Vakantiehuis Mostert Hoeve

4Onvoldoende

België, Limburg (België), Teuven-Voeren

Op vakantie geweest naar Mostert Hoeve?

4Onvoldoende

• 4.5Inrichting
  • 5.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Mostert Hoeve

• 1katrien13-01-2015

dit nooit meer

Dit was voor ons een grote tegenvaller.

Er zou zogenaamd ruimte zijn voor 19 personen, maar dit is dan wel heel erg nipt. We waren er met 8 volwassenen en 4 kinderen, meer mocht het echt niet zijn. De prijs was heel erg duur in verhouding tot de kwaliteit. De badkamers waren helemaal verouderd, en vies.

Er was een erg onaangename geur in de kamers en in de badkamer.

De beloofde TV werkte niet en het speelmateriaal voor de kinderen was bijna allemaal stuk.

De communicatie liep daarenboven heel moeilijk en traag. Bij de aankomst wisten we niet waar we moesten zijn en er was niemand te vinden of telefonisch te bereiken...

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7Fam.Bas04-01-2010

Landelijk en comfortabel

Er zijn 3 huizen te huur op een melkveeboerderij in bedrijf. Gezellig en comfartabel ingericht. De "schuur" bijv. heeft openhaardkachel en vloerverwarming. Fijn dat de kosten all-inn zijn. Bij aankomst vonden we een proper huis en stevige bedden ook een vaatwasser, oven en magnetron is aanwezig. De slaapkamers zijn bijna allemaal riant ten noemen. Deze schuur is dan ook voor 24 mensen te boeken. De ligging is prachtig, aan een doodlopend straatje met uitzicht op de heuvels. De wandelpaden liggen alom! In Teuven kun je kiezen uit 3 verschillende restaurants. Op de boerderij zijn koeien, kalfjes en poezen. De boer neemt de kinderen vaak mee, als ze willen, op de trekker Ook geeft hij op verzoek rondleidingen over zijn bedrijf, heel gemoedelijk. Kwark, boter en melk zijn zo vers uit de automaat te halen. Melk kost 0,70ct.per liter.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Vakantiehuis Mostert Hoeve info