Hotel The Kings Head Inn

Hotel The Kings Head Inn
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Nooit meer dit hotel

Fam. vV uit Arnhem
29-5-2018

Onvriendelijke gastvrouw bij aankomst werd ons de sleutel van de kamer gegeven, verder geen enkele uitleg over de faciliteiten van het hotel. Kamer was netjes ook douche jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig was, daardoor slecht geslapen.We hadden een 2dgs arrangement geboekt HP eten matig, het ontbijt ook een beetje karig. ' Ochtends was er niemand aanwezig in de ontbijtzaal, je moest zelf alles pakken en als de gastvrouw even binnenkwam kon er voor haar gasten nog geen goedemorgen vanaf. Ook het terras buiten zag er niet netjes uit rommel op het terras zand door mieren omhoog gebracht stoelen niet netjes om de tafels gezet een kleine moeite om het terras te vegen, zodat het voor gasten prettig is om daar te gaan zitten. WIj bevelen dit hotel niet aan. PS de hulpjes (de jongedames op zondag) waren zeer vriendelijk kan de gastvrouw een voorbeeld aannemen.

The kings Head in één woord super.

Van Asbroeck Celest
3-7-2017

The kings is een aanrader, ontvangst en bediening excellent super! Bedankt !! We hebben genoten van jullie gastvrijheid. 😉

Erg vriendelijke ontvangst

Ad
3-3-2017

Erg vriendelijke ontvangst. Mooie rustige inrichting met houtkachel. Persoonlijke benadering waardoor wij ons echt welkom voelden. Deze benadering is bij andere gelegenheden vaak ver te zoeken.

Voordeeluitjes.nl

goed verblijf ,leuke vriendelijke mensen .

mevr. Heidendal
29-10-2016

in een woord geweldig ,heerlijk uitgerust .We hebben ons op en top laten verwennen door deze vriendelijke mensen .mooie kamers , heerlijk eten en wat een prachtige streek .een echte aanrader .bedankt lieve mensen

Paar heerlijke dagen gehad.

Fam Oosterbeek
14-9-2016

Alles was naar wens,vriendelijke mensen,fijne kamer en schoon en ontbijt was goed,avondeten ook zeker een aanrader.

Stonden je netjes te woord en het voelde gelijk goed toen wij daar binnen kwamen.

Bedankt voor de fijne dagen en misschien komen wij nog eens buurten bij jullie☺️

familiaal, gezellig hotel met lekkere maaltijden

Sonja Verbesselt-De Kuysscher - Willebroek
8-9-2016

zeker je stapschoenen niet vergeten !

Goed voor 1 nacht

Robin
16-7-2016

Goed: Locatie + mogelijkheid om fietsen te stallen

Niet goed:

- kleine kamers die dringend een opfrisbeurt nodig hebben

- lange wachttijd voor diner (uitbaatster zei dat we om 18u30 aanwezig moesten zijn, terwijl we pas om 19u15 onze eerste gang kregen)

- enkel cash betaling mogelijk

- beperkt ontbijt

- weinig enthousiasme bij de uitbaters (uitgeblust?)

personeel wisselend qua gastvrijheid.

elsdebuck
27-4-2016

Mooi gelegen. Zou klantvriendelijker kunnen

Zéér onvriendelijk personeel!

Peter Dubois
19-1-2016

Uitermate onvriendelijke personeel! Niet normaal. Afgesnouwd en uitgescholden worden voor het perongeluk gebruiken van de verkeerde parking terwijl hier niemand stond en het dicht leek. Vervolgens netjes de wagen verplaatst toen hiernaar gevraagd werd. Eenmaal bij de wagen wordt snouwend gevraagd of ik niet kan lezen, mijn rijbewijs pas net heb en dat ik denken aan paarden moet overlaten. Vervolgens nog wat gesnouw wat ik niet kon verstaan. Ben maar ingestapt en weggegaan zonder een antwoord te geven. Nooit dat ik hier nog eens naartoe zou willen gaan.

Ontvangst bijzonder onvriendelijk en onprofessioneel. Geen warm welkom. Er hing een muffe lucht in de kamer. De douche was om te huilen, in een studentenhuis is deze nog beter tenzij je het op prijs stelt om te douchen met een vies douchegordijn tussen je bilnaad geplakt. Douchekop valt naar beneden en sproeit de hele badkamer nat. Het ontbijt is op een zeer onklantvriendelijk tijdstip, namelijk van 8.30 tot 9.30, zeker in een weekend dus dat hebben we overgeslagen. Een kopje koffie kon er om half elf ook niet meer vanaf. De leiding leek opgelucht toen we vertrokken. Enige voordeel is dat je na heerlijk, gezellig en gastvrij te hebben gegeten bij moeder de gans, je zo in de verschillend opgemaakte, doorgezakte bedden kunt rollen. Het is fijn dat er dergelijke accomodaties bestaan, zodat de echte goede nog beter lijken. Kortom, geen aanrader.

management van Hotel The Kings Head Inn, eigenaar, 11-1-2016

Onze reactie…Vriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel. Op onze website en reservatie formulieren staan duidelijk onze voorwaarden. …De 12 kamers zijn in 2015 geheel opgeknapt. Indien er herstel werkzaamheden nodig zijn, horen wij deze graag zodat wij dit ter plekke kunnen herstellen. Het is wel duidelijk dat deze gasten een andere kijk hadden op het thuis gevoel Men gedroeg zich wel erg “als thuis”!!!.. In de ochtend, tegen 11.00u, naar beneden komen in alleen maar je onderbroek gekleed, is geen gepaste kledingstijl in een hotel!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Kings Head Inn scoort een 7.37 uit 10 op basis van 62 reviews.