Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag10°6°
Hotel The Kings Head Inn
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

1 review over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

2007

The King's Head Inn, haar personeel en de fantastische ons

San Jua Nnafie - Van Dijk
6-8-2007

The King's Head Inn, haar personeel en de fantastische ligging waren voor ons de perfecte ingredienten voor een paar mooie en ontspannen dagen in Belgisch Limburg. De ontvangst was gastvrij, de service vriendelijk en flexibel. Eventuele verzoeken met betrekking tot dieet waren geen probleem. Het eten smaakte avond na avond voortreffelijk. De manier waarop de catering voor hotelgasten en enkel "eters" geregeld wordt, is inventief. Door slechts kleine wijzigingen aan te brengen in het menu kan de keuken de drukte goed aan en toveren koks en bediening op een rustige wijze uw maaltijd op tafel. Ik zou niet weten hoe ik iets negatiefs over dit hotel zou kunnen zeggen! We hebben een mooie ontspannen tijd gehad! Niks op aan te merken! Gewoon doen!

Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.