Camping Natuurlijk Limburgstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

236 reviews over Camping Natuurlijk Limburg

• 9Petra Visser29-07-2019

Goed verzorgde camping, mooi en schoon sanitair. Gastvrij ontvangst!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Sandra18-07-2019

Nooit meer

Op zich een mooi gelegen camping maar een naar ons toe erg onvriendelijke uitbater dat ons er toe heeft besloten om na een paar dagen de camping te verlaten.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 2018
    10Leo Dupon12-11-2018

Aanrader!

Uitzonderlijke vriendelijke uitbaters. Kraaknet sanitair. Gezellige Brasserie met lekker eten aan democratische prijzen met lekkere streekbieren. Grote verharde plaatsen, hebben hier gestaan met onze camper (10m.) mooi zicht op de valleien. Zeer goede uitvalbasis met prachtige wandelingen en fietsroutes. Camping Natuurlijk Limburg is zeker een aanrader. Leo & Tina Dupon.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8J&I08-08-2018

fantastische plek om te verblijven!

Ontzettend gastvrij onthaal van de uitbaters. Royale plekken aan de rand van een bos. Hond is welkom en met de hitte van juli/augustus is het wandelen in het bos geen straf. Leuk terras met zicht op het zwembad. Hier kun je ook een eenvoudige maaltijd nuttigen, een borrel drinken of een ijsje halen. Tevens broodjesservice aanwezig. Zeer rustig in de avonduren. De weg langs de camping heeft ons niet gestoord. Mooi landschap om doorheen te toeren of te wandelen. Perfect plekje!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Loes30-07-2018

Fijne camping!

Mooie camping, fijn zwembad, prachtig sanitair. Jammer dat douchen 60 cent per 3 minuten kost. 3 minuten haal ik niet.... Gezellig terras en mooie omgeving. Toen wij er waren was het niet druk. Het sanitair bleef dan ook schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Goele en Peter28-07-2018

zalig genieten

We sliepen in de trekkershut voor 1 nachtje en ondanks de zwoele, nacht heerlijk geslapen. Het aan de hut geleverde ontbijt was uitgebreid en verzorgd. De service en het eten op de camping zijn verzorgd en lekker. Na een fietstocht een frisse duik in het zwembad maakte het helemaal af.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Fam. van Andel19-07-2018

Prachtig gelegen, goed onderhouden camping

Prachtig gelegen camping met mooi uitzicht vanaf het terras. Ligt aan wandelroute knooppuntennetwerk, kaart te koop op camping. Camping en sanitair zijn zichtbaar vernieuwd. Douchen wordt bijgehouden op pasje. Broodjesservice is erg prettig. Je kunt er goed en niet te duur warm eten. De Commanderie in St. Pierre heeft trouwens ook goed eten. Minpunten zijn de drukke provinciale weg en dat de supermarkt niet echt dichtbij is.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Cor van Mouwerik13-07-2018

Prima natuurcamping

Mooie plekken voor Caravan,Camper en tent. Geen auto op het terrein. Goed onderhouden. Trekkers hutten ,prima.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 2017
    4staker08-12-2017

afknapper

dat we snel weg konden. Aan drukke weg. Duur. Wifi niet werkzaam. Douchemuntjes.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Jos10-10-2017

Uitstekend!

Prima faciliteiten, mooie wandelingen direct vanuit de camping, interessante dagtocht met de auto naar de markt in Aubel en de abdij van Val Dieu; vriendelijke en relaxte ontvangst.

Alleen gereisd in oktober 2017

21 tips over Camping Natuurlijk Limburg

• Karla, 13-07-2014

Er is op de camping een boekje met kaart te koop waarop het wandelnetwerk van de omgeving staat. Daar staan heel mooie wandelingen in en een goede omschrijving van je onderweg tegenkomt.

• Peter van der Velden, 28-08-2013

In de nabije omgeving: Gelato Farm in Teuven. Heerlijk ijs eten! Prima aangegeven wandelroutes, bijvoorbeeld vanaf Val Dieu

• Marc, 30-08-2012

Perfecte knooppunten-wandelkaart van de Voerstreek is bij de eigenaren te koop (euro 8). Hebben we bij het wandelen veel plezier van gehad.

3 vragen over Camping Natuurlijk Limburg

• Dick Hemmes, 29-10-2018

openingstijden

Zijn jullie het hele jaar open?

• J vd Kop, 31-03-2017

betalen

wij willen een weekje met de caravan bij jullie staan ,kan ik met de silver card van ANWB betalen

• EvelineGoossens, 07-04-2016

Toe komen op vrijdag: morgen 8 april

Tot hoe laat kunnen wij morgenavond binnen met de Camper of mogen wij zaterdagmorgen al op de camping vanaf 10 u? Is het toegelaten om zondag in de late namiddag terug te vertrekken.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig