Vakantiehuis Middelhof

8.5Fantastisch

België, Limburg (België), Teuven-Voeren

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Middelhof?

8.5Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Middelhof

• 2019
    9Bob streefkerk23-03-2019

ruim en luxe verblijf met zeer mooie natuur

Omdat onze hardloopgroep 15 jaar bestond hebben wij de Middelhof geboekt met 29 personen in totaal van vrijdag t/m zondag. Het was een fantastisch verblijf. De accommodatie is luxe ingericht met alle benodigde apparatuur, geschikt om 2 keer te koken voor ons allen, zo bleek. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van de houtpizzaoven, die ook met slecht weer gewoon te gebruiken is ( hebben wij gemerkt ). De kamers zijn netjes, goede bedden en goed sanitair. De gemeenschappelijke ruimte waar ook de keuken is, is zeer geschikt om met zijn allen te verblijven. De eigenaren Fred en Hilde reageerden prompt op onze vragen. De omgeving is zeer geschikt om te wandelen en hard te lopen; vanwege het natte karakter van de schitterende natuur echter wel het juiste schoeisel meenemen! Ook een bezoek aan de brouwerij Grain dÓrge is zeer leuk ( met proeverij ! )

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    8Ellen Sanders16-12-2018

Prima verblijf voor een vriendenweekendje

Vriendenweekendje gehad in deze groepsaccomodatie. Netjes huis, prima slaapkamers met goede bedden. Huiskamer/Keuken met goede apparatuur. Pizza’s gemaakt in de speciale oven/BBQ ruimte, dit was voor makkelijk te doen voor 20 personen. Ligging is prachtig, wel afgelegen, waardoor een stap-avond naar Valkenburg of Maastricht met de taxi toch 25 minuten is. Maar dat mocht te pret niet drukken. Het huis is in de wintermaanden prima warm te houden, zeker ook door de fijne houtkachel.

Gereisd met vrienden in december 2018

0 tips over Vakantiehuis Middelhof