Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans

Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans
9,3

5 tips over Bed and Breakfast Hoeve De Witte Gans

Marc Vandendunge, 18-4-2014
De droomsuite is top. Kleine of grote wandelingen zelf uitstippelen op beschikbare knooppunten kaart en naar dassenholen zien of roofvogels turen. Genieten van de natuur.
zuiderzon66, 27-2-2014
Pronkkamer is de kleinste van de kamers maar superleuk ingericht. Het ontbijt van het "verwenweekend" is fantastisch!
Natasja , 27-9-2013

Maak gebruik van de sauna,wat een verwennerij.

In Noorbeek zit een heerlijke traiteur,gemoedelijkheid en lekker eten bij Moeder de Gans in Teuven.En vergeet vooral de streekbiertjes niet!

Bettina, 8-8-2013
Wil je met een bevriend stel vakantie vieren in de Witte Gans, dan is dat niet mogelijk, tenzij u twee aparte reserveringen maakt en onvermeld laat dat u bij elkaar hoort.
Loes , 5-1-2012
Mooiste wandeling de Bronnenwandeling.