Géén boekingskosten

• 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over Pietershof

• 9thienpont leo30-07-2017

Zeer mooi en gezellig vakanyiewoning

Zeer mooi ingerichte woning. Het had een wow-effect bij het binnenkomen. Zeer geriefelijke keuken : zeer ruim en veel materiaal. Zeer gezellige en toch grote leefruimte..Mooie slaapkamers en voldoende badkamers en douches. Ideaal gelegen om allerhande activiteiten te doen. Het was er super om te verblijven. Ideaal voor grote groepen.

• 9anina6329-01-2014

Heerlijk familiehuis

In december 2013 hebben we ons jaarlijkse familieweekend hier doorgebracht. Het was van begin tot eind top, Zéér smaakvol ingericht (we hebben het ook wel meegemaakt dat verhuurders hun 'afdankertjes' hadden doorgeschoven naar het te verhuren huis) mooie schilderijen aan de muren. De keuken heel ruim en compleet, mooie haard, grote tuin. Alle slaapkamers perfect ingericht, goede boxspings. Wij hebben ons hier enorm welkom en thuis gevoeld, compliment aan de familie Akkermans! Aanrader dus

• 9Fulko24-06-2009

Wat een ligging

Op een steenworp afstand van Nederland ligt dit landhuis. De eigenaar woont er nu naast. De woning is zeer geschikt voor groepen tot 20 personen. Met z'n tweeen zou je bijna verdwalen. Ligt is een frans sprekend gedeelte. Je voelt je net in Frankrijk. De eigenaar is nu wijnboer. Het is de moeite waard je in te schrijven voor een wijnproeverij.

Vakantiehuis Pietershof info