Hotel The Kings Head Innsterster

8.1Fantastisch

België, Limburg (België), Teuven-Voeren

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Kings Head Inn voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

63 reviews over Hotel The Kings Head Inn

• 2018
    10Mvr CDJ25-08-2018

Super verblijf! Komen nog een keertje terug!

Leuke ligging, stevig ontbijt en lekker gegeten 's avonds!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Fam. vV uit Arnhem29-05-2018

Nooit meer dit hotel

Onvriendelijke gastvrouw bij aankomst werd ons de sleutel van de kamer gegeven, verder geen enkele uitleg over de faciliteiten van het hotel. Kamer was netjes ook douche jammer dat er geen airco op de kamer aanwezig was, daardoor slecht geslapen.We hadden een 2dgs arrangement geboekt HP eten matig, het ontbijt ook een beetje karig. ' Ochtends was er niemand aanwezig in de ontbijtzaal, je moest zelf alles pakken en als de gastvrouw even binnenkwam kon er voor haar gasten nog geen goedemorgen vanaf. Ook het terras buiten zag er niet netjes uit rommel op het terras zand door mieren omhoog gebracht stoelen niet netjes om de tafels gezet een kleine moeite om het terras te vegen, zodat het voor gasten prettig is om daar te gaan zitten. WIj bevelen dit hotel niet aan. PS de hulpjes (de jongedames op zondag) waren zeer vriendelijk kan de gastvrouw een voorbeeld aannemen.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Van Asbroeck Celest03-07-2017

The kings Head in één woord super.

The kings is een aanrader, ontvangst en bediening excellent super! Bedankt !! We hebben genoten van jullie gastvrijheid. 😉

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ad03-03-2017

Erg vriendelijke ontvangst

Erg vriendelijke ontvangst. Mooie rustige inrichting met houtkachel. Persoonlijke benadering waardoor wij ons echt welkom voelden. Deze benadering is bij andere gelegenheden vaak ver te zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• 9mevr. Heidendal29-10-2016

goed verblijf ,leuke vriendelijke mensen .

in een woord geweldig ,heerlijk uitgerust .We hebben ons op en top laten verwennen door deze vriendelijke mensen .mooie kamers , heerlijk eten en wat een prachtige streek .een echte aanrader .bedankt lieve mensen

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Fam Oosterbeek14-09-2016

Paar heerlijke dagen gehad.

Alles was naar wens,vriendelijke mensen,fijne kamer en schoon en ontbijt was goed,avondeten ook zeker een aanrader. Stonden je netjes te woord en het voelde gelijk goed toen wij daar binnen kwamen. Bedankt voor de fijne dagen en misschien komen wij nog eens buurten bij jullie☺️

Gereisd met partner in september 2016

• 10Sonja Verbesselt-De Kuysscher - Willebroek08-09-2016

familiaal, gezellig hotel met lekkere maaltijden

zeker je stapschoenen niet vergeten !

Gereisd met partner in september 2016

• 5Robin16-07-2016

Goed voor 1 nacht

Goed: Locatie + mogelijkheid om fietsen te stallen

Niet goed: - kleine kamers die dringend een opfrisbeurt nodig hebben - lange wachttijd voor diner (uitbaatster zei dat we om 18u30 aanwezig moesten zijn, terwijl we pas om 19u15 onze eerste gang kregen) - enkel cash betaling mogelijk - beperkt ontbijt - weinig enthousiasme bij de uitbaters (uitgeblust?)

Gereisd met partner in juli 2016

• 6elsdebuck27-04-2016

personeel wisselend qua gastvrijheid.

Mooi gelegen. Zou klantvriendelijker kunnen

Gereisd in januari 2016

• 1Peter Dubois19-01-2016

Zéér onvriendelijk personeel!

Uitermate onvriendelijke personeel! Niet normaal. Afgesnouwd en uitgescholden worden voor het perongeluk gebruiken van de verkeerde parking terwijl hier niemand stond en het dicht leek. Vervolgens netjes de wagen verplaatst toen hiernaar gevraagd werd. Eenmaal bij de wagen wordt snouwend gevraagd of ik niet kan lezen, mijn rijbewijs pas net heb en dat ik denken aan paarden moet overlaten. Vervolgens nog wat gesnouw wat ik niet kon verstaan. Ben maar ingestapt en weggegaan zonder een antwoord te geven. Nooit dat ik hier nog eens naartoe zou willen gaan.

Alleen gereisd in januari 2016

4 tips over Hotel The Kings Head Inn

• mark_vanhoutven, 27-05-2013

rustige omgeving om te gaan te wandelen

• Hugo en Linda, 26-08-2012

Vergeet niet eens langs te gaan bij de "Zotte Lambik" een eindje voorbij de kerk. Je kan er terecht voor een hapje,taart en streekdranken. Zeer aangenaam terrasje, vriendelijke en persoonlijke bediening. Benadrukt nogmaals de gastvrijheid van Teuven. En... niet prijzig.

• christian, 04-04-2012

Bekijk goed de voorgestelde arrangementen, deze worden niet gerespecteerd!!

0 vragen over Hotel The Kings Head Inn

• Soort gerechtenLunchpakketten