Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Lindehoeve

BelgiëLimburg (België)Tessenderlo

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Lindehoeve voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 8 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

8 Reviews over De Lindehoeve

• 9Liesbet Lambert29-07-2017

Pure verwennerij! Prachtig ingerichte kamers! Oase van rust. Vriendelijke mensen! Mooi zwembad en tuin.

Kinderen zijn er wel welkom!! Er waren twee gezinnetjes met kinderen. Ze werden in de watte gelegd dus wat kindvriendelijkheid betreft ook een 10 !! M.a.w. Alleen maar lof!

• 10Liesbet Lambert20-09-2016

Het was schitterend! Heel smaakvol ingericht!

Voor ons 10/10 of nog meer. Heel mooie kamers. heel lieve gastvrouw, uitstekende producten bij het ontbijt. De ligging is onbetaalbaar! P.s. Haal de oude slechte commentaren dringend van uw website!!!! Dit zijn nieuwe uitbaters!

• 9BB17-02-2016

Splinternieuw en tot in de puntjes verzorgd !

Lekker verwend worden met een super ontbijt met verse producten, na een heerlijk nachtje slapen in een splinternieuwe kamer!

• 10Tim11-10-2013

Super lieve gastvrouw !!

Heerlijk geslapen, super ontbijt

• 8kreike06-01-2013

rustgevende natuur

fijn ontbijt, koffie te slap, avondeten heel lekker. het hotel bevind zich aan de rand van de bossen en heide op nog geen 500 meter is er een grote zandduin met een uitkijktoren en speeltuintje. een goede bestemming voor te wandelen en te fietsen in de natuur

• 7walter Vandevoorde08-07-2012

Rustige natuurrijke omgeving Men komt er tot rust

Een prachtig verblijf in een natuurrijke omgeving . Het gedroomde voor ieder fietser en wandelaar .Een oase van rust en stilte . Uiterst gastvrije uitbaatster .De uitbater gaf soms een verwarde indruk maar wegens een ongeval en een gebroken knie moest hij zware medicatie nemen . Als B & B geen klachten . Ruim voldoende en goed verzogt ontbijt . Prijs/kwaliteit in overeenstemming . Het restaurant is enkel open opaanvraag maar in de onmiddelijke buurt zijn er eetgelegenheden in ruim aanbod . Hoeveelmaal de kamer werd gereinigd weet ik niet maar onze kamer was steeds proper en net

• 2Jurgen en Heidi02-09-2011

Blijf er weg

In augustus hadden enkele vrienden en wij geboekt bij de lindehoeve. Daar wij de laatste waren , hadden we enkel nog kans voor de suite-kamer. We hadden ook een kindje van 4 jaar bij. De kamer was normaal beschikbaar vanaf 13:00, we kwamen aan iets voor 15:00 en de suite was nog niet opgeruimd.Kamer pas klaar iets na 16u. Het kinderbed was volgens ons een oud veldbed van een of andere legerdienst die hun bedden hadden vernieuwd. Als we rondkeken in de kamer waren er veel spinnewebben en dode motten te bespeuren. De suite was ingericht met een waterbed, waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld, want een luchtmatras gratis bij de cola ligt beter. De eigenaar was daar waarschijnlijk tegen zijn zin; als we om uitleg vroegen, kregen we antwoord die ons geen stap dichterbracht. Ook wil ik een beetje positief zijn : eten ´smorgens was lekker. Mag wel want € 150,00 is heel duur voor iets die onverzorgd is, zowel binnen als buiten.

• 2Jurgen en Nathalie27-08-2011

niet voor herhaling vatbaar

hadden de B&B geboekt na het zien van reportage op tv. 1000 zonnen en garnalen. we dachten dat het een mooie verzorgde en aangename plaats ging zijn. Integendeel, er liep een reuze hond rond (niets op tegen) in de inkom hal met een muis in zijn mond. we gingen kijken naar het zwembad de hond zat er al in met zijn voorpoten, terwijl we daar nog moesten in zwemmen. de kamers waren al bij al proper in vergelijking met de inkomhal. De gastvrouw is zeer vriendelijk in vergelijking met de gastheer. 14 dagen een poetsploeg in steken en het is een trekpleister. niet voor herhaling vatbaar

Bed & Breakfast De Lindehoeve info

• HuisdierenNiet beschikbaar

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens