Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag12°6°
Hotel The Kings Head Inn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

2 reviews over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Leuk, gezellig en huiselijk

kris fierens
20-11-2013

De combinatie van Hotel met Cafe restaurant bij Bie de Buure is klasse. Het eten gastronomisch lekker. Ook aangenaam dat de hond erbij mocht zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Onvergetelijk wij komen zeker terug

Decoene
28-9-2011

Per toeval gereserveerd in The Kings Head Inn Teuven op weekend 10 sept met onze 2 zonen en hun vriendin dus met 6 personen, wij zijn heel aangenaam verrast door de heel lieve ontvangst alsook de (h)eerlijke keuken kortom ons verblijf was om nooit meer te vergeten, een prachtige omgeving om te wandelen te fietsen liefst elektrisch want het is vrij heuvelachtig en gezien mn leeftijd (slik) maar die konden wij bekomen in ons hotel we wisten niet dat er zo een mooie plaatsen waren in ons land wij komen zeker terug echt een aanrader van formaat Schitterend

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.