Teuven-Voeren

Reviews over Teuven-Voeren

Een ontzettend mooie streek

Gerd Heyvaert,
    13-4-2018

Had van de dienst toerisme de wandel- en fietskaart op voorhand ontvangen.

Vandaar dat we op basis daarvan hele mooie wandelingen hebben kunnen maken en zo de streek hebben verkend. Volgende keer komen we met de fiets!

Gereisd met partner in april 2018

De B&B was geweldig.

Paula Vangheel,
    13-9-2017

In de directe omgeving was eigenlijk weinig te beleven omdat sommigen in de groep moeilijkheden hebben met serieuze wandelingen. Voor de rest was er, buiten een leuk restaurant niets bijzonders te zien.

Gereisd met vrienden in september 2017

Wandelen in een prachtige omgeving

Prachtige streek,
    6-9-2017

Verschillende wandelroutes mogelijk via knooppunten , zeer mooie omgeving en stukken ongerepte natuur. In Teuven zelf ; voldoende drank en spijs te krijgen in authentieke brasseries en eetcafés . Centraal gelegen voor bezoeken aan Luik, Maastricht ,....

Gereisd met partner in maart 2016

Het was fantastisch mooiin Teven Voeren geweldig

Theo en Riet Marijnissen,
    27-7-2017

De rust is die je zoekt is hier te vinden, daarbij ook nog de mooie campings. Voor het verdere zijn er in de omgeving heel wat mooie dingen te zien, o.a. de forellen kwekerij en je kunt ze nog eten ook en ze zijn lekker dat wat je weten. je moet gewoon een keer gaan dan kom je er achter dat het fijn vertoeven is in Voeren.

Gereisd met partner in juli 2017

de omgeving is prachtig

Van Mele Dirk,
    20-7-2017

met de fiets en te voet is het hier aangenaam te vertoeven , een E bike misstaat hier niet zeker de pittige hellingen richting Duitsland ( kuitenbijters ) maar mooie vergezichten zijn de inspanningen waard.

Gereisd met partner in juni 2017
Teuven-Voeren scoort een 8,6 uit 10, op basis van 135 reviews