Géén boekingskosten

Hotel Boutique Caelus VII

BelgiëLimburg (België)Tongeren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Boutique Caelus VII voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 5 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning

5 Reviews over Boutique Caelus VII

• 10Pascal Hubeau11-04-2014

cousy hotelletje

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Wij voelden ons direct welkom. Tijdens ons verblijf was het net carnaval dus geen parkeerplaats maar in de directe omgeving is er een parkeertoren. Kamers zijn gezellig ingericht en voorzien van alle comfort behalve een ligbad.Wij aten lekker in de brasserie van het hotel. Minpuntje : het vrouwelijk barpersoneel mag wel vriendelijker zijn. Restaurantpersoneel ok. Ligging is super.

• 7ch_vandenbrande04-03-2014

mooi hotel maar.....

ons kamer vond ik wel mooi maar te klein, we hadden een benauwend gevoel. Weinig licht in de kamer, we keken uit op het terras buiten (keldergevoel) waar er veel passage was. Ontbijt was super

• 9Marc08-07-2013

Prachtig hotelletje in hartje Tongeren

Een heel fijn hotelletje in Tongeren met prima ligging nabij de baziliek. Er is een uiterst vriendelijke opvang bij aankomst (en ook tijdens het verdere verblijf). Wij verbleven in kamer 7 op de tweede verdieping: heel mooie ruime kamer. Enkel te bereiken evenwel via een steile draaitrap; voor ons geen enkel probleem maar voor sommigen zou dit wel zo kunnen zijn. Het dient gezegd dat we bij aankomst ook een gelijkvloerse kamer konden kiezen. De kamer was mooi ingericht en met alles erop en eraan: airco, minibar, kluis, zelfs twee plasma-TV's, een heel goed koffiezetapparaat, regendouche,;; Geen bad evenwel. Het ontbijt is aan tafel bediend. Je kan kiezen uit drie formules. Slechts één kop koffie inbegrepen evenwel; dat is wat weinig voor de échte koffiedrinker. De schitterende ligging heeft evenwel een klein minpuntje. U dient verderop te parkeren en dat kan op een drukke shoppingdag of bij animatie in de stad soms een probleempje zijn. Maar een prima hotel, voor herhaling vatbaar.

• 10MyriamC05-12-2012

Een heerlijk boutique hotel in hartje Tongeren

Het boutique hotel bevindt zich in een zeer mooi gerestaureerd oud pandje. De kamers hebben alle comfort, tot aan airco toe, maar er zijn tevens veel antieke elementen bewaard gebleven. Wij hadden een zeer grote lichte kamer op de bovenste verdieping met twee aparte slaapkamers met elk een flatscreen TV, en een zeer luxe badkamer met bad en douche, én washandjes! Kamers zijn stijlvol gedecoreerd in zwart/wit, de bedden met boxspring matrassen en luxe bedlinnen zijn zeer comfortabel. Er is gratis koffie/thee op de kamer (koffie uit een echt espressoapparaat). Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt aan tafel geserveerd. Een vers kopje koffie, vers appelsiensap, eieren, bacon, vleeswaren, kaas, vers fruit, yoghurt, pistoleetjes, croissants, enz. Wij hebben ook de zeer persoonlijke aanpak en de uitmuntende service van management en personeel erg gewaardeerd. Een aanrader!

• 8Karin28-10-2012

Heel goed, goede sfeer, prima

Fijn hotel, super centraal, sfeervol, goed restaurant, vriendelijk en gastvrij.

Hotel Boutique Caelus VII info

• AirconditioningBeschikbaar