Bed and Breakfast Puur Teuven

134 reviews over Bed and Breakfast Puur Teuven in het Nederlands

Puur genieten

Joke Vervliet
14-11-2018

Gastvrije ontvangst in een mooie B&B, zalig ontbijt, zeer mooie streek. Een geweldige locatie om helemaal tot rust te komen. Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar!

Volop genieten!

Karin M
7-11-2018

Ons weekend begon met een erg hartelijk welkom door Sanne en Willem. We kregen meteen volop tips om in de omgeving te gaan doen. De bedden waren heerlijk en het ontbijt was werkelijk fenomenaal. Ook de inrichting van de kamers vonden we prachtig! Erg goed gedaan, er ontbrak ons aan niets.

Gezellig, warm verblijf

Carine decabooter
3-11-2018

Heel warm onthaal, lekker ontbijt, goeie bedden. Interessante tips voor uitstappen. Negatief punt heb ik niet....

Ons plekje gevonden!

Bert Smets en Palmyra Op de Beeck
3-11-2018

Puur Teuven is een ideaal plekje om met je partner er eens tussenuit te zijn in deze prachtige omgeving. De gastheer is zeer klantvriendelijk, bezorgd de nodige info en stelt je direct op uw gemak. De labradoedel geeft daar nog een extraatje aan...kortom aanrader!

Fantastisch!

P.Bakker
28-10-2018

Een verblijf om iedereen aan te raden ,een zeer smaakvol en fantastisch ingericht verblijf heel lieve gastvrouw en gastheer, toen mijn vrouw door een ongeluk in het ziekenhuis terecht kwam hebben zij ons op alle mogelijke manieren met raad en daad geholpen. Er wordt een prima ontbijt geserveerd erg mooie omgeving op loopafstand van het dorp met leuke restaurants.

Genieten

Van den Bosch
18-10-2018

Ons weekend Puur Teuven is 100% meegevallen en een zeer positieve ervaring. De netheid, ontvangst en gezelligheid van de gastheer en gastvrouw is zeker de moeite waard! We hadden bovendien een persoonlijke vraag en deze is helemaal volbracht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een erg mooie B&B met heel veel smaak ingericht!

Pia Jansen
16-10-2018

Heerlijk ontbijt met streekproducten

Fijne bedden

Wakker worden en uitkijken over de heuvels

Prima verblijf!

José
16-9-2018

De B&B ligt op loopafstand van Teuven en middenin een prachtig wandelgebied!

Leuke verblijf en vriendelijk onthaal

Myriam en vrienden
8-9-2018

B&b puur teuven

Gezellig en lieve gastvrouw

Mooie streek

Een adresje om te koesteren!

Marjan
1-9-2018

Het hartelijke onthaal,de omgeving,het slaapcomfort,de mooie inrichting van de kamer en de tuin met aandacht voor details,het verzorgde ontbijt,...kortom alles klopte als een bus!We hopen zeker terug te komen in een ander seizoen om de prachtige omgeving verder te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Puur Teuven in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Puur Teuven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.