Hotel The Kings Head Inn **

Review geschreven door Peter Dubois

Zéér onvriendelijk personeel!

Peter Dubois,
19-1-2016

Uitermate onvriendelijke personeel! Niet normaal. Afgesnouwd en uitgescholden worden voor het perongeluk gebruiken van de verkeerde parking terwijl hier niemand stond en het dicht leek. Vervolgens netjes de wagen verplaatst toen hiernaar gevraagd werd. Eenmaal bij de wagen wordt snouwend gevraagd of ik niet kan lezen, mijn rijbewijs pas net heb en dat ik denken aan paarden moet overlaten. Vervolgens nog wat gesnouw wat ik niet kon verstaan. Ben maar ingestapt en weggegaan zonder een antwoord te geven. Nooit dat ik hier nog eens naartoe zou willen gaan.

Gereisd alleenreizend in januari 2016
Volgende reviewVolgende