Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Hotel The Kings Head Inn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Erg vriendelijke ontvangst

Ad,
3-3-2017

Erg vriendelijke ontvangst. Mooie rustige inrichting met houtkachel. Persoonlijke benadering waardoor wij ons echt welkom voelden. Deze benadering is bij andere gelegenheden vaak ver te zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Ideaal met hele kleine kindjes...

Jean
23-8-2013

Want de eigenaars hebben een eindeloos geduld ;) Bovendien zijn ze heel begripvol en behulpzaam...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Eenvoudig hotel in een prachtig stukje natuur

sarahpeeters01
2-1-2012

Wat verouderd hotel, kamers kunnen opfrissing gebruiken! Op onze kamer hing een muffe geur. Ontbijt is elke dag hetzelfde en avondeten is naar onze mening diepvries?? Ze doen wel erg hun best en zijn supervriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Prima verblijf!!

ajmemt
4-10-2011

Diverse keren hier geweest. Gastvrije mensen en een prima keuken in een mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.