Vakantiehuis Middelhof

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Middelhof in het Nederlands

Prima verblijf voor een vriendenweekendje

Ellen Sanders,
16-12-2018

Vriendenweekendje gehad in deze groepsaccomodatie. Netjes huis, prima slaapkamers met goede bedden. Huiskamer/Keuken met goede apparatuur. Pizza’s gemaakt in de speciale oven/BBQ ruimte, dit was voor makkelijk te doen voor 20 personen.

Ligging is prachtig, wel afgelegen, waardoor een stap-avond naar Valkenburg of Maastricht met de taxi toch 25 minuten is. Maar dat mocht te pret niet drukken.

Het huis is in de wintermaanden prima warm te houden, zeker ook door de fijne houtkachel.

Gereisd met vrienden in december 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Middelhof in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Middelhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.