Bed and Breakfast Het Pieterke

8 reviews over Bed and Breakfast Het Pieterke in het Nederlands

Geweldig

Jolanda en Cees van Mourik
7-8-2018

Prachtige b&b . Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Ligt in een mooie wandelomgeving. De gastheer heeft tips voor mooie wandelingen. Het ontbijt is hier perfect. Veel streekprodukten en alles erg lekker. De streek voeren leent zich voor wandelen en fietsen verder is er weinig te doen dan moet je echt met de auto naar grote steden.

Voortreffelijk

Monique
24-11-2017

Uitstekende bed & breakfast in de Voerstreek. Warme ontvangst, gezellige sfeer, mooi ingerichte kamers met zeer comfortabel bed en een overheerlijk ontbijt. Een absolute aanrader. Wij komen zeker terug.

te duur voor een dergelijke kamer

Nelly
25-9-2017

Goed was: de tuin, het ontbijt, het bed, de voorzieningen in de badkamer.

Niet goed was de kamer: kil, somber en ongezellig, geen gordijnen, kleine ramen, alles van steen, geen prettig zitje; en de badkamer: die stonk erg naar riool.

Hartelijk en gastvrij!

Theo Van Sande
2-5-2016

Charmante accommodatie, authentiek, Zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet

Voor mensen die houden van rust en ongedwongenheid, is de B & B zeer goed gelegen ook voor mooie wandelingen in de buurt.

Geen negatieve punten

B & B met zwembad!

elianedetroch
26-4-2015

Charmante B & B, zeer huiselijke en gezellige leefruimte met kunstzinnig ingericht en met veel boeken. Mooie kamer, goede badkamer met inloopdouche, vriendelijke ontvangst, zeer lekker ontbijfbuffet.

Mooie tuin en goede uitvalsbasis voor wandelingen in de prachtige natuur. Aanrader. Vergeet erbij te vermelden dat er ook een prachtig zwembad ligt in de tuin. Heerlijk toch tijdens zomerdagen? Dit is een pluspunt dat ik niet achterwege wil laten.

mooie b&b

Adams Marc
22-7-2014

Goede ontvangst met hapje en drankje. Goede uitvalsbasis om stevige wandel en of fietstochten te maken.

Bed en breakfast t Pieterke in St pieters voeren is een zeer verzorgde, rustig gelegen, prijskwaliteit zeer goede b en b

Onthaal door gastvrouw was zeer aangenaam, kamers tip top in orde, ontbijt was af met zelfs op zondag nog een extraatje.

Mooie wandel - en fietstochten, gezellige restaurantjes in de omgeving. Ideaal om even tot rust te komen .

Erg plezant!

IB Vlaanderen
11-5-2010

We vonden het 'n erg aangename b en b. De nieuwe eigenaars helpen je met allerhande tips over de regio en zijn vriendelijk. Het ontbijt is lekker en er is voldoende keuze. Er is 'n leuk zitterras en tuin waar je gewoon kunt genieten. De wandelknooppunten lopen vlak bij de b en b.

De kamers zijn er ruim en hebben de autentieke sfeer van vroeger.

Kortom 'n goed verblijfadres voor mensen die graag de regio van Voeren willen verkennen. Ook plaatsen als Teuven, Slenaken zijn vlakbij. Naast de B en B is 'n taverne de comanderie waar het goed is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Pieterke in St. Pieters-Voeren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Pieterke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Pieterke scoort een 8.88 uit 10 op basis van 8 reviews.