Bed and Breakfast Doolkruid

250 reviews over Bed and Breakfast Doolkruid in het Nederlands

De max...

Nicole & Geert
3-4-2018

Reeds voor de 2de keer volledig afgehuurd voor familie en/of vrienden, en opnieuw een fantastische beleving. Omgeving, b&b, sfeer... zelden zoiets gezien. Alleen jammer dat ik van Franck niet meer binnen mag ;-) Maar ik denk dat er wel iets te regelen valt nietwaar. Niet over nadenken: gewoon eens gaan.

Verrassende plek om tot rust te komen

Verena
11-1-2018

Zo verzorgd en smaakvol. Er was overal aan gedacht. Voelde als een 'warme jas'.

Goed om tot rust te komen

Evy velghe
29-11-2017

Een aangenaam weekend gehad. Ik heb mij enorm geamuseerd. We werden goed in de watten gelegd. Het is al een tijdje geleden oktober 2013. Het was leuk om bij jullie te zijn. Prachtig uitzicht. Lekker gegeten de markt bezocht met Samy en boswandeling gedaan met allebei. En vooral een lekker aperitiefje

meer dan fantastisch

Robbert Mannekens
29-11-2017

Zeer toffe mensen, je voelt je je vanaf de eerste moment al onmiddellijk thuis. Zeer uitgebreide ontbijt alsook lekkere menu. Dit jaar gaan we terug

Jan
24-11-2017

Mooie kamer en superlekker ontbijt

Het was super tof en hier voel je zoals thuis.

Roos Vandenbroucke
4-11-2017

Leuke B&B. Je bent er echt als thuis.Toffe uitbaters. Wij zijn er al veel geweest en gaan steeds terug. De natuur is er prachtig en toffe restaurants in de buurt. Veel leute en plezier. Beste prijs/kwaliteit.

Relaxed

Annick Bloemen
1-10-2017

Heel toffe, verzorgde B&B waar je door de 2 gastheren Franck en Samy heerlijk in de watten gelegd wordt. Super genoten!

Ondanks slecht weer toch fantastisch verblijf.

Marleen Gosseye
22-9-2017

Mooie kamer, gezellig en lekker etentje en ontbijt.

Supersympathieke gastheren.

Alhoewel het de bedoeling was met de fiets de streek te ontdekken ,waren we door de late winterse buien , genoodzaakt het parcours met de auto af te leggen. Ook dit was een echte meevaller. We komen zeker terug.

Suuuper leuk weekend gehad, veel gelachen

Maika Casteur
20-9-2017

B&B is zeer familiaal.

Lekker eten.

Super

Deroo Nathalie
13-9-2017

Vriendelijke gastheren, proper

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Doolkruid in Teuven-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Doolkruid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.