vakanties Teuven-Voeren

Reviews over Teuven-Voeren

Fantastisch ontbijt, mooie kamer en goede badkamer

Frans Cornelissen,
    27-11-2018

Echt gastvrije ontvangst door Sanne en Willem.

Puur genieten

Joke Vervliet,
    14-11-2018

Gastvrije ontvangst in een mooie B&B, zalig ontbijt, zeer mooie streek. Een geweldige locatie om helemaal tot rust te komen. Wij hebben meteen geboekt voor volgend jaar!

Aanrader!

Leo Dupon,
    12-11-2018

Uitzonderlijke vriendelijke uitbaters. Kraaknet sanitair. Gezellige Brasserie met lekker eten aan democratische prijzen met lekkere streekbieren. Grote verharde plaatsen, hebben hier gestaan met onze camper (10m.) mooi zicht op de valleien.

Zeer goede uitvalbasis met prachtige wandelingen en fietsroutes. Camping Natuurlijk Limburg is zeker een aanrader. Leo & Tina Dupon.

Volop genieten!

Karin M,
    7-11-2018

Ons weekend begon met een erg hartelijk welkom door Sanne en Willem. We kregen meteen volop tips om in de omgeving te gaan doen. De bedden waren heerlijk en het ontbijt was werkelijk fenomenaal. Ook de inrichting van de kamers vonden we prachtig! Erg goed gedaan, er ontbrak ons aan niets.

Gezellig, warm verblijf

Carine decabooter,
    3-11-2018

Heel warm onthaal, lekker ontbijt, goeie bedden. Interessante tips voor uitstappen. Negatief punt heb ik niet....

Teuven-Voeren scoort een 8,6 uit 10, op basis van 135 reviews