Bed and Breakfast Puur Teuven

121 reviews over Bed and Breakfast Puur Teuven in het Nederlands

Heerlijk ontspannen !

Fam Waning
24-7-2018

Heerlijk geslapen ,gegeten ,gedronken ,gefietst !e-Bike to go was goed geregeld en super service !We komen beslist een keer terug !

Puur genieten, rustig gelegen en zeer hartelijk!

Philip & Greet
9-7-2018

Fijne locatie, rustig gelegen, zeer hartelijk ontvangen door Sanne & Willem. De kamers zijn zeer netjes met een goed bed, het ontbijt is voldoende en gevarieerd.

Minpuntje draaitrap met smalle treden.

Zeer hartelijke ontvangst.

Katrien en Stefaan
8-7-2018

Alle verwachtingen werden ingelost. Zeer behulpzaam, en toch voldoende vrijheid.

Heel mooie omgeving,prachtige accomodatie.

Zalig plekje, thuiskomen in de Voerstreek

Ingrid schats
5-7-2018

Heerlijk genieten in een zeer aangename bloementuinen en charmante kamer met heerlijke bedden.

Met liefde voor schoonheid en de natuur is het een zeer rustgevende plek om te vertoeven. De gastheer en gastvrouw staan je bij in de zoektocht naar de juiste fietsroutes, wandelroutes en eetgelegenheden in de streek. Voor onderweg krijg je vers fruit mee vanuit de boomgaard.

Puur en hartelijk! Om nooit te vergeten....

Familie Bosma
31-5-2018

Puur Teuven is een super romantische bed en breakfast, met de meest hartelijke ontvangst en verzorging. Ideaal gelegen middenin de prachtige Voerstreek voor wandelaars en fietsers. Wij liepen het Koningspad van Maastricht naar Aachen. Voor ons was deze "half-way-stopover" er een om nooit meer te vergeten!

Fabelachtig

Carola
21-5-2018

Wij zijn al vele malen in Puur Teuven geweest. Wat mij iedere keer verbaast is dat je denkt dat Sanne en Willem aan hun top zitten en dat ze de harmonie, rust en het gevoel van thuiskomen niet kunnen verbeteren.....als je daar al van zou kunnen spreken. En toch zie je iedere keer veranderingen, grotere bedden, andere handdoeken in de sfeer van het huis, een gezellige borrelhoek op het hoger gelegen terras en ga zo maar door. Het eten bij de kokkin Sanne en de gastheer Willem is een pure prikkeling van de smaakpapillen: gewoonweg zalig. Kortom een geweldig stel waar je je iedere keer weer welkom voelt. Dank je wel lieve Sanne en Willem

Alles was goed maar misschien nog één tip: Sanne, koop je een broodmachine dan kan je zelf brood bakken met goed meel en kunnen de gasten zelf brood afsnijden is sowieso minder verspilling en lekkerder. Voeren heeft nog nood aan een echte goede warme bakker :) maar daar kunnen jullie niets aan doen!

Top!!

Dik Druijff
7-5-2018

Alle superlatieven schieten te kort om het verblijf weer te geven. Het is er geweldig!

Een tip: boek het wandelarrangement, dan kun je ook genieten van de culinaire creaties van Sanne, zowel van het diner als van het lunchpakket.

Onvergetelijk! Het overnachten in dit authentieke huis dat met veel liefde voor het behoud hiervan en met veel gevoel voor smaak en kleur is ingericht, de kleurige tuin met zitjes in de zon, de lieve en hartelijke eigenaars Sanne en Willem, zorgen ervoor dat je je meteen thuis voelt. Een heerlijk bed in een gezellige nette slaapkamer , de mooie persoonlijke badkamer, de kunst , de rust, de magnifieke omgeving waar ik heerlijk heb gewandeld, het ontbijt dat Sanne op mijn wensen maakte , de unieke wandeling met haar net buiten Teuven , de persoonlijke adviezen en niet te vergeten het knuffelen van hun Labradoodle Does , maakten mijn verblijf van 5 nachten tot een herinnering die ik nog lang zal koesteren! En..als ik naar het schilderij kijk, dat ik maakte in het atelier met een overweldigend uitzicht , denk ik met een warm hart terug aan mijn verblijf ! Een aanrader!

In alle opzichten een geslaagd verblijf gehad.

Cecile en Theo
3-5-2018

Een prachtige en vooral rustige omgeving. Sfeervolle locatie, mooie tuin en een heerlijk diner door de eigenaresse bereidt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Puur Teuven in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Puur Teuven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Puur Teuven scoort een 9.65 uit 10 op basis van 123 reviews.