Hotel The Kings Head Inn

Kleine hotelsWeer vandaag25°17°
Hotel The Kings Head Inn
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

63 reviews over Hotel The Kings Head Inn in het Nederlands

Super verblijf! Komen nog een keertje terug!

Mvr CDJ
25-8-2018

Leuke ligging, stevig ontbijt en lekker gegeten 's avonds!

Nooit meer dit hotel

Fam. vV uit Arnhem
29-5-2018

Onvriendelijke gastvrouw bij aankomst werd ons de sleutel van de kamer gegeven, verder geen enkele uitleg over de faciliteiten van het hotel. Kamer was netjes ook douche jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig was, daardoor slecht geslapen.We hadden een 2dgs arrangement geboekt HP eten matig, het ontbijt ook een beetje karig. ' Ochtends was er niemand aanwezig in de ontbijtzaal, je moest zelf alles pakken en als de gastvrouw even binnenkwam kon er voor haar gasten nog geen goedemorgen vanaf. Ook het terras buiten zag er niet netjes uit rommel op het terras zand door mieren omhoog gebracht stoelen niet netjes om de tafels gezet een kleine moeite om het terras te vegen, zodat het voor gasten prettig is om daar te gaan zitten. WIj bevelen dit hotel niet aan. PS de hulpjes (de jongedames op zondag) waren zeer vriendelijk kan de gastvrouw een voorbeeld aannemen.

The kings Head in één woord super.

Van Asbroeck Celest
3-7-2017

The kings is een aanrader, ontvangst en bediening excellent super! Bedankt !! We hebben genoten van jullie gastvrijheid. 😉

Erg vriendelijke ontvangst

Ad
3-3-2017

Erg vriendelijke ontvangst. Mooie rustige inrichting met houtkachel. Persoonlijke benadering waardoor wij ons echt welkom voelden. Deze benadering is bij andere gelegenheden vaak ver te zoeken.

goed verblijf ,leuke vriendelijke mensen .

mevr. Heidendal
29-10-2016

in een woord geweldig ,heerlijk uitgerust .We hebben ons op en top laten verwennen door deze vriendelijke mensen .mooie kamers , heerlijk eten en wat een prachtige streek .een echte aanrader .bedankt lieve mensen

Paar heerlijke dagen gehad.

Fam Oosterbeek
14-9-2016

Alles was naar wens,vriendelijke mensen,fijne kamer en schoon en ontbijt was goed,avondeten ook zeker een aanrader.

Stonden je netjes te woord en het voelde gelijk goed toen wij daar binnen kwamen.

Bedankt voor de fijne dagen en misschien komen wij nog eens buurten bij jullie☺️

familiaal, gezellig hotel met lekkere maaltijden

Sonja Verbesselt-De Kuysscher - Willebroek
8-9-2016

zeker je stapschoenen niet vergeten !

Goed voor 1 nacht

Robin
16-7-2016

Goed: Locatie + mogelijkheid om fietsen te stallen

Niet goed:

- kleine kamers die dringend een opfrisbeurt nodig hebben

- lange wachttijd voor diner (uitbaatster zei dat we om 18u30 aanwezig moesten zijn, terwijl we pas om 19u15 onze eerste gang kregen)

- enkel cash betaling mogelijk

- beperkt ontbijt

- weinig enthousiasme bij de uitbaters (uitgeblust?)

personeel wisselend qua gastvrijheid.

elsdebuck
27-4-2016

Mooi gelegen. Zou klantvriendelijker kunnen

Zéér onvriendelijk personeel!

Peter Dubois
19-1-2016

Uitermate onvriendelijke personeel! Niet normaal. Afgesnouwd en uitgescholden worden voor het perongeluk gebruiken van de verkeerde parking terwijl hier niemand stond en het dicht leek. Vervolgens netjes de wagen verplaatst toen hiernaar gevraagd werd. Eenmaal bij de wagen wordt snouwend gevraagd of ik niet kan lezen, mijn rijbewijs pas net heb en dat ik denken aan paarden moet overlaten. Vervolgens nog wat gesnouw wat ik niet kon verstaan. Ben maar ingestapt en weggegaan zonder een antwoord te geven. Nooit dat ik hier nog eens naartoe zou willen gaan.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Kings Head Inn in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Kings Head Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.