Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

10 Reviews over Begijnenhof

• 9Fam F.A. Visscher13-08-2022

Heerlijk&rustig&kindvriendelijk!

Wij zaten met 2 volwassenen en 2 kinderen (11,14 jaar) in het 4 persoonshuisje, mooi schoon, van alke gemakken voorzien, prachtig weer gehad, dus veel buiten geleefd, prima terras&grote speelweide! Prachtige omgeving om er op uit te trekken, wandelen fietsen/mountainbiken, we hadden eerder in Eijs gezeten ook onderdeel van " de Hoeve vakanties" dat is ons ook perfect bevallen (daar is voor kinderen nog net iets meer ( koetjes) en brasserie aanwezig ook altijd goed. Maar wij hebben echt een heerlijk verblijf / vakantie gehad! Eigenaars maar heel kort / gezien& gesproken, vriendelijk! Als ik dan toch één kleinevaanmerking mag plaatsen, de reeds eerder genoemde pruimen onder de pruimenboom, die wespen lokken(al waren er zowieso veel wespen dat jaar ,maar die plek was wel een walhalla voor de wespen)

• 9Natuur
  • 8Dirk24-08-2020

Leuke vakantie in aangenaam kader

Verblijf had alles voor koppel met kind van 5 jaar. Voor 2 kinderen is het verblijf net te klein. Alles is voorzien om een aangename vakantie te hebben. Enkel de WC is echt te krap. Buiten is er veel ruimte om te spelen. Spijtig van de afgevallen pruimen die zeer veel wespen aantrekken. Misschien in tussentijd eens opruimen.

• 8Cor16-05-2018

Lokatie is heel mooi samen met de omgeving.

Wij waren hier met een groep van 19 volwassenen, de twee kamers met twee twee persoonsbedden vonden we niet echt handig waardoor we in de twee kamers maar 2 personen konden herbergen, deze ruimten kun je dus niet optimaal gebruiken. Het zou verstandig zijn om de twee persoons bedden te vervangen door een persoons bedden. Met 20 personen (groep) is deze lokatie wel aan zijn maximum daar je anders niet gezamenlijk kan ontbijten enzovoort. Wat wij als mountainbikers ook misten was een buitenkraan met toebehoren zodat je je fiets kan schoonspoelen, gelukkig was het goed weer maar anders hadden we wel een probleem. Tevens was de plaats waar je de plastic vuilniszakken kon deponeren ook niet echt handig en te klein, er zat ook geen deksel op waardoor de katten alsnog de metalen bak inspringen en de zakken open krabben op zoek naar lekkers, veel lege bier blikjes in ons geval hahaha.

• 10Salomonson15-03-2016

Heel fijn verblijf

het was super ingericht, voor alle gemakken voorzien, netjes ingericht, alles was proper. De kinderen hebben zich goed geamuseerd op het grote speelweide.

• 5Sneppe14-03-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Positief: prachtige omgeving, mooie tuin met leuke speeltoestellen voor de kinderen, proper huisje, ruime slaapkamers. Negatief: te kleine leefruimte voor 2 volwassenen en 2 kinderen, enorm kleine en verouderde badkamer (douche was verschrikkelijk met zeer zwakke waterstraal en zonder mengkraan), slechte isolatie. Geen 4 sterren waard.

• 10monique23-12-2013

Heerlijk tot rust komen

Heel fijn huisje, de kinderen hebben zich geweldig geamuseerd op de grote speelweide met voetbalveld en speeltoestellen. Wij hebben ook leuk kunnen ping-pongen en jeu des boulen... Fijne wandelingen gemaakt naar het bos, heel fijn verblijf gehad.

• 9Fam. Ooms19-09-2012

Geweldig!

Grote ruimte. Mooi terras. Zeer goed ontvangen. Alles was netjes bij aankomst.

• 8Bianca Stevens19-09-2012

Perfect.

De accommodatie sloot perfect aan bij onze wensen: dichtbij feestlocatie. En verder prachtige omgeving. Lekker rustig en voldoende privacy. De ontvangst was heel hartelijk. Zeer behulpzaam De netheid, inrichtig en indruk waren allemaal prima.

• 10Pieters27-07-2012

Ideale rustvakantie!!

We hebben gelogeerd in een hele mooie verzorgde vakantiewoning, die helemaal vernieuwd en opgeknapt is, de tuin ligt er fantastisch bij, voor de kinderen ideaal hele fijne speelruimte. Het ligt in een heel rustige buurt, langs het wandel en fietsroutenetwerk van voeren en Nederland. De eigenaars zijn hele hulpvriendelijke mensen.

• 10M. Schreurs26-07-2012

Geweldige vakantiewoning

De woning was zeer netjes, alle voorzieningen zijn er, zeer modern ingericht. De tuin is zeer netjes onderhouden. De buurt is zeer rustig in een landelijke omgeving met een enorme weide aan de achterkant, waar ook in gespeeld kan worden De woning is zeer geschikt voor op vakantie met kinderen t/m 12 jaar. De Eigenaars wonen erbij en zijn heel behulpzaam

Vakantiehuis Begijnenhof info

• CafeNiet beschikbaar