Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag11°8°
Hotel The Kings Head Inn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

1 review over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Zéér onvriendelijk personeel!

Peter Dubois
19-1-2016

Uitermate onvriendelijke personeel! Niet normaal. Afgesnouwd en uitgescholden worden voor het perongeluk gebruiken van de verkeerde parking terwijl hier niemand stond en het dicht leek. Vervolgens netjes de wagen verplaatst toen hiernaar gevraagd werd. Eenmaal bij de wagen wordt snouwend gevraagd of ik niet kan lezen, mijn rijbewijs pas net heb en dat ik denken aan paarden moet overlaten. Vervolgens nog wat gesnouw wat ik niet kon verstaan. Ben maar ingestapt en weggegaan zonder een antwoord te geven. Nooit dat ik hier nog eens naartoe zou willen gaan.

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.