Hotel The Kings Head Inn **

Review geschreven door Fam. vV uit Arnhem

Nooit meer dit hotel

Fam. vV uit Arnhem,
29-5-2018

Onvriendelijke gastvrouw bij aankomst werd ons de sleutel van de kamer gegeven, verder geen enkele uitleg over de faciliteiten van het hotel. Kamer was netjes ook douche jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig was, daardoor slecht geslapen.We hadden een 2dgs arrangement geboekt HP eten matig, het ontbijt ook een beetje karig. ' Ochtends was er niemand aanwezig in de ontbijtzaal, je moest zelf alles pakken en als de gastvrouw even binnenkwam kon er voor haar gasten nog geen goedemorgen vanaf. Ook het terras buiten zag er niet netjes uit rommel op het terras zand door mieren omhoog gebracht stoelen niet netjes om de tafels gezet een kleine moeite om het terras te vegen, zodat het voor gasten prettig is om daar te gaan zitten. WIj bevelen dit hotel niet aan. PS de hulpjes (de jongedames op zondag) waren zeer vriendelijk kan de gastvrouw een voorbeeld aannemen.

Gereisd met partner in mei 2018
Volgende reviewVolgende