Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag10°-1°
Hotel The Kings Head Inn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Héél geslaagd !

Doumen Decroos
15-6-2015

Heel gezellig hotel met zeer vriendelijke en hulpvaardige bediening. Goed eten . We gaan er zeker terug.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Netjes en schone accomodatie

pulsief
15-12-2014

The Kings Head Inn is een prima kleinschalig hotel. Ik begrijp de negatieve beoordelingen totaal niet en ben het er dan ook niet mee eens. Het hotel is, zeker voor 2 ** een mooie accomodatie. Schoon, ook deslaapkamer. Bed was zacht maar dat vonden wij heerlijlk. Het is wel wat gehorig. Het ontbijt is voldoende en gevarieerd.

Kortom een prima hotel als uitvalbasis voor wandeltochten, fietstochten.

Gereisd met vrienden in december 2014

Mooie ligging!

Anita
30-10-2014

Het hotel is gelegen in een prachtige omgeving. Teuven is een mooi dorp waar je fantastische wandelingen kan maken. Wij werden goed ontvangen, de baas maakt je wegwijs in de omgeving. Het ontbijt en avondeten waren zeker voldoende. De prijzen van de drankjes zeker niet te hoog. Parkeren is gemakkelijk want elke kamer heeft een bijbehorende plaats voor de auto. Wij sliepen in een kamer onder het dak. De kamer is eerder basic. De badkamer eveneens en spijtig maar wij kregen onvoldoende water uit de douchekop om ons te wassen. Nergens in de kamer en badkamer werkte de verwarming. Ondanks dit euvel hadden wij toch een fijne tijd in de Voerstreek.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Culinair wandelparadijs

Luc&Gerda
1-11-2013

Zeer interesant voor groepsuitstappen

Prachtige omgeving met mooi uitzicht

Zeer goed gelegen voor mooie wandelingen in een pittoresk dorp

Zeer vriendelijk, meestal de uitbaters zelf die u bedienen

Prijs kwaliteit zeer goed

Kan van 'smiddags tot 'savonds iets eten

Kamers prima en proper

Gereisd met vrienden in januari 2013

dubbel gevoel

Ben
10-6-2013

In mei met groep vrienden een weekendje Teuven gehad. Hotel is gezellig en avondeten best ok. Ontbijt is zowat het simpelste wat we de laatste 10 jaar (en wij gaan 2 x per jaar op weekend!) hebben gekregen.De kamer was helemaal niet proper. De vloerbekleding was bezaaid met hondenharen . Bij de andere mensen van onze groep eveneens wel wat opmerkingen . Eveneens is er het grote nadeel dat alles in Teuven gesloten wordt om 22.00uur , dus voor plezier na 22.00uur moet je hier zeker niet zijn!!Toch een dubbel gevoel bij dit hotel. Ga het toch niet verder aanraden.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Aangenaam, rustig en lekker eten

freddy
19-7-2012

Gekozen voor 2 overnachtingen met arrangement "verfijnde keuken". Dit was een zeer aangename verrassing. Het hotel is wel niet het aller modernste, maar toch netjes en correct. Zeer vriendelijke vrij familiale service. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Strafkamp

Nathalie Bakker
6-3-2012

Vind het door de mensen met wie wij waren een erg goed weekend.

De eigenaars hebben alleen niks begrepen van de horeca.

Onthaal kon wat vriendelijker met een baas die al begon te zagen dat we met de auto niet van de parking bij moeder de gans mochten komen omdat er bordjes stonden ( geen verbod gezien )

Strikt ontbijt om 8.30 ( waarschijnlijk zodat ze snel weer naar huis konden) afgemeten hoeveelheid broodjes , overdatum producten en karige diversiteit.

Avond eten werd stipt om 18.30 geserveerd , zelfs als we aangaven dat enkele van onze groep vertraagd waren in verband met files ( totaal waren we met 18 personen) .

Eten was erg lekker en daarom compliment aan de kok.

Maar als je zit te tafelen en de eigenaars gaan al de lichten uit doen en je de zaak uit kijken , krijg ik een raar gevoel.

Gereisd met vrienden in januari 2012

dit nooit meer

cinne jonghbloet
22-8-2011

geen reactie bij opmerking over eten v.b.bij het romig kaasje hadden 2 personen alleen het gepaneerd omhulsel en geen kaas

hadden geen gevoel van vrij zijn op vakantie 18.30u eten en niet later maar het eten kwam toch pas na 19.00u.om 23.00u zaten we nog gezellig op het terras maar ze gingen sluiten en we vlogen naar binnen naar onze kamer want alles was afgesloten het gaf zo'n internaat gevoel

Gereisd met vrienden in augustus 2011

ok

Els
12-8-2011

Kamers eerder oubollig en aan een opknapbeurt toe en badkamer niet echt schitterend te noemen (klein, slecht sluitend douchegordijn en als je niet oppast een waterplas in heel de badkamer na douchen...). Ontbijt is ok maar basic. Voor Engels ontbijt moet je bijbetalen. De verfijnde keuken was prima en hier hebben we erg van genoten. Ligging is ook uitstekend om mooie uitstappen of wandelingen te maken in omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Prijs/kwaliteit: geen aanrader

Willy Vanwesemael
10-7-2009

Negatief: kwaliteit van eten was matig. In en rond hotel niet al te proper.

Positief: vriendelijk

Gereisd met vrienden in juli 2009

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.