Vakantiehuis D'n Ingelhof

5.9Voldoende

België, Limburg (België), Teuven-Voeren

Op vakantie geweest naar D'n Ingelhof?

5.9Voldoende

3 reviews over Vakantiehuis D'n Ingelhof

• 2018
      7Ilonka07-05-2018

Sfeervol huisje

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit mooie, knusse huisje. Alles was goed verzorgd en schoon. Bij aankomst stond er een heerlijke vlaai op ons te wachten. Het huisje heeft een mooie tuin en een prachtige omgeving. Het huisje was voor ons (7 personen) groot genoeg en de inventaris is voldoende. Een minpuntje was dat er maar één toilet is die ook nog in de badkamer staat, voor 7 personen is dat toch wel behelpen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

3rotsaert serge01-07-2017

Dit nooit meer.

Aan opfrisbeurt toe. Geur van houtkachel niet te doen. Ganse midweek met ramen open om geur te verdrijven. muffe geur in kast met serviesgoed. Ook douche aan opfrisbeurt toe. Niet geschikt voor dat aantal personen. Ook zetels in salon en bedden nodig aan vervanging toe. Een tegenvaller.

Gereisd met partner in september 2016

• 6dhr snoeijers12-07-2016

een tikje sleets

Prachtige ligging in bijzondere omgeving, vriendelijke looks van buiten. Ruime tuin. Inrichting is ooit keurig geweest, maar verdient echt een opfrisbeurt. Schoonmaak kan ook echt beter. Geur van de houtkachel is overheersend (zie ook gastenboek). Keuken goed gequipeeerd, maar toch echt minder geschikt om voor zeven mensen te koken (max. aantal gasten). We betaalden bijna 1000 euro voor een week. Voor dat geld mag verwachten dat alles goed in orde is. Dat viel ons toch wat tegen, bijvoorbeeld de staat van onderhoud van de tuin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Vakantiehuis D'n Ingelhof info