen ze vernamen dat ik 8 maand zwanger was kregen we prompt een kamer op het gelijkvloers. Voor kinderen een zeer aangename omgeving: grote tuin waar wilde dieren welkom zijn en rondlopen (eenden, eekhoorns), speeltuin, speelhoek in de ontbijtruimte. Onze zoon van 2,5 jaar had het er naar zijn zin. Zeer royaal en overheerlijk ontbijt ! Bedden van uitstekende kwaliteit.

• 10Hans Smolders08-06-2014

Dit is aanvoelen wat klanten willen.

We zijn gisteren bij de Dubbelmolen geweest. Het was even zoeken zonder navigatie maar de eigenaresse en eigenaar (spaanstalig maar spreekt aardig goed nederlands). De kamers zijn ruim en netjes. Mooi hoor zo'n oud gebouw, helemaal gerestaureerd langs dat riviertje en onze kindjes hebben zich ook prima vermaakt. 's Middags zijn we nog even naar Maastricht gegaan. Heel dichtbij. Kortom een prima verblijf in een gebied waar wij vanwege de afstand (kop van noord holland) niet zo snel komen. Leuk!

• 10Kim14-12-2013

plezant ontspannen!

Bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Kind en diervriendelijk. Mooie appartementen die zeker de moeite zijn met het gezin te bezoeken of voor een romantisch weekeind met zijn twee! Zeker niet duur, goede en nette verzorgde kamers. Eten is er goed! Ontbijt is ook uitgebreid en goed verzorgd. Leuke tuin buiten met zitjes en zelfs speelmogelijkheden voor kinderen. In de eetzaal ook speelmogelijkheid voor kleine kinderen. Ligt ideaal om te fietsen, city trips te maken of gewoon lekker te ontspannen en te wandelen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dikke aanrader!

• 9Stephan07-02-2013

Je voelt je je er meteen thuis

De Dubbelmolen is een oude watermolen die helemaal opgeknapt is. De kamers zien er supergezellig uit. Van die mooie houten deuren en een houten vloer. Onze kindjes waren helemaal blij met hun eigen kamer en stapelbed. Wij hadden een leuke kamer is de "Torenkamer". 's Morgens lekker ontbijt in de gezellige eetzaal waar we leuk contact hadden met de andere bezoekers. Dit B&B heeft de charme van een B&B, maar de faciliteiten van een hotel. De eigenaren Gio en Nicole zijn trouwens ook leuk. Ze weten echt hoe ze het de gasten naar de zin kunnen maken. We gaan er zeker weer een keer naartoe terug.

• 9stephans03-05-2012

sfeervol, kindvriendelijk en heerlijk eten

Wij zijn hier 1 mei geweest. Het is een prachtig historisch pand met mooie in oude stijl gerestaureerde kamers. Er is een eetzaal die uitkijkt op de tuin. Er was voor de kindjes een speelhoek en fietsjes en een trampoline. De eigenaar kwam gezellig een praatje maken. Aanrader: wij hebben ook gedineerd en het was heerlijk. Er wordt gebruik gemaakt van streekgerechten.

• 9Koppel uit Vlaanderen23-04-2012

Leuk verblijf en goede uitvalsbasis voor Tongeren

We zijn reeds driemaal geweest. Recent een nieuwe eigenaar. Zeer ruime en rustieke kamers in een fraai gestaureerde watermolen. We raden halfpension aan. Je krijgt dan lekkere correcte Vlaamse gerechten voorgschoteld. Heel lekker.

• 8Carolina Lanting17-06-2009

Een heerlijk rustig plekje om bij te komen.

Hotel De Dubbelmolen is een plekje om niet te vergeten. Na onze fietstrektocht die dag werd dit plekje als een oase voor ons. De ontvangst gastvrij en aangenaam, de verzorging prettig. Het ontbijtbuffet heerlijk. De omgeving prettig en mooi.

• 9Melle07-04-2008

De nieuwe eigenaars zijn heel vriendelijk, enthousiast, behulpzaam, discreet. Propere kamers in een mooi kader, lekker eten uit de regio. Rustig gelegen in Nerem, op een 4-tal km ten zuiden van Tongeren, aan de oever van de Jeker, een rustig kabbelend riviertje.

Hotel De Dubbelmolen info

Het complex