Géén boekingskosten

8.8FantastischScore uit 9 reviews

8.8FantastischScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over De Kraanvogel

• 6Chris20-08-2015

genuanceerd

Bizarre overboeking en uitleg,terwijl correcte gegevens meegedeeld werden.Veel mindere kamer gekregen ,er werd slechts 10 euro van de hoge prijs gedaan. Daardoor geen goede prijs/kwaliteit. Lunchpakket in wandelarrangement (Vlaanderen Vakantielandbrochure) was overschot van ontbijt, dat je zelf moet maken + twee koekjes.Als drank enkel water of melk bij dat pakket?? Wel vriendelijk in omgang, mooie ligging en mooie B&B.

• 10elianedetroch26-04-2015

Plek om terug te keren!

Prachtige B & B, ontzettend mooie inrichting, veel kunst, warme sfeer, hartelijke mensen, lekker ontbijt in mooie ontbijtruimte met zicht op kasteel. Ruime charmante tuin met natuurlijke vijver en prachtig zicht op kasteel.

• 8Chris15-01-2014

knusse uitvalsbasis

Persoonlijke ontvangst bij een gezellig en gerieflijk appartement in een mooie wandel/fiets omgeving. Je moet met een redelijk steile 'ladder' naar de slaapkamer dus niet geschikt mensen met erge 'laddervrees' of mindervalide.

• 10Eddy Gijselings01-09-2013

Dit is pas verwend worden !

Paul en Lieve houden van mensen en die willen ze ook verwennen ! Het was gewoonweg zalig genieten in een huis dat gezelligheid uitstraalt en waar het heerlijk vertoeven was. Het ontbijt was elke dag een feest met zelfgemaakte confituur en lekkere eitjes met tomaat en spek. Wij gaan zeker en vast terug, dit wordt één van onze vaste adresjes.

• 9Theo Aarts28-02-2013

Moet je geweest zijn!!!!

Een weekend vertoeven bij Lieve en Paul is het beste wat je kan overkomen. Na een gastvrij onthaal, heerlijk gewandeld over de zacht glooiende heuvels van de Voerse vallei. Ook de verschillende Bourgondische restaurantjes in de buurt zijn een bezoek waard. Voor een heerlijke forel Moet je bij Pauline zijn, direct om de hoek bij de Kraanvogel. Na een nacht op de gezellig ingerichte paardenkamer, stond er een uitgebreid ontbijt klaar met eigengemaakte streekgerechten en gastvrouw Lieve stond aan de tafel eieren te bakken met spek en tomaat. Kortom, als je wilt onthaasten en vertroeteld worden, ga naar Lieve en Paul.

• 9John Nederstigt13-11-2012

Morgen weer....

Ons verblijf begin oktober in de Voerstreek bij Bed en Breakfast De Kraanvogel was fantastisch. De Voerstreek was ons bekend en we wisten precies wat we wilden en zochten. Het verblijf in de Kraanvogel was precies zoals wij ons bij een bed en breakfast voorstellen of beter zoals het moet zijn. Lieve en Paul zijn dol op mensen en maakten het verblijf weg plezierig. Ontvangst met een kop thee, een leuk gesprek, maar haarfijn aanvoelend waar het gastvrije ophoudt en het plichtmatig entertainen begint. Daarom was iedere gesprek gedurende het verblijf onderhoudend en gepast. Wat een gastheer en gastvrouw. Het ontbijt had leuke verrassing, niet een standaard ontbijt maar er was bijvoorbeeld een stuk zelfgebakken vlaai bij, stroop uit eigen boomgaard etc . De kamers waren heerlijk en prima om je ook even terug te trekken, hoewel de "huiskamer" bedoeld voor de gasten juist heel plezierig was. En een gesprek met overige gasten juist zo leuk was.

• 9Dominique en Joris24-09-2009

aanrader voor rustzoekers

Net terug van enkele dagen Kraanvogel. Heerlijke streek, heerlijk en karaktervol verblijf, sympathieke eigenaren. Zeer rustig dorpje. Slapen met op achtergrond geluid van dorpskerkje is zeer charmant. Verder niks te horen behalve kwetteren van vogeltjes. Ontbijt in gezellige en landelijke gastenruimte van karakterwoning. Heel mooie streek voor wandelaars en (geoefende)fietsliefhebbers. Misschien dat Paul en Lieve kunnen overwegen om hondeneigenaars (na grondig overleg en desnoods tegen vergoeding) ook toe te laten want een hond komt hier echt wel aan zijn trekken!! Met z'n allen daarheen dus!! Joris en Dominique

• 9astrid26-09-2007

we zijn al 2 maal te gast geweest in deze geweldige B&B. de ontvangst is gastvrij, het ontbijt heerlijk, je kunt lekker wandelen in de omgeving en je zit vlakbij vlakbij maastricht. Wat wil je nog meer!

• 9Stefanie18-12-2006

Van 9 t/m 11 december hier verbleven in de kamer "De Hooizolder". Het was in 1 woord GEWELDIG. Grote ruime zolderkamer met een eigen zitgedeelte. Net of je thuisbent. Ook nog een aparte (ruime) badkamer. Het ontbijt was ook zeer goed. Je wordt er heel gastvrij ontvangen en de streek is supermooi om te wandelen. Niets op aan te merken dus. Aanrader !! We gaan zeker nog een keer terug.

Bed & Breakfast De Kraanvogel info

Het complex