Vakantiehuis Kasteelzicht

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Kasteelzicht

• 10ODETTE WOUTERS04-09-2020

Subliem

Kasteelzicht is een nette vakantiewoning met alle voorzieningen. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Werkelijk alles was aanwezig in het huis, we voelden ons meteen 'thuis'. De tuin is netjes en verzorgd en heeft enkele mooie terrassen, zelfs een BBQ was aanwezig. De vakantiewoning is gelegen aan een pleintje en iets verderop is er een speeltuintje voor de kinderen. Fietsen kunnen in de garage. We hebben enorm genoten van de vakantie want de omgeving is er prachtig. Een dikke pluim voor de eigenaars, zo kan het dus ook. Een ding staat vast, we komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 10fam.vandamme03-08-2017

Mooi verblijf!

zeer mooi en proper huis, heel ruim, van alles voorzien in de keuken, opgemaakte bedden en steeds verse handdoeken, doucheprodukten en shampoo, fijne tuin, zeer rustig, mooie streek, prachtig uitzicht, dicht bij winkels in Aubel,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Joke en Meeuwis de Vries04-03-2017

Genoten van de natuur, restaurantjes, steden.

Kasteelzicht Wil je Voeren origineel beleven huur het voormalig woonhuis aan het pleintje in Sint Pieters Voeren van de familie van Beleghem. Samen met onze kleinzoon een uitzonderlijke vakantie op dit adres ervaren. Graag willen we weer reserveren, doch er wordt zo heftig geboekt op deze woning dat het passen en meten wordt. Ook bij minder goed weer is het geen straf om in het huis te zijn. Onze kleinzoon opperde snel dat hij zich op die plek erg thuis voelt. Een originele plek met een originele gastvrouw die werkelijk alles uit de kast trekt om het je naar de zin te maken. De gastheer, een bijna gepensioneerde landschapsarchitect weet met passie zijn vak te verwoorden en raakt daar niet over uitgepraat.. Wandelen, fietsen, bij uitstek de ideale locatie, de garage geeft veel ruimte om je spullen te stallen en dan nog in de driestedenhoek Maastricht, Luik, Aken met een zee aan uitstapjes. Vanuit de woning kun je prachtige wandelingen maken. Aanbevolen een forelletje eten rechtstreeks gevangen in de vijver bij het kasteel. Overigens prima restaurantjes bij de vleet in de omgeving. In Aubel op enkele km. afstand een ongekend goede banketbakker, die bovendien buitengewoon lekker brood bakt. Kortom direct de volgende vakantie geboekt voordat iemand ons te snel af is, er is veel animo voor de woning. Van verblijf gebruikt gemaakt gedurende de Krokus vakantie 2017 Meeuwis de Vries

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 10Ann17-10-2016

Comfortabel huisje in een schitterende omgeving

We hebben net met 7 een weekend doorgebracht in Kasteelzicht en het is zeker een aanrader! Groot genoeg voor zo een groep en de eigenaars waren heel behulpzaam en stonden altijd klaar om te helpen. De ligging is ook fantastisch: je trekt de deur achter je dicht en je kan beginnen wandelen of fietsen in een heel mooi en verrassend landschap.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Kathleen claus25-10-2015

Heel aangenaam verblijf.

Zeer mooie en goed gelegen vakantiewoning. Alles is aanwezig, en de verhuurders zijn ook uiterst behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Sytske13-07-2015

Prima huis van alle gemakken voorzien

Kasteelzicht is een heel fijn huis in een prachtige omgeving vlakbij de grens. In het echt mooier dan op de foto's die vooral de goeie voorzieningen laten zien. Wat je niet ziet is hoe comfortabel en goed verzorgd het is en de uitstekende ligging in het mooiste dorpje van de Voerstreek. De eigenaars zijn vriendelijk, hartelijk en goed bereikbaar als je ze nodig zou hebben. Wij hebben genoten van de mooie omgeving met het fijne huis als basis.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 8hermi steller22-02-2015

degelijk, comfortabel huis.

Geweldig locatie om wandelingen te starten. Zonnige, sfeervolle ligging. De kerkklokken luiden ! Goed openbaar vervoer, vanaf het pleintje. Goede restaurants, op loopafstand. De verhuurders zijn aardige mensen .

Gereisd met partner in februari 2015

Vakantiehuis Kasteelzicht info