Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Campola

• 10Mia en Rob26-09-2012

Uit met een thuisgevoel

Campola is meer dan een bed&breakfast door de mogelijkheid van halfpension. Een niet te versmaden mogelijkheid. Jos is een sterren chef, die iedere dag weer voor een verassing zorgt. Marleen is de stille kracht, die zorgt dat alles tot in de puntjes verzorgd is. Kortom beter kan haast niet. De gastvrijheid en adviezen van alles, dat in de omgeving te doen is maken een verblijf tot een feest. De scherpe prijsstelling draagt daar nog extra aan bij. De lat ligt hoog, maar ze maken het waar!

Jos, eigenaar, 16-01-2016

Hartelijk dank voor de fijne woorden. We doen ons best om op de ingeslagen weg verder te gaan. Door uw inbreng kwamen er zeker nieuwe klanten toe in onze B&B, waarvoor onze dank. Mogelijk tot een volgende gelegenheid Guest loving owners Marleen en Jos

• 9Wil en Leo Zoetermeer29-04-2010

Campola een aanrader

Zeer gastvrij B&B in Koninksem. De kamers zijn zeer verzorgd. Heerlijk uitgebreid ontbijt. De gastvrouw- en heer zijn erg hartelijk, zodat je je erg snel thuis voelt. De gastvrijheid van Marleen en Jos staat voorop én natuurlijk de mooie omgeving Haspengouw. Nadat we héérlijk gefietst hadden in een prachtige glooiende omgeving met de fruitbomen in volle bloei (eind April) konden wij van de tuin genieten, waarbij wij een uitmuntend, verzorgd en een artistiek aangekleed menu kregen voorgeschoteld. Een bezoek en overnachten in Gastenkamers Campola is een bezoek méér dan waard. Een aanrader!!!!!

Jos, eigenaar, 16-01-2016

Hartelijk dank voor de lovende woorden. We doen ons best om op deze manier verder te gaan. Door uw inbreng kwamen er zeker nieuwe klanten toe in onze B&B, waarvoor onze dank. Hopelijk tot spoedig bij een volgende gelegenheid Guest loving owners Marleen en Jos

• 9De levensgenieters.29-04-2009

Een locatie waar gastvrijheid de boventoon voert!

Wij hebben hier met vrienden een weekend doorgebracht. De kamers zijn zeer mooi ingericht. De gastheer en gastvrouw weten wat gastvrijheid is. Wij hebben er een ontbijt genomen endat was zeer goed verzorgd met alles er op en aan. Wil je een weekend in Tongeren doorbrengen dan is Campola een uitstekend locatie om te verblijven.

Jos, eigenaar, 16-01-2016

Hartelijk dank voor de lovende woorden. We doen ons best om op deze manier verder te gaan. We hopen dat door uw inbreng op deze site er nieuwe klanten mogen toekomen in onze B&B, waarvoor onze dank. Hopelijk tot spoedig bij een volgende gelegenheid Guest loving owners Marleen en Jos

Bed & Breakfast Campola info

Het complex