Vakantiehuis Mostert Hoeve

Met jonge kinderen

dit nooit meer

katrien
13-1-2015

Dit was voor ons een grote tegenvaller.

Er zou zogenaamd ruimte zijn voor 19 personen, maar dit is dan wel heel erg nipt. We waren er met 8 volwassenen en 4 kinderen, meer mocht het echt niet zijn. De prijs was heel erg duur in verhouding tot de kwaliteit. De badkamers waren helemaal verouderd, en vies.

Er was een erg onaangename geur in de kamers en in de badkamer.

De beloofde TV werkte niet en het speelmateriaal voor de kinderen was bijna allemaal stuk.

De communicatie liep daarenboven heel moeilijk en traag. Bij de aankomst wisten we niet waar we moesten zijn en er was niemand te vinden of telefonisch te bereiken...

Landelijk en comfortabel

Fam.Bas
4-1-2010

Er zijn 3 huizen te huur op een melkveeboerderij in bedrijf.

Gezellig en comfartabel ingericht.

De "schuur" bijv. heeft openhaardkachel en vloerverwarming.

Fijn dat de kosten all-inn zijn.

Bij aankomst vonden we een proper huis en stevige bedden ook een vaatwasser,

oven en magnetron is aanwezig.

De slaapkamers zijn bijna allemaal riant ten noemen.

Deze schuur is dan ook voor 24 mensen te boeken.

De ligging is prachtig, aan een doodlopend straatje met uitzicht op de heuvels.

De wandelpaden liggen alom!

In Teuven kun je kiezen uit 3 verschillende restaurants.

Op de boerderij zijn koeien, kalfjes en poezen.

De boer neemt de kinderen vaak mee, als ze willen, op de trekker

Ook geeft hij op verzoek rondleidingen over zijn bedrijf,

heel gemoedelijk.

Kwark, boter en melk zijn zo vers uit de automaat te halen.

Melk kost 0,70ct.per liter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mostert Hoeve in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mostert Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.