Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
Hotel The Kings Head Inn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Culinair wandelparadijs

Luc&Gerda
1-11-2013

Zeer interesant voor groepsuitstappen

Prachtige omgeving met mooi uitzicht

Zeer goed gelegen voor mooie wandelingen in een pittoresk dorp

Zeer vriendelijk, meestal de uitbaters zelf die u bedienen

Prijs kwaliteit zeer goed

Kan van 'smiddags tot 'savonds iets eten

Kamers prima en proper

Gereisd met vrienden in januari 2013

Ideaal met hele kleine kindjes...

Jean
23-8-2013

Want de eigenaars hebben een eindeloos geduld ;) Bovendien zijn ze heel begripvol en behulpzaam...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

dubbel gevoel

Ben
10-6-2013

In mei met groep vrienden een weekendje Teuven gehad. Hotel is gezellig en avondeten best ok. Ontbijt is zowat het simpelste wat we de laatste 10 jaar (en wij gaan 2 x per jaar op weekend!) hebben gekregen.De kamer was helemaal niet proper. De vloerbekleding was bezaaid met hondenharen . Bij de andere mensen van onze groep eveneens wel wat opmerkingen . Eveneens is er het grote nadeel dat alles in Teuven gesloten wordt om 22.00uur , dus voor plezier na 22.00uur moet je hier zeker niet zijn!!Toch een dubbel gevoel bij dit hotel. Ga het toch niet verder aanraden.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Gereisd met partner in januari 2013

Willen maar niet kunnen!

Emilie
20-5-2013

Onze ontvangst bij Hotel 'the Kings Heads Inn' was totaal niet vriendelijk. Ondanks 1 1/2 uur op voorhand te verwittigen dat we ongeveer een half uurtje te laat gingen zijn, werden we heel boertig ontvangen. We moesten direct gaan eten (geen tijd om uit te laden of om iets te drinken)!

Het hotel is goed gelegen in het centrum van Teuven en in de buurt van vertrekpunten van verscheidene wandelingen. De omgeving is schitterend om er te wandelen en de bronnenwandeling is zeker de moeite waard.

Het diner is in orde maar niet gastronomisch, iets te gewoon voor een liefhebber van de verfijnde keuken.Verder vind ik het niet kunnen dat er steeds stipt om 18u30 gegeten moet worden. Dit is totaal niet commercieel. Het zaal personeel was wel heel vriendelijk.

De kamers waren in orde maar de bedden waren net iets te smal om met 2 comfortabel in te slapen (=twijfelaars). Ook de goedkope Ikea-kasten staken af tegen het romantisch sfeertje dat ze probeerden te creëren.

OK maar niets speciaal

Gereisd met partner in april 2013

Een mooie ervaring

Hugo en Linda
26-8-2012

Wij hebben gekozen voor een arrangement "verfijnde keuken". Wij zijn uiterst tevreden. Zeer goede ontvangst. Goed ontbijt en avondeten. Veel uitleg over de prachtige wandel- en fietsstreek. Tonen de mooiste fietsknooppunten van de streek,geven een kaartje en krijgen hints.

Kamer is goed uitgerust. Kortom het was een leuk verblijf bij lieve uitbaters.

Een aanrader; Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2012

Aangenaam, rustig en lekker eten

freddy
19-7-2012

Gekozen voor 2 overnachtingen met arrangement "verfijnde keuken". Dit was een zeer aangename verrassing. Het hotel is wel niet het aller modernste, maar toch netjes en correct. Zeer vriendelijke vrij familiale service. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Doorsnee kwaliteit-prijsverhouding

Van de Leur Lucas
5-6-2012

Jammer dat het schitterend terras overdag niet beschikbaar is bij mooi weer. Zeer vriendelijk onthaal.

Gereisd met partner in mei 2012

leuke en gezelige plek

mark vh
1-6-2012

aangenaam en rustig om te verblijven

huiselijke sfeer

Gereisd met partner in mei 2012

financieel niet correct behandeld

Christian
4-4-2012

Goede ligging voor wandel- en fietsvakanties. Ontbijt zeer basis, avondeten goed, maar de soep is uit blik.Kamers verouderd, matrassen niet comfortabel. Opgelet bij het boeken van een arrangement, wij zijn hier financieel bij de neus genomen. Restaurant dicht op donderdag. Kijk rond bij de concurrentie er is veel beter te vinden in Voeren voor deze prijsklasse

Gereisd met partner in maart 2012

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.