Géén boekingskosten

Hotel Ambiotel

BelgiëLimburg (België)Tongeren

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ambiotel voor je op een rij gezet:

5.7VoldoendeScore uit 17 reviews

5.7VoldoendeScore uit 17 reviews

• Airconditioning

17 Reviews over Ambiotel

• 5Dieuwertje06-09-2021

Nooit meer

Onvriendelijk bij receptie na aangeven dat er bruin roestwater uit de badkamer kraan kwam

• 9Steven05-03-2017

Goed hotel om Tongeren te bezoeken

Goed hotel in het centrum van Tongeren. Alle bezienswaardigheden zijn gemakkelijk te voet bereikbaar. We parkeerden gratis net buiten het centrum, op 8 minuten wandelen van het hotel. Omdat er elke zondag ochtend voor het hotel al heel vroeg een antiekmarkt start, hebben we gevraagd naar een kamer aan de achterzijde. We hebben geen last gehad van het lawaai.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid.

• 10Ron13-12-2015

fantastisch

echt een aanrader, de mensen zijn vriendelijk en gedienstig. wij kozen voor de fijne keuken en dat was heel lekker en mooi gebracht. bij het ontbijt ontbrak er ons niks. als ik negatief moet schrijven dan schrijf ik dat ze echt hun messen moeten laten slijpen of nieuwe kopen. de kamer was proper en verzorgt en alles wat men moet hebben is er. prijs kwaliteit een dikke 9. een tip meld u eerst aan voor je gaat parkeren want op die manier bespaar je geld, omdat je een parkeerkaart kan krijgen bij het onthaal voor 24 hr.

• 8Brenda18-09-2013

toffe twee dagen gehad

een aanrader, goede ontvangst, personeel allen even vriendelijk en behulpzaam, wij hadden arrangement vlaanderen vakantieland, avondeten en ontbijt heel lekker,

• 10ellahrev14-09-2012

mooi hotel in centrum - lekkere arrangementen

Mooi hotel , op wandelafstand van het station en aan de rand van het centrum gelegen. We hadden een arrangement genomen: diner was lekker, veel, maar voor mij persoonlijk ietske te royaal met kruiden . Mijn echtgenote vond het prima. Héél vriendelijke mensen, namen de tijd om een praatje te maken, niettegenstaande het héél druk was - kermis ea- waarvan we op voorhand verwittigd waren - stoorde absoluut niet , integendeel ! Kamer in orde en ontbijt ook prima in orde . Kortom een prima arrangement

• 9Calewaert07-02-2011

Een aanrader

The place to be. Zeer mooi verblijf gehad, alles top. Rustig en toch midden in de stad. Zeer vriendelijk personeel, alles zeer netjes en naar wens. Hier voel je je thuis en keer je weer. Meer dan geslaagd, proficiat!

• 9patrick04-10-2010

zeer mooi en verzorgd hotel AANRADER!!

hotel in uitstekende staat prima kamers lekker diner en ontbijt uitstekende ligging parking achter het hotel

• 8els velraeds03-10-2010

Dit hotel was een schot in de roos,mooie kamers,vriendelijk personeel,prima ontbijt. Midden in het cenrtrum van Tongeren en bijna op de brocante markt.

• 9familie met kinderen26-08-2010

ideaal verblijf voor een weekendje

het onthaal was heel vriendelijk met de nodige informatie. de kamers waren heel proper en ruim. het hotel is goed gelegen, in het centrum van Tongeren. het ontbijt was verzorgd en uitgebreid. voor herhaling vatbaar!

• 9kris13-05-2010

zeker een aanrader

ligt volledig in centrum,zeer vriendelijk onthaal!!kamers prima in orde en heel netjes ,het eten in restaurant is overheerlijk en overal zijn ze even vriendelijk,de parking nabij hotel is heel handig kortom als ik nog eens een weekendje tongeren doe,is het zeker met dit hotel!!!!

Hotel Ambiotel info

Soort hotel